AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:34 #21 Del Skrevet lørdag kl 10:34 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har ikke det inntrykket, og jeg er en ung kvinne som leser mye her inne. Jeg syns derimot ordet «hat» kastes rundt mye om dagen. Det er lov å kritisere noe uten at man er en «hater». Og man må tåle kritikk uten å bli så såret at man kaller det hat. Anonymkode: 0338e...7da Flott innlegg, unge kvinne. Anonymkode: f3354...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:37 #22 Del Skrevet lørdag kl 10:37 Pippi Lotta skrev (17 minutter siden): Jeg forstår ikke denne teorien, hvor mange unge kvinner blir drept av eldre kvinner liksom.... Mitt intryk er at det er menn som er sinnte på kvinner. Men jeg kjener meg som sagt ikke igjeng i at unge kvinner er spesielt utsatt på KG. Alle klager på alle her inne.... Jeg har sett noen ganske krasse kommentarer rettet til unge kvinner som velger menn som er mye eldre. De er visstnok ikke skarpeste kniven i skuffen, de kan ikke få menn på sin egen alder, de er tapere, selger seg for penger. Det er mulig at alle mulige grupper får slike karakteristikker her på KG, men jeg har sett at akkurat denne gruppen ofte blir karakterisert stygt på gruppenivå. Anonymkode: f3354...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:42 #23 Del Skrevet lørdag kl 10:42 Har vært lenge på kvinneguiden og ser ikke noe spesielt hat mot unge kvinner. Noen menn er sure på alle kvinner fordi de ikke vil pule. Noen både kvinner og menn er sure på alle. Tvert i mot ser jeg mye omtanke for unge kvinner når det kommer til spørsmål om trakassering og seksuelt press fra menn. De eldre kvinnene er ofte tøffere og sier i fra at behandlingen de unge kvinnene utsettes for ikke er ok. Anonymkode: 21555...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet lørdag kl 10:49 #24 Del Skrevet lørdag kl 10:49 (endret) Nå har ikke jeg sett sinne mot unge kvinner her, men på nett og sosiale medier er det mye sinte kommentarer og kommentarer som er ment for å såre andre og være frekk mot andre. Det kan være mot unge kvinner, menn, kjendiser, noen som står fram med noe i media osv. Hvorfor er det blitt slik? Det kan være sinne inni seg som kommer ut på den måten. Det kan være sjalusi for eksempel mot unge kvinner. Ei kvinne som kan ha dårlig selvbilde kan for eksempel hakke på ei kvinne de synes ser mer penere og vellykket ut enn de selv. Selv om det ikke stemmer så kan dårlig selvbilde få folk til å tro at andre er mer vellykket og penere enn de selv. En mann kan være sint på ei kvinne fordi han føler han ikke kan få en slik kvinne. Han kan være forelsket. Han vil vise det motsatte. Der kan det også være dårlig selvbilde eller bitterhet. Så er det jo noen som bare er ute etter å være slem mot andre for de tror de skal føle seg bedre på den måten. I tillegg synes jeg det er blitt slik på nett de siste årene, at det liksom er om å gjøre være slemmest og tøffest. Det er kanskje enklest på nett der folk ikke møter personen fysisk. Det er lett å bli sint og lov å være sint, men prøv å ikke la sinne gå utover andre. Hvorfor bli sint på noen som ikke har gjort deg noe? Hva tenker folk å oppnå med det? Endret lørdag kl 10:51 av GlitrendeSjokolade 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:50 #25 Del Skrevet lørdag kl 10:50 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tråder om unge jenter på finn, på treningssenter osv osv Hvor kommer hatet fra? Er det pga utseendet? Er det menn eller kvinner som sprer dette hatet? Og hva tror de at de får ut av det? En folkebevegelse? Anonymkode: 2cb4f...f58 99% av alle menn er nok mest tiltrukket av yngre damer, men ikke så mange lever ut den fantasien om en 25 årig triumf kone. Hvorfor? Menn har nok et større behov for å føle seg sterkere,mandigere, føle seg bedre ha noe fint med sin side. De fleste menn sier nok de liker jevngamle , noen ja men de fleste lyver. Er bare slik menn er. Anonymkode: b62e5...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:48 #26 Del Skrevet søndag kl 15:48 AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 20.29): Tråder om unge jenter på finn, på treningssenter osv osv Hvor kommer hatet fra? Er det pga utseendet? Er det menn eller kvinner som sprer dette hatet? Og hva tror de at de får ut av det? En folkebevegelse? Anonymkode: 2cb4f...f58 Har ikke sett så mye av det. Men jeg fikk veldig mange «spenstige» kommentarer i en tråd jeg skrev om at jeg er godt gift med en 13 år eldre mann og at jeg aldri har vært tiltrukket yngre menn/gutter og finner menn mer sexy en hva jeg syntes gutter er 😃💁🏼♀️ Anonymkode: f7255...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:55 #27 Del Skrevet søndag kl 15:55 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke sett så mye av det. Men jeg fikk veldig mange «spenstige» kommentarer i en tråd jeg skrev om at jeg er godt gift med en 13 år eldre mann og at jeg aldri har vært tiltrukket yngre menn/gutter og finner menn mer sexy en hva jeg syntes gutter er 😃💁🏼♀️ Anonymkode: f7255...c0e Fysj. Det er ikke mulig. Da er du vel en kjønnsforræder. Eller en mindre pen usikker jentunge med daddy issues som kommer til å angre bittert på at du lot den ekle grisen ta på deg. Eller mannen din kommer til å bli dement og må bytte bleier fra i morgen av. Anonymkode: f3354...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:58 #28 Del Skrevet søndag kl 15:58 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fysj. Det er ikke mulig. Da er du vel en kjønnsforræder. Eller en mindre pen usikker jentunge med daddy issues som kommer til å angre bittert på at du lot den ekle grisen ta på deg. Eller mannen din kommer til å bli dement og må bytte bleier fra i morgen av. Anonymkode: f3354...de6 Akkurat dette. Mer eller mindre ordrett 💃🏼 Anonymkode: f7255...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:58 #29 Del Skrevet søndag kl 15:58 AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 11.42): De eldre kvinnene er ofte tøffere og sier i fra at behandlingen de unge kvinnene utsettes for ikke er ok. Anonymkode: 21555...707 Det er også en eldre kvinne her inne som oppsøker alle tråder med ung kvinne + eldre mann for å fortelle kvinnen hvor dum hun er som kaster bort livet sitt, at mannen snart kommer til å drite i bleiene sine… Jeg har spurt henne om å bruke brukernavnet sånn at jeg kan filtrere de heslige kommentarene bort, men hun nekter og ser seg som en slags vokter av unge voksne damers underliv. Anonymkode: f3354...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:01 #30 Del Skrevet søndag kl 16:01 Når jeg er sint på verden kommer jeg her på KG for å hate litt.. Det kan ramme hvem som helst, i hvilken som helst tråd. Det er så godt å få det ut!!💕 Anonymkode: e6b15...65c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå