Gå til innhold

I måneskinn gror ingenting

Luna Selene

Anbefalte innlegg

Luna Selene skrev (1 time siden):

Tusen takk for fine ord @Marcie og @Amatariel, det er jammen fint med litt støtte:klemmer:

Her ble det også plutselig sykdom i heimen, med tette bihuler, hodepine og verk i kroppen. Ble en dag uten særlig med skritt, men på lørdagen gikk jeg en tur i feberrus (🤭) slik at jeg skulle nå målene. Og i går kjørte jeg på med paracet og årspers på over 10000 skritt. Tenkte det var greit siden det var morsdag med kake og greier. Sånn sett ble det en fin uke, med  over 6 og en halv time med trening, og målene:

1  klare 6000 skritt minst 5 ganger.

2. powerwalk i 30 min 3 ganger i uka, prøve å ligge over 8000 skritt disse dagene.

3. treningsprogram 2 ganger.

4. Fortsette med et godt kosthold.

Tenker jeg fortsetter med disse målene en stund. Var i bedre form i dag, så det ble både powerwalk og treningsprogram. Kjenner at egentlig så er det godt å dra på litt, sånn at svetten siler. 

Ellers er jeg trøtt og sliten. Å være syk hjelper ikke akkurat på søvnen - så det er litt krise for tida. Går rundt og er susete og småsvimmel både på jobb og hjemme. Gjesper nonstop. Men det er dessverre ikke så mye å gjøre med. Så må må bare bite tenna sammen..

Men nå har jeg funnet sofaen, og skal kose meg med en appelsin og 16 ukers helvete. 

Du er rå!!! Jeg hadde aldri orka å gå tur med feber!!! 
god bedring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marcie skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde aldri orka å gå tur med feber!!

@Marcie Det var ikke så høy feber altså😅Da hadde jeg nok ikke gått en meter en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig imponert jeg også! Jeg er en sånn som får "manflu", så hvis jeg bare har litt vondt i hodet eller føler meg noe dårlig så har jeg bare lyst til å legge meg ned og dø 😶Så absolutt imponert over at du har fått gjennomført ukas mål så bra selv i redusert form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...