AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:13 #1 Del Skrevet fredag kl 15:13 Er veldig usikker på om jeg skal bestille full pakke eller ei, da erfaringene mine fra mat/resturanter på hoteller er så forskjellige. Kan jeg kjøpe uten, teste ut maten 1 dag og så gå til resepsjonen og spørre om å oppgradere til all inclusive? Eller er dette noe som blir fort utsolgt pga kapasitet? Anonymkode: df5b3...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet fredag kl 16:10 #2 Del Skrevet fredag kl 16:10 All inclusive følger stjernene på hotellet, er du på et tre stjernes hotell får du dårligere/enklere mat enn på et femstjernes. Du kan gå å kikke litt før du bestemmer deg. Uansett, har aldri opplevd at det har vært ett problem å oppgradere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:18 #3 Del Skrevet fredag kl 16:18 Bare å sjekke noen online anmeldelser på tripadvisor vel? Anonymkode: b834c...91e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå