AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:35 #1 Del Skrevet fredag kl 18:35 Jeg kommer ikke inn med bank id, siden står bare og spinner.. Anonymkode: 90db8...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:35 #2 Del Skrevet fredag kl 18:35 Avida Anonymkode: 90db8...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:10 #3 Del Skrevet fredag kl 19:10 Den spinner lenge, men kommer til slutt her. Anonymkode: 16297...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:14 #4 Del Skrevet fredag kl 19:14 Jeg kom inn med en gang. Jeg skal si opp mitt Santander Flexi Visa-kort etter forfall av siste faktura 20. januar og ikke bruke det etter 31.12.24. Gidder ikke ha det når det ikke gir bonus på drivstoff lenger. Anonymkode: ba268...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:17 #5 Del Skrevet fredag kl 19:17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kom inn med en gang. Jeg skal si opp mitt Santander Flexi Visa-kort etter forfall av siste faktura 20. januar og ikke bruke det etter 31.12.24. Gidder ikke ha det når det ikke gir bonus på drivstoff lenger. Anonymkode: ba268...ee4 Takk for svar, jeg har prøvd å komme inn tre dager nå, må vel kontakte kundeservice. Jeg vurderer også å avslutte hos dem. Ts Anonymkode: 90db8...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå