AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:58 #1 Del Skrevet fredag kl 17:58 Jeg skal på en større fest hvor dresskoden er smoking for menn. Vurderer denne kjolen. Jeg er midt i 40 åra om det har betydning. Blir glad for alle innspill😊 https://bymalina.com/eu/p/louise-maxi-dress/ Anonymkode: c10c7...c82 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:53 #2 Del Skrevet fredag kl 18:53 Den var utrolig fin. Passer absolutt til den kleskoden. Anonymkode: 94acf...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet fredag kl 18:54 #3 Del Skrevet fredag kl 18:54 Fin! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet fredag kl 18:55 #4 Del Skrevet fredag kl 18:55 Litt av en pris da 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:00 #5 Del Skrevet fredag kl 19:00 For trist i fargen for min smak, men absolutt elegant og kan matche en smoking Anonymkode: 0d539...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet fredag kl 19:03 #6 Del Skrevet fredag kl 19:03 Den synes jeg absolutt du kan bruke. Veldig pen kjole synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmiraFrost Skrevet fredag kl 19:05 #7 Del Skrevet fredag kl 19:05 Knallfin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet fredag kl 19:07 #8 Del Skrevet fredag kl 19:07 Svært elegant 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:09 #9 Del Skrevet fredag kl 19:09 Den var veldig fin 😊 Anonymkode: 492cd...21b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet fredag kl 19:11 #10 Del Skrevet fredag kl 19:11 Fantastisk fin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:43 #11 Del Skrevet fredag kl 21:43 Nydelig kjole. Håper du fikk kjøpt den før den ble utsolgt. Synes brunt er veldig classy og stilig. Anonymkode: de35f...7b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:19 #12 Del Skrevet i går, 01:19 Helt ok kjole det. Men en må jo være striglet for at den skal se bra ut, alt av mage, kjærlighets håndtak, cellulitter osv vil stå å rope høyt og vinke gjennom kjolen.. Anonymkode: 47d75...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:15 #13 Del Skrevet i går, 08:15 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Helt ok kjole det. Men en må jo være striglet for at den skal se bra ut, alt av mage, kjærlighets håndtak, cellulitter osv vil stå å rope høyt og vinke gjennom kjolen.. Anonymkode: 47d75...b67 Spanx! 😃 Syns kjolen var helt nydelig. Fargen også ❤️ Anonymkode: 13436...1e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:25 #14 Del Skrevet i går, 08:25 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt ok kjole det. Men en må jo være striglet for at den skal se bra ut, alt av mage, kjærlighets håndtak, cellulitter osv vil stå å rope høyt og vinke gjennom kjolen.. Anonymkode: 47d75...b67 At du synes kjolen var helt ok, har du selvfølgelig lov til å mene. Men resten blir merkelig å skrive. Nesten som at man må finne noe negativt å komme med. Ikke alle har cellulitter, kjærlighetshåndtak og mage. Anonymkode: de35f...7b4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet i går, 09:25 #15 Del Skrevet i går, 09:25 Flott kjole men liker ikke fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:16 #16 Del Skrevet i går, 10:16 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Helt ok kjole det. Men en må jo være striglet for at den skal se bra ut, alt av mage, kjærlighets håndtak, cellulitter osv vil stå å rope høyt og vinke gjennom kjolen.. Anonymkode: 47d75...b67 Den sitter jo overhode ikke så stramt at alt blir synlig igjennom! Det er en figurnær kjole, ikke en tettsittende kjole. Og hva så om man velger gå i en kjole som viser noen uperfektheter? Man trenger ikke gå i en sekkekjole bare fordi man ikke har en kropp som en topptrent 20åring... Anonymkode: 7b6e3...278 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:28 #17 Del Skrevet i går, 10:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): At du synes kjolen var helt ok, har du selvfølgelig lov til å mene. Men resten blir merkelig å skrive. Nesten som at man må finne noe negativt å komme med. Ikke alle har cellulitter, kjærlighetshåndtak og mage. Anonymkode: de35f...7b4 Ennå merkeligere er det å mene at helt normale kroppslige ting er negativt. De aller fleste kvinner har synlige celulitter, det er omtrent å regne som et sekundært kjønnskarakteristika og er ikke mer negativt enn at folk flest har en nese. De fleste har også litt fett på kroppen, ulikt plassert fra person til person så mage eller kjærlighetshåndtak er normalt, ikke negativt selv om mange av uforståelige grunner fokuserer på det på netativt vis. For kvinner er det ønskelig fra naturens side med litt fett, kvinner spesielt trenger høyere fettprosent enn menn for å drive blant annet syklus og hjerne. At klesplagg kanskje gjør slike normale ting synlig eller for den del fremhever de trenger ikke være negativt men kan være greit å tenke over for de som kanskje heller vil fremheve andre ting. Anonymkode: 4a907...408 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:48 #18 Del Skrevet i går, 10:48 Jeg skrev som jeg gjorde fordi jeg vet at stoffet fremhever slikt, en kvise på skinka vil brule ut og syns gjennom stoffet. Jeg for min del ville aldri sett bra ut i den der. Da ville jeg faktisk sett bedre ut naken med alle mine skavanker synlige. Altså vil man se bra ut så kler en seg ikke i noe som fremhever ens mindre stolte sider. Kan hende ts er striglet, men jeg er ikke det og jeg svarte ut I fra meg selv. For det var jo det ts spurte om, gjorde hun ikke? Om jeg ikke hørtes entusiastisk nok ut med å skrive ok så kan jeg korrigere det til at kjolen er pen den, og fargen likte jeg kjempegodt. Men jeg står på mitt med at den er ikke for alle, og skal dere kritisere meg for å være ærlig så vær så god. Anonymkode: 47d75...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 11:12 #19 Del Skrevet i går, 11:12 Nydelig kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:34 #20 Del Skrevet i går, 11:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ennå merkeligere er det å mene at helt normale kroppslige ting er negativt. De aller fleste kvinner har synlige celulitter, det er omtrent å regne som et sekundært kjønnskarakteristika og er ikke mer negativt enn at folk flest har en nese. De fleste har også litt fett på kroppen, ulikt plassert fra person til person så mage eller kjærlighetshåndtak er normalt, ikke negativt selv om mange av uforståelige grunner fokuserer på det på netativt vis. For kvinner er det ønskelig fra naturens side med litt fett, kvinner spesielt trenger høyere fettprosent enn menn for å drive blant annet syklus og hjerne. At klesplagg kanskje gjør slike normale ting synlig eller for den del fremhever de trenger ikke være negativt men kan være greit å tenke over for de som kanskje heller vil fremheve andre ting. Anonymkode: 4a907...408 Hjelpe meg. Du vil ikke gå med kjolen fordi du ikke vil vise dette. Punktum. Jeg ville ikke hatt en slik kjole heller, fordi jeg liker å dekke til armene mine. Men at kjolen var nydelig er det ingen tvil om. Anonymkode: de35f...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå