AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:26 #1 Del Skrevet fredag kl 15:26 Gutten er 16 år og vil ha vanlig vipps, men vi får det ikke til. Han har ordnet bank id. Noen vet hvordan man gjør det? Anonymkode: c74eb...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:18 #2 Del Skrevet fredag kl 16:18 Han må nok avinstallere vippsen og reinstallere den. I tillegg må dere gå inn på innstillinger og endre begrensningene han har via deres egen vipps. Anonymkode: 2455f...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:50 #3 Del Skrevet fredag kl 17:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han må nok avinstallere vippsen og reinstallere den. I tillegg må dere gå inn på innstillinger og endre begrensningene han har via deres egen vipps. Anonymkode: 2455f...84b Jeg må gjøre det på min vipps? Inne på hans vipps finner vi ikke: oppgrader din vipps Anonymkode: c74eb...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:55 #4 Del Skrevet fredag kl 18:55 Vi ga opp og ringte til DnB så det kunne snakke oss igjennom det. Var så mye styr at jeg ikke husket halvparten engang da det var neste ungdom sin tur. Så ringte og fikk hjelp av DnB nok en gang. Det og Bank Id. Anonymkode: 72e0e...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:26 #5 Del Skrevet fredag kl 20:26 Hmm, her har begge barna mine ordnet det selv. Så de har ordnet det inne på sin Vipps. Anonymkode: 7202e...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:30 #6 Del Skrevet fredag kl 21:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hmm, her har begge barna mine ordnet det selv. Så de har ordnet det inne på sin Vipps. Anonymkode: 7202e...a1b Han logget inn på vipps og gikk inn på meg, men det står ikke oppgrader din vipps noen plass der Anonymkode: c74eb...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:31 #7 Del Skrevet fredag kl 21:31 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi ga opp og ringte til DnB så det kunne snakke oss igjennom det. Var så mye styr at jeg ikke husket halvparten engang da det var neste ungdom sin tur. Så ringte og fikk hjelp av DnB nok en gang. Det og Bank Id. Anonymkode: 72e0e...bd5 Bank id har han. Måtte innom banken med passet for å ordne det. Anonymkode: c74eb...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet i går, 08:51 #8 Del Skrevet i går, 08:51 Våre ordnet det selv. De bare oppgraderer kontoen selv i Vipps. Man trenger bankID. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:29 #9 Del Skrevet i går, 09:29 Arkana skrev (35 minutter siden): Våre ordnet det selv. De bare oppgraderer kontoen selv i Vipps. Man trenger bankID. Ja det står det på nettet. Men når han får inn på sin vipps så står det ikke: oppgrader din vipps. Og han har bank id Skal be han slette appen og installere på nytt og se om det hjelper Anonymkode: c74eb...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:33 #10 Del Skrevet i går, 10:33 Får ikke slettet vipps fra iPhone. Jeg er ikke vant med iPhone. Noen råd? Anonymkode: c74eb...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet i går, 13:24 #11 Del Skrevet i går, 13:24 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Gutten er 16 år og vil ha vanlig vipps, men vi får det ikke til. Han har ordnet bank id. Noen vet hvordan man gjør det? Anonymkode: c74eb...ac4 15 åringen min gjorde det helt av seg selv uten noen godkjenning fra oss plutslig en dag var barnevipps borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:37 #12 Del Skrevet i går, 13:37 Kaneel skrev (12 minutter siden): 15 åringen min gjorde det helt av seg selv uten noen godkjenning fra oss plutslig en dag var barnevipps borte Det hadde min klart også, men det står ikke oppgradere min vipps noen plasser på hans vipps Anonymkode: c74eb...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå