AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:17 #1 Del Skrevet fredag kl 18:17 Hei! Jeg og min mann prøver å bli gravide for første gang, og har derfor laget en liten navneliste. Tenkte å skrive ned noen av navnene for å høre andres tanker. Jeg skjønner at det er vi som skal ta valget til slutt, men syntes oppriktig det er litt gøy å høre andres meninger. Så gjerne kommenter navnene dere liker og ikke liker! Dersom dere har andre forslag er det bare å nevne, er sikkert mange navn vi enda ikke har tenkt på Noen jentenavn vi liker: Belle Emilia Lilja Mia Emmeline Guttenavn vi liker: Felix Silas Mikkel Axel Oliver Anonymkode: f705a...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:20 #2 Del Skrevet fredag kl 18:20 Ok guttenavn. Har en Aksel selv. Liker ikke jentenavnene Anonymkode: 612c0...3fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet fredag kl 18:23 #3 Del Skrevet fredag kl 18:23 Likte Emilia og Oliver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:32 #4 Del Skrevet fredag kl 18:32 Belle: Det virker som et forsøk på å si at noen er pene når du vet de ikke er, som nabohunden vår som er spesielt stygg for å være hund. Emilia: Jeg synes Emilia er et ganske greit navn. Lilja: Lilja er et litt rart navn synes jeg. Det er en annen endelse på ordet "lilje" for å få det til å virke som et jentenavn. Da er det bedre bare å bruke navnet Lilje. Mia: Mia synes jeg er et fint navn, men det minner meg litt om en katt. Emmeline: Jeg har aldri skjønt navnet egentlig. Liker det ikke. Felix: Nja, tja. Det er et greit navn, men det eller Fabian er liksom stereotyper for styrtrike gutter som ber pappaen betale. Silas: -as-navn liker jeg ikke, men det er bare meg. Silas er kanskje litt lite "norsk", og hvis du - og partneren er - er kan det virke litt dumt å bruke et unorsk navn. Mikkel: Mikkel minner meg om reven i Hakkebakkeskogen, og han var altfor slu til å assosieres med. Navnet i seg selv derimot er ikke så gærent. Axel: Uff, egentlig liker jeg ikke Axel, men det er bare meg. Axel er egentlig et greit navn. Oliver: Jeg føler "alle" skal kalle barna sine Oliver. Anonymkode: a3c7f...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:36 #5 Del Skrevet fredag kl 18:36 Emmeline og Lilja er ok Aksel og Oliver er ok Andre navn: Vilja/Vilje, Amelia, Amalie, Isabella, Annie, Wilma, Klara, Ronja, Kristense, Emmerense, Olivia, Ylva Jonas, Herman, Filip, William, Sander, Leo, Emil, Mathias, Kasper, Ansel, Gaute, Lucas, Isak, Tobias. Anonymkode: a7dd8...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:40 #6 Del Skrevet fredag kl 18:40 Jeg liker best Emilia og Mia av jentenavnene. Belle er vanskelig uttalemessig - har hørt det ropt opp med e uttalt på slutten på første skoledag, og da tenkte jeg bare ‘bjelle’. Silas var fint til gutt! Ikke så vanlig. Lett å skrive, lett å uttale. Anonymkode: 21c92...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet fredag kl 18:41 #7 Del Skrevet fredag kl 18:41 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hei! Jeg og min mann prøver å bli gravide for første gang, og har derfor laget en liten navneliste. Tenkte å skrive ned noen av navnene for å høre andres tanker. Jeg skjønner at det er vi som skal ta valget til slutt, men syntes oppriktig det er litt gøy å høre andres meninger. Så gjerne kommenter navnene dere liker og ikke liker! Dersom dere har andre forslag er det bare å nevne, er sikkert mange navn vi enda ikke har tenkt på Noen jentenavn vi liker: Belle Emilia Lilja Mia Emmeline Guttenavn vi liker: Felix Silas Mikkel Axel Oliver Anonymkode: f705a...8af Lilja eller Mia, Aksel ikke x, eller silas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:46 #8 Del Skrevet fredag kl 18:46 Silas og Emilia Anonymkode: f705a...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:49 #9 Del Skrevet fredag kl 18:49 Aksel er ekstremt mye brukt for tida. Men fint da. Mikkel og Oliver er sjarmerende navn. Jentenavnene er ikke helt i min sjanger. Men Mia er jo koselig og fint. Anonymkode: e6bb5...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:26 #10 Del Skrevet fredag kl 19:26 Enmeline er søtt. Likte best Mikkel av guttenavnene Anonymkode: f705a...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:29 #11 Del Skrevet fredag kl 22:29 Emilia er nydelig synes jeg. Lilja er også ganske fint. Liker ikke guttenavnene så godt, men liker generelt få guttenavn 😅 Ville valgt Silas eller Oliver på lista deres. Anonymkode: 2b024...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:34 #12 Del Skrevet fredag kl 22:34 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Jeg og min mann prøver å bli gravide for første gang, og har derfor laget en liten navneliste. Tenkte å skrive ned noen av navnene for å høre andres tanker. Jeg skjønner at det er vi som skal ta valget til slutt, men syntes oppriktig det er litt gøy å høre andres meninger. Så gjerne kommenter navnene dere liker og ikke liker! Dersom dere har andre forslag er det bare å nevne, er sikkert mange navn vi enda ikke har tenkt på Noen jentenavn vi liker: Belle Emilia Lilja Mia Emmeline Guttenavn vi liker: Felix Silas Mikkel Axel Oliver Anonymkode: f705a...8af Emilia og Mia er veldig fine. Av guttenavnene liker jeg Axel og Mikkel. 😊 Anonymkode: 6d38d...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:37 #13 Del Skrevet fredag kl 22:37 Lilly Rose, Tuva, Sunniva, Georg, Sebastian, Aleksander, Greger, Konrad… Anonymkode: 0190d...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden Emilia og Mia Oliver og Silas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Lilja og Emilia. Oliver og Mikkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 19.17): Hei! Jeg og min mann prøver å bli gravide for første gang, og har derfor laget en liten navneliste. Tenkte å skrive ned noen av navnene for å høre andres tanker. Jeg skjønner at det er vi som skal ta valget til slutt, men syntes oppriktig det er litt gøy å høre andres meninger. Så gjerne kommenter navnene dere liker og ikke liker! Dersom dere har andre forslag er det bare å nevne, er sikkert mange navn vi enda ikke har tenkt på Noen jentenavn vi liker: Belle Emilia Lilja Mia Emmeline Guttenavn vi liker: Felix Silas Mikkel Axel Oliver Anonymkode: f705a...8af Fine navn! 🥰 Jeg liker spesielt godt Emilia og Lilja, Felix og Oliver. Kjenn på hvordan navnene passer sammen med etternavnet deres, og følg magefølelsen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå