Gå til innhold

Fitte. Liker du synet lukten følelsen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva liker du best med ei fitte? Selv liker jeg utseende og den myke følelsen når den presses mot meg

Anonymkode: 7488b...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt?
Utseende, lukt, smak, følelse, tanker, lyst. Høydepunktet er følelse av å sakte gli inn i den for første gang og merke hvordan den åpner seg og strammer rundt meg. Men alt er jo egentlig helt topp.

Når det er sagt, så går jeg sjeldent rundt og tenker på kjærestens fitte eller fitter generelt. Jeg har ikke sex med en fitte. Jeg har sex med personen som fitta sitter på. Det er følelsen av kjæresten jeg setter pris på, ikke spesifikt fitta hennes; jeg tenker på å ha sex med henne, jeg fingrer og slikker henne, jeg glir ut og inn av henne, jeg kommer inni henne.

Fitta er et deilig sted kroppen hennes, men den er ikke kroppen. Og hun har mange andre fine og deilige steder.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fitte er et ekkelt ord. Hvorfor ikke heller kalle den en mus, som man gjør her hvor jeg kommer fra. 

Anonymkode: 43675...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Even Tuell skrev (14 timer siden):

Alt?
Utseende, lukt, smak, følelse, tanker, lyst. Høydepunktet er følelse av å sakte gli inn i den for første gang og merke hvordan den åpner seg og strammer rundt meg. Men alt er jo egentlig helt topp.

Når det er sagt, så går jeg sjeldent rundt og tenker på kjærestens fitte eller fitter generelt. Jeg har ikke sex med en fitte. Jeg har sex med personen som fitta sitter på. Det er følelsen av kjæresten jeg setter pris på, ikke spesifikt fitta hennes; jeg tenker på å ha sex med henne, jeg fingrer og slikker henne, jeg glir ut og inn av henne, jeg kommer inni henne.

Fitta er et deilig sted kroppen hennes, men den er ikke kroppen. Og hun har mange andre fine og deilige steder.

Som? 

Anonymkode: 16d67...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fitte er et ekkelt ord. Hvorfor ikke heller kalle den en mus, som man gjør her hvor jeg kommer fra. 

Hadde en mann kalt det for en mus så hadde jeg følt meg som ei lita jente, og ikke en sensuell kvinne akkurat...

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lukt er bare turnoff. Alt annet er himmelen. Så lenge man ikke staker i et slarkt hull. Alt for mange kvinner som tror dem sitter på universet til mannen. 

Anonymkode: b5acb...562

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lukt er bare turnoff. Alt annet er himmelen. Så lenge man ikke staker i et slarkt hull. Alt for mange kvinner som tror dem sitter på universet til mannen. 

Hva er himmelen? Det er ikke akkurat luktfritt 😂

Slarkt hull? Er du blitt traumatisert? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommunikasjon er viktig, sex med squirt første gang, kan fort bli ukomfortabelt og kleint. Hvis han gjorde det kontrollert, burde han ha vett nok til å avklare på forhånd om det var noe ts ønsket. Ellers var han bare klønete på en tydeligvis god måte 

Anonymkode: 04bee...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg (kvinne) foretrekker fitte fremfor mus. Mus høres ut som at en ikke er over seksuell lavalder når en snakker og jeg har ingen kroppsdel som går under betegnelse dyr. Fitte er et helt kurant ord og er en gammel nok til å ha sex er en også gammel nok til både høre og bruke benevnelsen fitte. At du ikke liker ordet et en annen ting, men ikke alle mener ordet fitte er ekkelt eller stygt å bruke.

Anonymkode: 2f50a...357

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ALT ved kvinne kjønnet. Liker håret, frisert over og glatt på lepper. Min eks kone tente på å ikke være helt ren. Så jeg liker når en kan kjenne lukten av sex fra kvelden før eller fra samme morgen. Likte smaken av tiss når jeg startet å slikke henne. Jeg kunne ligge med nesen begravd ned i kjønnet uten på bukse og bare sniffe inn deilig lukt av tiss,sex,egne safter . Nei kvinne kjønnet er bare ren nytelse . Så bare gi en lyd hvis noen vil treffe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er himmelen? Det er ikke akkurat luktfritt 😂

Slarkt hull? Er du blitt traumatisert? 

Har nu mitt fjell jeg har besteget å ja mange er for slapp der nede.. Hjelpe meg kan folk ingen ting her inne. Lukt kan tyde på bakteriell forandring i skjeden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har nu mitt fjell jeg har besteget å ja mange er for slapp der nede.. Hjelpe meg kan folk ingen ting her inne. Lukt kan tyde på bakteriell forandring i skjeden. 

Smaken er som baken. Den er delt..Er fullt klar over at lukt kan tyde på det. Det finnes en mellomting...Alt med seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er jeg kåt, så ja. Om det er umiddelbart etter jeg har kommet er jeg helt likegyldig. Blir ikke tent av noen av delene da.

Anonymkode: 27924...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen mener fitte er et mye bedre ord, så meningene er delte. Men har ofte kalt det mus også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har nu mitt fjell jeg har besteget å ja mange er for slapp der nede..

Er nok du som er for liten, lillemann. I tillegg til å være utrolig usjarmerende. 

Anonymkode: 895c5...6d8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, eller hølet, eller rekebordet, her jeg kommer fra 😉 det er jo ikke så ekkelt som fitte i hvertfall

Anonymkode: 339ab...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Even Tuell skrev (23 timer siden):

Alt?

Svarer du på spørsmålet? Annet enn hvordan du har det men din kjæreste?🙄🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, eller hølet, eller rekebordet, her jeg kommer fra 😉 det er jo ikke så ekkelt som fitte i hvertfall

Høl og rekebord synes jeg er ganske usjsrmerende ord om noe så fint.

Noen kan jo starte en tråd om det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høl og rekebord synes jeg er ganske usjsrmerende ord om noe så fint.

Noen kan jo starte en tråd om det 😀

Er ikke tråden akkurat om det? 🙄 hva som er fint med rekebordet 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Svarer du på spørsmålet? Annet enn hvordan du har det men din kjæreste?🙄🤦‍♀️

Det var et veldig fint siste avsnitt i innlegget du siterte. Men hva med deg? Har du det helt bra med deg selv, der du sitter? Ser i flere tråder at du liker å kommentere på denne måten, etterfulgt av akkurat den komboen av emojier, du blir visst lett oppgitt, du? Får du energi av å pirke og irritere deg over andres svar her inne? Føler du at du hever deg selv over andre når bruker disse emojiene? 

Anonymkode: 895c5...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...