AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:59 #1 Del Skrevet fredag kl 17:59 Meg (mann) og min samboer (kvinne) har vært sammen i flere år nå. Vi elsker hverandre, og vi liker å pule. Vi puler sikkert 2-4 ganger i uken. Tror vi begge egentlig har lyst til å pule enda mer, men vi begge to er kanskje litt «shy» til å ta det første «steget». Jeg ønsker å bli bedre på dette fra min side. Ønsker gjerne å gjøre henne kåt og tent sånn plutselig ut av det blå innemellom som fører til en god runde. Tror hun hadde elsket det. Spørsmålet er om dere kvinner har noen KONKRETE triks og råd som kan hjelpe meg. Hun liker omtrent alt når det kommer til kyssing, foreplay, sex, posisjoner, osv. Men som sagt er jeg også litt shy som vil utfordre meg selv. Usikker på hvordan jeg skal gå fram for å bygge opp stemningen. Anonymkode: b1c65...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:01 #2 Del Skrevet fredag kl 18:01 Sleng meg i veggen å kald meg Solveig er jo et ordtak for en grunn.😂 Hadde elsket om mannen min bare helt utav det blå tok tak i meg å stilte meg opp etter veggen og bare forsynte seg. Er ikke for alle det da. Men for meg hadde det gjort susen. Anonymkode: 9a6c7...1b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:01 #3 Del Skrevet fredag kl 18:01 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sleng meg i veggen å kald meg Solveig er jo et ordtak for en grunn.😂 Hadde elsket om mannen min bare helt utav det blå tok tak i meg å stilte meg opp etter veggen og bare forsynte seg. Er ikke for alle det da. Men for meg hadde det gjort susen. Anonymkode: 9a6c7...1b9 «Kall» skulle det jo stå Anonymkode: 9a6c7...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:09 #4 Del Skrevet fredag kl 18:09 Kanskje noe rollespill av noe slag. Anonymkode: 43677...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:32 #5 Del Skrevet fredag kl 18:32 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Sleng meg i veggen å kald meg Solveig er jo et ordtak for en grunn.😂 Hadde elsket om mannen min bare helt utav det blå tok tak i meg å stilte meg opp etter veggen og bare forsynte seg. Er ikke for alle det da. Men for meg hadde det gjort susen. Anonymkode: 9a6c7...1b9 Hvor liker du han forsyner seg? Anonymkode: b1c65...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 18:51 #6 Del Skrevet fredag kl 18:51 Om han hadde tent masse lys i en ferdig oppvarma stue. Et glass rødvin på bordet. Litt sexy musikk. Så kikker han litt skjelmsk på meg og sier: "Jeg vil gjerne se deg i dette". Så har han lagt fram noe sexy undertøy etter egen preferanse. Det hadde jeg elsket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:00 #7 Del Skrevet fredag kl 19:00 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Sleng meg i veggen å kald meg Solveig er jo et ordtak for en grunn.😂 Hadde elsket om mannen min bare helt utav det blå tok tak i meg å stilte meg opp etter veggen og bare forsynte seg. Er ikke for alle det da. Men for meg hadde det gjort susen. Anonymkode: 9a6c7...1b9 Helt enig!! Men hvorfor «Solveig»? Er det navnet ditt eller er det noe her som jeg ikke har fått med meg? 😂 Anonymkode: 022a0...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:31 #8 Del Skrevet fredag kl 19:31 Å plutselig bli løftet opp på et bord eller kjøkkenbenken er jo veldig pirrende. Samme med å bli "slengt" inn i veggen 😅 Men, det kommer an på fra person til person. Å være såpass frempå/direkte er det ikke alle som liker. Og de som liker det, vil ikke nødvendigvis sette pris på det om den slags behandling kommer ut av det blå uten at man har kultivert en "kultur" for det. Jeg tenker at du må prøve deg frem, og se hvordan hun responderer. For eksempel, står hun på kjøkkenet, gå opp til henne, press deg inntil ryggen/rumpa hennes, kyss henne på nakken og la hendene gli rundt og til brystene. Før hun rekker å reagere, Ta et steg tilbake og spør om hun ønsker hjelp med hva enn hun driver med (eventuelt bare si "jeg kan begynne på sausen/grønnsakene etc" om det er middag planlagt). Da får du sett hvordan hun reagerer på å bli overrasket av ditt begjær. Samtidig legger du ikke press på henne siden du trår tilbake, OG du viser kjærlighet ved å ønske å ta del i hva enn hun driver med. Om hun reagerer positivt, vil du se at hun blir myk og smiler, og kanskje beveger seg nærmere deg i minuttene etterpå i håp om mer. Du kan også teste ut dette mot veggene i hjemmet. Om hun reagerer positivt på å bli overrasket på denne måten og viser tydelig at hun liker det, så kan du bli mer frempå og "bestemt", og etterhvert kan du prøve å slenge henne oppå kjøkkenbenken og presse deg mellom beina hennes, og trykk henne inntil veggen og hold hendene hennes over hodet. Det er viktig å huske på at dette ikke trenger å føre til sex, i hvertfall ikke i starten når du tester hvordan hun responderer. Det er også viktig å huske på at selv om man liker å bli overrasket på denne måten, så betyr ikke det at man alltid ønsker at det skal lede til sex. Kvinner liker å føle seg begjæret og at mannen har lyst på de, men det betyr ikke at det alltid passer å ha sex (kanskje er tankene en annen plass, kanskje skal man snart bort en tur og ønsker ikke å bli svett, kanskje er man i uken før mensen, som er en uke hvor det er veldig vanlig at kvinner føler seg litt ekkel og oppblåst og sexlysten er på sitt verste, osv osv osv). Da er det kjempeviktig at du aldri responderer dårlig på at hun ikke ønsker at det skal lede til sex. Om du responderer dårlig på å bli avvist, er det veldig sannsynlig at hun ikke lenger vil like å bli overrasket, og da går dere inn i en ond sirkel. Så, test deg frem. Se hvordan hun responderer, og ta ting derfra. Jeg tror du vil se ganske kjapt om hun ønsker at det skal lede til sex. Og, jeg tror du også vil merke veldig fort om hun ikke ønsker at det skal lede til sex. Det betyr dog ikke at hun ønsker at kjærtegn, kyss og kos skal avsluttes. Vær kjærlig og god også når du vet at det ikke vil lede til sex. Vis begjær og overrask henne også når du vet at det ikke vil lede til sex. Hverdagslig kyssing, klemming, beføling og synlig begjær UTEN at det kommer med et sexpress, er som catnip for oss kvinner. Det gjør at vi føler oss elsket og respektert. Når vi føler oss elsket og respektert, går sexlysten til værs. Derfor er det i din beste interesse å aldri lage en atmosfære av press ved å bli synlig skuffet/snurt om det ikke fører til sex. Kvinner avviser oftere enn menn fordi sex er mer komplisert for oss (spermsølet, sexlysten svinger ettersom hvor i måneden vi er, og kanskje har vi ikke dusjet/barbert oss det siste døgnet, osv), men det betyr ikke at vi ikke ønsker å bli begjært eller teased i hverdagen. Det kan jo også hende at hun ikke liker å bli overrasket, men absolutt elsker å "planlegge" en tryst gjennom dagen via skitne meldinger, romantisering (middag, lys, skattejakt), og slikt. Og ikke minst, husk å kommunisere. Liker du når hun overrasker deg? Si det! "Jeg elsker når du bare setter deg oppå meg mens vi ser film". Og, "er det noe du har lyst til å prøve? Er det noe du liker spesielt godt? Hva kan jeg gjøre i hverdagen for å få deg til å føle deg ønsket og begjært?" Kos deg 😄 Anonymkode: f5ac4...544 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:33 #9 Del Skrevet fredag kl 19:33 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Helt enig!! Men hvorfor «Solveig»? Er det navnet ditt eller er det noe her som jeg ikke har fått med meg? 😂 Anonymkode: 022a0...70a Nei bare det jeg har hørt 😂 Anonymkode: 9a6c7...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:35 #10 Del Skrevet fredag kl 19:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor liker du han forsyner seg? Anonymkode: b1c65...3df Meg opp etter veggen,han kysser meg på halsen,klår litt. Får meg «in the mood». Litt dirty talk… plukk meg gjerne opp å bær meg dit du ønsker meg etc etc. bare ta styring. Gjør du det på rette måten er du garantert sex hver dag med meg nesten. Anonymkode: 9a6c7...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 19:45 #11 Del Skrevet fredag kl 19:45 At han smyger seg inntil bakfra på kjøkkenet er og veldig sexy synes jeg. Presser seg inntil min kropp mens han kysser i øret og nakken så jeg får frysninger...Da er ikke jeg vanskelig å be for å si det sånn. Klarer nesten ikke å la vær å snu meg rundt jeg da, for å omfavne han. Ta hendene rundt nakken hans og kysse han dypt, mens han presser kroppen sin inntil min. Da er jeg i himmelen....Så da kan han ofte få det som han vil 😂🫣 Dette er et av mine favoritt scenarioer. Har aldri opplevd det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:03 #12 Del Skrevet fredag kl 20:03 Alt annet enn at han kåter seg opp med anonyme fruer på kg istede for å kjenne hva JEG liker... Anonymkode: 08c64...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå