AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Del Skrevet 3. januar Noen som vet? Ja jeg vet jeg burde spørre der, men jeg syns Reddit er tungvint satt opp, så jeg er fortsatt i ferd med å venne meg til det... Anonymkode: cc78f...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Del Skrevet 3. januar Det betyr at du har stemt opp den tråden. Anonymkode: df77f...cbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 3. januar #3 Del Skrevet 3. januar Det er helt logisk 🔼 Stemt opp 🔽 Stemt ned I tillegg kan en gi/få flere utmerkelser av andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 3. januar #4 Del Skrevet 3. januar Det er reddit sine "likes" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det betyr at du har stemt opp den tråden. Anonymkode: df77f...cbc Åh, det betyr at jeg har gjort det....da har jeg stemt opp meg selv også, ante ikke hvor den røde pila kom fra på min egen profil. Anonymkode: cc78f...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #6 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Åh, det betyr at jeg har gjort det....da har jeg stemt opp meg selv også, ante ikke hvor den røde pila kom fra på min egen profil. Anonymkode: cc78f...27e Det kommer automatisk en stemme på din egen post på Reddit, men husker ikke hvorfor det er slik. Anonymkode: ce6d7...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #7 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer automatisk en stemme på din egen post på Reddit, men husker ikke hvorfor det er slik. Anonymkode: ce6d7...ede Ah, endelig en god forklaring! ts Anonymkode: cc78f...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå