Gå til innhold

Love it or List it / Bolighjelpen

Stor pike

Anbefalte innlegg

Flere som ser på Love it or List it? Jeg synes det er fascinerende. Artig å se hvordan amerikanere bor. De bor mye større enn oss, det er klart, de fleste av oss i hvert fall. Men herregud så bortskjemte! Barn må ha eget bad, gjester må ha eget bad, ungene må ha hvert sitt rom, i tillegg til lekerom. Foreldrene tror at de ikke lenger får leker i stua. 

Men det som slår meg mest, er at paret som får hjelp, ofte er så sure og negative. Helt utrolig. De får jo all oppussing gjort. Jeg synes synd på programlederne noen ganger. 

Jaja

Endret av Stor pike
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan være enig i mye av det du skriver, men akkurat det med eget bad per soverom er vel mer en kulturgreie/vanlig? Så ikke nødvendigvis bortskjemthet.

Jeg syns også programmet er veldig fascinerende. Det er gøy å se hvor ulikt vi lever innad i "vesten". At noen lever uten vindfang og har på skoene inne, f.eks. Som selvsagt har i alle fall *noe* å gjøre med klimaet 😄 Kjøkken- og interiørtrender som kan være veldig forskjellige. Dette gjelder forsåvidt andre boligprogrammer også. Det pleier å være gøy og se de danske variantene, syns jeg.

Anonymkode: 4af34...eb7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også dette programmet og synes det er artig å se variasjonene i forskjellige land. Foretrekker den britiske da, tonen mellom programlederne er langt triveligere og "normal" enn blandt de amerikanske. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er vel sure fordi det dukker opp større uforutsette utgifter som gjør at de ikke får den renoveringen de ønsket seg. Jeg ser på det nå og da, men har gått litt lei av at det stort sett er samme kjedelige designet. Og jeg har lite forståelse for hvorfor en familie på 4 trenger 5 bad. 

Anonymkode: e46e5...bde

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...