Gå til innhold

Liker dere damer å kle dere litt «spicy»?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som er ofte kåt og vil pule. Jeg elsker når damen min (vært sammen og samboere i flere år) kler seg litt spicy her hjemme, tar på litt «overkill» makeup, et stramt skinnskjørt f eks, deilige fine høye støvler, undertøy, osv. Der vi gjerne er kun hjemme begge to en kveld, koser med noe godt i glasset og ser film. Disse utrolige få gangene dette skjer så blir det puling, foreplay, kyssing, og ser ut som begge elsker det i øyeblikket. Kunne ønske dette hadde skjedd oftere fordi dette er det jeg tenner mest på. Heldig hvis dette skjer 1-3 ganger i året, men vil heller ikke klage, eller mase på hun. Spør hun ofte om hun blir med på en slik kveld, kanskje litt indirekte? Som oftest sier hun ja til å ta en kose kveld. Hun liker meg gjerne med en fin skjorte og bukse på. Før vi starter en slik kveld pleier jeg selvfølgelig å ordne meg og gjerne ta på favoritt parfymen som hun liker på meg uten at jeg/hun sier noe for å gi hintet at hun også kan ordne seg litt disse få gangene. Det som oftest skjer her er at hun «møter» opp med chille klær, joggebukse, morgenkåpe, osv. Selv om hun vet hva jeg innerst vil ha fra henne de kveldene. Kan heller ikke mase eller gjøre hun ukomfortabel. Gir hele tiden fine komplimenter om hvor mye jeg elsker hun og kroppen hennes, så det vet hun, men kan allikevel være at hun er usikker på seg selv, og det er lov det. Derfor er jeg litt forsiktig og vil kun spre positivet. Noen råd og tips her? Fordi jeg blir så kåt og hard når hun kler seg litt spicy disse få gangene i året. Kanskje det er jeg som er rar og teit? 

Anonymkode: e3e47...cc5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du er rar. Om du tar på en parfyme hun liker 2-3 ganger i året (som tross alt tar deg under 2 sekunder) men vil at hun antageligvis skal bruke 2 timer på noe som er alt annet enn avslappende (kos for meg er også joggebukse og andre behagelige ting) så forventer du mye

Anonymkode: 0f3de...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det starter med deg. Det er vanskelig, vi skulle hatt ei sprøyte å stikke i rumpa på dama, som fikk henne til å ville flashe musa😍

Anonymkode: 74c06...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

hvor mye jeg elsker hun

Henne. Kosekveld skrives i ètt ord, og du må få inn avsnitt i teksten. 

Det fremgår jo at du er like kåt uansett, så da blir det jo bare ekstra arbeid for henne, å kle seg opp på den måten. Hvis hun ikke har glede av det for egen skyld, så sliter du. 

Anonymkode: 59053...4c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å pynte meg og ta på sexy klær når jeg er i forhold. Gjorde nok dette oftere med han jeg var gift med, men mindre med han siste. Han var ikke særlig flink til å gi komplimenter eller legge “merke” til det, og det gjorde at jeg brukte mindre tid på det. 

Anonymkode: 38f3f...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror du må være tydeligere i kommunikasjonen.

Anonymkode: eabd4...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Svarer på overskriften: Nei. Kan gå så langt som å "droppe håndkleet" eller tre fram i undikken. 

Anonymkode: 1278c...7f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...