AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:29 #1 Del Skrevet fredag kl 19:29 Tråder om unge jenter på finn, på treningssenter osv osv Hvor kommer hatet fra? Er det pga utseendet? Er det menn eller kvinner som sprer dette hatet? Og hva tror de at de får ut av det? En folkebevegelse? Anonymkode: 2cb4f...f58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet fredag kl 20:45 #2 Del Skrevet fredag kl 20:45 Mange? Det tror jeg er noe du ønsker å tro. Hvem i alle dager bryr seg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet fredag kl 20:47 #3 Del Skrevet fredag kl 20:47 Jeg har ikke fått med meg noe slikt overhodet, og jeg vil påstå at jeg leser mye her inne. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet fredag kl 20:51 #4 Del Skrevet fredag kl 20:51 (endret) Alle hater alle i dag. Så lenge man ikke er invistert i personen på en eller annen måte,så er de idioter,stygge og må for all del henge seg. Sån er Norge blitt. Det er satt en smule på spissen,men det er dessverre mer sant en usant! Endret fredag kl 20:52 av Fant80 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:52 #5 Del Skrevet fredag kl 20:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tråder om unge jenter på finn, på treningssenter osv osv Hvor kommer hatet fra? Er det pga utseendet? Er det menn eller kvinner som sprer dette hatet? Og hva tror de at de får ut av det? En folkebevegelse? Anonymkode: 2cb4f...f58 de tenker med pikken Anonymkode: d4195...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:52 #6 Del Skrevet fredag kl 20:52 Fant80 skrev (Akkurat nå): Alle hater alle i dag. Så lenge man ikker invistert i personen på en eller annen måte,så er de idioter,stygge og må for all del henge seg. Sån er Norge blitt. Det er satt en smule på spissen,men det er dessverre mer sant en usant! not.. Anonymkode: d4195...d12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet fredag kl 20:54 #7 Del Skrevet fredag kl 20:54 Tråden om treningsenter handlet vel ikke spesifik om unge kvinner? Alle hates på KG, jeg tror ikke unge kvinner er spesielt utsat.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:55 #8 Del Skrevet fredag kl 20:55 Hvor lenge har du vært på dette forumet?? Det finnes MINIMALT med hat mot unge kvinner! K34 Anonymkode: 33250...b79 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:55 #9 Del Skrevet fredag kl 20:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): de tenker med pikken Anonymkode: d4195...d12 Ehh.. Tror det er mange flere kvinner som hater unge kvinner. Hvorfor skulle menn hate unge kvinner? Anonymkode: ff3be...d23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:56 #10 Del Skrevet fredag kl 20:56 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): de tenker med pikken Anonymkode: d4195...d12 Jeg tror det er gamle damer som tenker med dåsa. Anonymkode: f3354...de6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:58 #11 Del Skrevet fredag kl 20:58 Har ikke noe slikt inntrykk herfra. Anonymkode: efadb...d36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet fredag kl 21:21 #12 Del Skrevet fredag kl 21:21 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ehh.. Tror det er mange flere kvinner som hater unge kvinner. Hvorfor skulle menn hate unge kvinner? Anonymkode: ff3be...d23 Fordi de ikke vil ligge med de. Se på alle de som klager over at de ikke får pult. Ofte er det fordi de ikke har sjans på de damene de vil ha - og de er ofte unge... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:01 #13 Del Skrevet i går, 10:01 Jeg har ikke det inntrykket, og jeg er en ung kvinne som leser mye her inne. Jeg syns derimot ordet «hat» kastes rundt mye om dagen. Det er lov å kritisere noe uten at man er en «hater». Og man må tåle kritikk uten å bli så såret at man kaller det hat. Anonymkode: 0338e...7da 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:06 #14 Del Skrevet i går, 10:06 Pippi Lotta skrev (13 timer siden): Tråden om treningsenter handlet vel ikke spesifik om unge kvinner? Alle hates på KG, jeg tror ikke unge kvinner er spesielt utsat.... Kg er en ventil for egen frustrasjon og misnøye. Ingen er så ille som Kg får det til å se ut. Anonymkode: 0330f...f11 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:07 #15 Del Skrevet i går, 10:07 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg tror det er gamle damer som tenker med dåsa. Anonymkode: f3354...de6 Helt sikkert riktig. De glemmer at de selv var ung en gang. Det er alt for lenge siden. Anonymkode: 0330f...f11 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:15 #16 Del Skrevet i går, 10:15 Hvilket hat? Anonymkode: 00e94...18b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet i går, 10:17 #17 Del Skrevet i går, 10:17 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ehh.. Tror det er mange flere kvinner som hater unge kvinner. Hvorfor skulle menn hate unge kvinner? Anonymkode: ff3be...d23 Jeg forstår ikke denne teorien, hvor mange unge kvinner blir drept av eldre kvinner liksom.... Mitt intryk er at det er menn som er sinnte på kvinner. Men jeg kjener meg som sagt ikke igjeng i at unge kvinner er spesielt utsatt på KG. Alle klager på alle her inne.... Endret i går, 10:19 av Pippi Lotta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet i går, 10:26 #18 Del Skrevet i går, 10:26 Pippi Lotta skrev (6 minutter siden): Jeg forstår ikke denne teorien, hvor mange unge kvinner blir drept av eldre kvinner liksom.... Mitt intryk er at det er menn som er sinnte på kvinner. Men jeg kjener meg som sagt ikke igjeng i at unge kvinner er spesielt utsatt på KG. Alle klager på alle her inne.... Men nå snakker vi jo om netthat og ikke drap. Det er en liten gruppe incels som er sinte på alle kvinner her, men også på yngre kvinner som avviser de. Også har vi en liten gruppe middelaldrende kvinner som hater på yngre kvinner, og menn i alle aldre, fordi livet har gjort de bitre. Disse utgjør uansett et høylytt mindretall av brukerne her inne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:27 #19 Del Skrevet i går, 10:27 Leser her inne daglig, og har ikke fått med meg dette hatet. Nå er jeg selv kvinne på 47 år, men har virkelig ikke noe imot unge kvinner. Har de jo på jobben min, og jeg kan lære noe av de, og de kan lære noe av meg. Ellers har jeg jo en fantastisk datter på 23 år, og hun har jo og flere fantastiske venninner. Anonymkode: b44d7...761 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:32 #20 Del Skrevet i går, 10:32 Ikke sett noe sånt. Kan du komme med eksempler ts? Anonymkode: 53202...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå