Gå til innhold

Bytte fra barnevipps til vanlig vipps?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gutten er 16 år og vil ha vanlig vipps, men vi får det ikke til. Han har ordnet bank id. Noen vet hvordan man gjør det?

Anonymkode: c74eb...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han må nok avinstallere vippsen og reinstallere den. I tillegg må dere gå inn på innstillinger og endre begrensningene han har via deres egen vipps.

Anonymkode: 2455f...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han må nok avinstallere vippsen og reinstallere den. I tillegg må dere gå inn på innstillinger og endre begrensningene han har via deres egen vipps.

Anonymkode: 2455f...84b

Jeg må gjøre det på min vipps? Inne på hans vipps finner vi ikke: oppgrader din vipps 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ga opp og ringte til DnB så det kunne snakke oss igjennom det. Var så mye styr at jeg ikke husket halvparten engang da det var neste ungdom sin tur. Så ringte og fikk hjelp av DnB nok en gang. Det og Bank Id.

Anonymkode: 72e0e...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, her har begge barna mine ordnet det selv. Så de har ordnet det inne på sin Vipps. 

IMG_8798.thumb.png.6eda8ee7f695bc92ac79869db6ce5570.png

Anonymkode: 7202e...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hmm, her har begge barna mine ordnet det selv. Så de har ordnet det inne på sin Vipps. 

IMG_8798.thumb.png.6eda8ee7f695bc92ac79869db6ce5570.png

Anonymkode: 7202e...a1b

Han logget inn på vipps og gikk inn på meg, men det står ikke oppgrader din vipps noen plass der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi ga opp og ringte til DnB så det kunne snakke oss igjennom det. Var så mye styr at jeg ikke husket halvparten engang da det var neste ungdom sin tur. Så ringte og fikk hjelp av DnB nok en gang. Det og Bank Id.

Anonymkode: 72e0e...bd5

Bank id har han. Måtte innom banken med passet for å ordne det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre ordnet det selv. De bare oppgraderer kontoen selv i Vipps. Man trenger bankID.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Arkana skrev (35 minutter siden):

Våre ordnet det selv. De bare oppgraderer kontoen selv i Vipps. Man trenger bankID.

Ja det står det på nettet. Men når han får inn på sin vipps så står det ikke: oppgrader din vipps. Og han har bank id 

Skal be han slette appen og installere på nytt og se om det hjelper 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får ikke slettet vipps fra iPhone. Jeg er ikke vant med iPhone. Noen råd? 

20250104_113114.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Gutten er 16 år og vil ha vanlig vipps, men vi får det ikke til. Han har ordnet bank id. Noen vet hvordan man gjør det?

15 åringen min gjorde det helt av seg selv uten noen godkjenning fra oss plutslig en dag var barnevipps borte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kaneel skrev (12 minutter siden):

15 åringen min gjorde det helt av seg selv uten noen godkjenning fra oss plutslig en dag var barnevipps borte 

Det hadde min klart også, men det står ikke oppgradere min vipps noen plasser på hans vipps 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...