AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar Hei, skal levere en 40-50 siders masteroppgave i mai men skjønner ikke hvordan. Føler det allerede er for sent..og at jeg sikkert kommer til å stryke uansett. Sliter mest med analysene. Noen som vil noen historier om at det tikk bra eller tips mot innlevering? 18,5 uke igjen 🫣 sover dårlig, kvalm hele tiden og sliter skikkelig Anonymkode: caaac...f07
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Skrevet 3. januar Hvilket fag er det? Hvilke analyser skal du gjennomføre? Jeg synes du har kjempegod tid 😅 Ingen hos oss startet før det nærmet seg februar, og det var også mange analyser av et stort og/eller komplisert datagrunnlag. Skrev om digital samhandling / effektivitet i digitaliserte bedrifter. Maaange intervjuer som skulle transkriberes, og det krever ekstra å bedømme kvalitativ data. Måtte kartlegge bias for hver enkelt kilde. Var likevel ikke noe problem å få gjennomført alt i tide, resultatet ble solid og rapporten også bra. Jeg jobbet 40% ved siden av. Så jeg tror dette går kjempebra! Det jeg blir litt bekymret for er at du skal gå rundt og stresse i 5 måneder, det er ikke bra. Du bør sette opp en arbeidsplan hvor du bestemmer når du skal jobbe og når du skal slappe av, og når du har fri skal du ikke tenke på oppgaven. Kan også høres ut som om du enten mangler oversikt og kontroll, og kanskje også troen på deg selv? Det er også noe du kan gjøre noe med. Skriv en plan, med aktiviteter og frister for deg selv, og husk å klappe deg selv på skuldra underveis. Jeg får inntrykk av at du tar oppgaven veldig seriøst, og bare der kan du skryte av deg selv. Du aner ikke hvor mange som gir F. Og husk: en dårlig oppgave er ikke verdens undergang. Jeg ble ferdig i 2015 og ingen har spurt om oppgaven siden jeg fikk min første jobb. Anonymkode: 88167...9d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå