AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:58 #21 Del Skrevet lørdag kl 09:58 En viktig faktor er hva du forventer tjene på dette. Er det ment som fulltidsjobb? Eller bi-inntekt? Anonymkode: 2d81d...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:59 #22 Del Skrevet lørdag kl 09:59 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen er kompliserte andre ikke. Du har noe som heter forenklet regnskap til noen bedrifter. Så ja du ringer profesjonelle å ikke tar råd fra noen som kan ha andre forutsetninger til sitt foretak. Anonymkode: 35010...367 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 206f3...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:49 #23 Del Skrevet lørdag kl 11:49 Takk for mange gode svar. Det stemmer at jeg ikke kan noe som helst om dette. Eller om skatt. Pleier å be min 70 år gamle mamma om hjelp til selvangivelsen. Jeg hadde håpa at Fiken fiksa alt med skatt også, men så heldig er jeg vel ikke. Er det lurt å ha én konto til inntekten og så umiddelbart ta ut skatteprosenten av dette og sette det på egen konto? Det vil være hovedinntekt. Jeg søker jobber, men med en god sluttpakke har jeg hatt mange måneder der frilansinntekten har kommet i tillegg til fullt utbetalt lønn. Dette slutter snart, så innen jeg finner noe annet, må jeg øke produksjonen så jeg kan leve av frilans. Jeg har en annen inntekt i tillegg, men den kommer sjelden. Anonymkode: 7ffeb...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:56 #24 Del Skrevet lørdag kl 11:56 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vel, her avslører du ihvertfall at alle som har svart i tråden angående regnskap har mer peiling på drift av enkeltpersonforetak enn du har. Anonymkode: 0444d...f36 jeg driver 4 foretak. Aldri om at jeg gir råd om ditt. Har du virkelig kjennskap til enheter å drift så veit du jo at ingen er lik. Lykke til Anonymkode: 35010...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå