Gå til innhold

Komme i gang på SATS I morgen, tungt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt det tungt I jula av familiære årsaker, og ble fysisk syk av det og sengeliggende i 5 dager. Er på beina nå og har gått noen turer. Har lyst til å gå på en time på SATS i morgen, men det føles sååå tungt. Men vet at jeg blir fornøyd etterpå. Noen som har noen tips så jeg kommer meg avgårde? Settes pris på 🙏

Anonymkode: 71c78...255

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just do it. 

Jeg har hatt en helt ræva uke, og trening var det siste jeg ville i dag. Likevel satt jeg meg bare i bilen, kjørte til trening og kom i gang. Det er ikke noen tips og triks egentlig, en stor del av å få resultater fra trening er å være disiplinert. Det er de øktene hvor det føles tungt, at du vinner på. Da blir det lettere å gå på de neste øktene som føles tunge. Etter hvert blir det sjeldent at man dropper økter i det hele tatt. 

Kontinuitet er nøkkelen. 

Anonymkode: 3d2e6...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bestem deg, og husk at du kommer til å føle deg så bra etterpå! Jeg har hatt tre økter allerede i år og det er helt nydelig! 

Anonymkode: 790e8...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig liten lyst til å dra å trene idag, vurderte å snu flere ganger på vei dit, men jeg gjorde og den følelsen og kicket man får etter en økt er uslåelig, og du kommer til å føle det samme imorgen etter timen, det er det eneste tipset jeg har til deg, you can do it 💪

Anonymkode: 446b8...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...