AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Del Skrevet 3. januar Synes dere norske menn at jenter fra Irak er tiltrekkende og pene? Eller hvis hun er halvt fra Irak og halvt norsk. Anonymkode: a42bf...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Del Skrevet 3. januar Hvis hun er pen og tiltrekkende så, men er hun stygg og feit så vil jeg si nei. Om hun er halvt hva som helst er vel ett fett, bare hun er tiltrekkende og pen. Relativt dumt spørsmål om jeg må få si det. Anonymkode: 5fe04...8bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis hun er pen og tiltrekkende så, men er hun stygg og feit så vil jeg si nei. Om hun er halvt hva som helst er vel ett fett, bare hun er tiltrekkende og pen. Relativt dumt spørsmål om jeg må få si det. Anonymkode: 5fe04...8bd Ja hun er pen, tiltrekkende og trener daglig og har en bra kropp. Langt mørkt tykt hår, lange øyevipper og mørke øyne og bryn. Ts Anonymkode: a42bf...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja hun er pen, tiltrekkende og trener daglig og har en bra kropp. Langt mørkt tykt hår, lange øyevipper og mørke øyne og bryn. Ts Anonymkode: a42bf...fad Er de ikke så tildekt? Anonymkode: a1386...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellomtomater67 Skrevet 3. januar #5 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er de ikke så tildekt? Anonymkode: a1386...077 Nei pga hun er halvt så hun er norsk også. Ene foreldren er norsk så hun er oppvokst her og sånt. Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Del Skrevet 3. januar Viss hun er fysisk tiltrekkende, så er hun fysisk tiltrekkende. Det handler om ansiktsstruktur og kropp. Den er jo ikke så forskjellig fra Irak og Norge, siden de er kaukasiske. Men det er kanskje litt vanskeligere enn for norske jenter, bare fordi noen menn er interessert i å få barn som er like seg selv. Men veldig mange bryr seg ikke om det og velger den de liker best. Anonymkode: e05e5...c25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Del Skrevet 3. januar Det finnes vakre damer over hele verden. Nasjonaliteten har fint lite å si Anonymkode: f2fb0...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 3. januar #8 Del Skrevet 3. januar (endret) Tiltrekkende er en veldig sammensatt egenskap. Jeg tipper de aller fleste mennesker i verden skiller mellom pen/vakker og tiltrekkende. Og pen/vakker er en av komponentene i tiltrekkende. Så at hun har gener fra midtøsten er vel bra for menn (og damer) som liker damer med trekk som ofte er derfra. Uten å vite så mye detaljer tipper jeg brune øyne er vanlige, sort eller mørkt brunt hår. Om det er mest vanlig med rett eller bølget hår vet jeg ikke, men noen som har en greie for disse trekkene vil hun vel være vakker. Hvordan hun oppfører seg og de andre komponentene i tiltrekkende er det vanskelig å si noe om. Men om det er stor kulturkræsj med tanke på oppførsel, kommunikasjon (verbalt og ikke- verbalt) vil dette sikkert trekke litt ned på hele uttrykket. Nå føler jeg dette ble skikkelig banalt og litt belærende. Ikke ment som noe angrep, jeg bare tenker høyt, gidder ikke korrekturlese og trykker "Send inn svar". Edit: ang. mine personlige preferanser, så syntes jeg ofte kvinner med sammensatt opphav (halvt x og halvt y) ofte er ganske fysisk tiltrekkende 🙂 Endret 3. januar av Te- Presten la til personlige preferanser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #9 Del Skrevet 3. januar Rent utseendemessig synes jeg kvinner fra midtøsten (arabiske, jødiske, persiske, kurdiske mv.) jevnt over er langt vakrere enn kvinner med nordisk utseende. Det har med den typiske ansiktsiktsformen/-strukturen, hår/hårfarge og kroppsfasong/-størrelse å gjøre. Anonymkode: 643c5...79f 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå