AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Del Skrevet 3. januar Vi har vært sammen 7 år, han har fin sæd,jeg har litt arrvev etter operasjonen i buken, og lavt stoffskifte. Vi har prøvd over 1 år før, nå hatt noen år pause, og er i PP 2. Virker som egget bli befruktet men aldri klarer å bli. Fått streker og kjemisk flere ganger. Mine blodprøver var også fine. Jeg har frie eggledere og har eggløsning. Hva kan vi prøve av medikamenter før ivf og hele den slitsomme reisen? Anonymkode: b0814...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Del Skrevet 3. januar Hopp rett på ivf. Ikke kast bort mer tid. Anonymkode: 7f9a6...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Del Skrevet 3. januar Støttemedisiner som progesteronstøtte og blodfortynnende?🤔 Det funka for oss Anonymkode: 0aa69...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Støttemedisiner som progesteronstøtte og blodfortynnende?🤔 Det funka for oss Anonymkode: 0aa69...2ba Jeg har blødersykdom så kan ikke ha tynnere blod 😂 Anonymkode: b0814...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Del Skrevet 3. januar Har du prøvd progesteronstøtte? Jeg fikk det etter mange kjemiske graviditeter. Funket. Glad for at jeg slapp å gå gjennom IVF. Men er jo så klart mange som trenger mer hjelp også. Anonymkode: fa5d2...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du prøvd progesteronstøtte? Jeg fikk det etter mange kjemiske graviditeter. Funket. Glad for at jeg slapp å gå gjennom IVF. Men er jo så klart mange som trenger mer hjelp også. Anonymkode: fa5d2...691 Har ikke prøvd det. Hva heter medikamentet? Fikk du påvist lav prog først? Anonymkode: b0814...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ikke prøvd det. Hva heter medikamentet? Fikk du påvist lav prog først? Anonymkode: b0814...24b Ja, vi ble testet. Husker ikke det nøyaktige resultater akkurat nå, men det var litt i grenseland. Hovedgrunnen til at jeg fikk det var flere kjemiske og at jeg hadde kort lutealfase. Fikk Utogest. Anonymkode: fa5d2...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå