AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:11 #1 Del Skrevet fredag kl 14:11 Har en tre år gammel hannkatt som virkelig ikke er fan av snø og vinter 😅 Han har kattedør og går ut og inn som han vil, nå er han stort sett bare småturer ute for å gå på do, ellers ligger han for det meste og sover foran peisen eller på badet. Er ekstra kosete også. Har blitt litt mere chubby, som han ofte blir på denne årstiden, men spiser mindre enn han pleier. Virker fornøyd, men misliker kulda, sitter ofte i vinduet og bare titter ut på den fæle snøen 😅 Andre som opplever det samme med sine små? 😊 Anonymkode: f058e...947 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:17 #2 Del Skrevet fredag kl 21:17 Absolutt, min er snart 7 år gammel og har gått i vinter dvale helt siden han var kattunge 😂 Han er mye mer kosete og kontaktsøkende på vinteren enn på sommeren. Han vil sove med oss hele tiden mens vi sitter i sofaen og når vi skal sove i senga, så det blir en del kos. 😍 Vi har også kattedør så han får gå ut/inn som han vil (og som hunden også bruker som lufteluke for hodet 😂), så han går kun ut for raske toalettbesøk. Blir han værende lenger ute enn 10 minutter er det mest sannsynlig fordi hunden ikke flytter seg fra/har sovnet foran katte døren 😂 Vår blir også mer chubby, men han går vanligvis ned i vekt på våren av seg selv og er "vanlig" på sommeren igjen ☺️ Anonymkode: 487e9...474 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:19 #3 Del Skrevet lørdag kl 10:19 Hvordan er det med matlysten hans, går den ned, eller er det som vanlig? Min «takker nei» til våtfor ofte nå. Han får som regel dette en gang om dagen, og pleier å mase og mjaue som om han er på randen til å sulte ihjel, når vi gjør i stand. Nå snuser han ofte bare på den, og går… Anonymkode: f058e...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:25 #4 Del Skrevet lørdag kl 10:25 Skulle ønske min var sånn også. Han er helt krakilsk hele vinteren fordi han ikke vil gå ut. Anonymkode: a2444...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:26 #5 Del Skrevet lørdag kl 10:26 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har en tre år gammel hannkatt som virkelig ikke er fan av snø og vinter 😅 Han har kattedør og går ut og inn som han vil, nå er han stort sett bare småturer ute for å gå på do, ellers ligger han for det meste og sover foran peisen eller på badet. Er ekstra kosete også. Har blitt litt mere chubby, som han ofte blir på denne årstiden, men spiser mindre enn han pleier. Virker fornøyd, men misliker kulda, sitter ofte i vinduet og bare titter ut på den fæle snøen 😅 Andre som opplever det samme med sine små? 😊 Anonymkode: f058e...947 Jeg forstår katten din veldig godt. Jeg er akkurat slik selv. Misliker snø og kulde, holder meg inne i varmen, spiser, koser meg og legger på meg om vinteren. Våre to katter er forøvrig også akkurat på samme måten som meg. 🙂 Anonymkode: cfe3d...b88 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:28 #6 Del Skrevet lørdag kl 10:28 Ja..min nekter å gå ut, og vi går turer med henne for at hun skal gå på do😅 Når hun har gått på do, løper hun tilbake til huset og mjauer. Hun spør ikke om å gå ut på egen initiativ, hun som vanligvis elsker å være ute. Synes synd på henne, nå ligger hun i vinduet og ser på de som måker snø. Hun spiser mindre enn vanlig. Anonymkode: 3c2d1...55d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:31 #7 Del Skrevet lørdag kl 10:31 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har en tre år gammel hannkatt som virkelig ikke er fan av snø og vinter 😅 Han har kattedør og går ut og inn som han vil, nå er han stort sett bare småturer ute for å gå på do, ellers ligger han for det meste og sover foran peisen eller på badet. Er ekstra kosete også. Har blitt litt mere chubby, som han ofte blir på denne årstiden, men spiser mindre enn han pleier. Virker fornøyd, men misliker kulda, sitter ofte i vinduet og bare titter ut på den fæle snøen 😅 Andre som opplever det samme med sine små? 😊 Anonymkode: f058e...947 Katten som jeg hadde når jeg var barn, bodde i sofakroken om vinteren. Han var knapt ute. Han sov, spiste, og drakk kremfløte hele vinteren. Ble rund og god. Når sommeren kom var han så mye ute at han knapt var inne å spiste. Da gikk han av seg «vinterpolstringen». Han var frisk og rask, ble 16 år. Da måtte han desverre få slippe da synet og hørselen sviktet.. Vi ble redd han kom til å bli påkjørt ute.. utover det var han kjempe sprek ❤️ Anonymkode: c2c96...640 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet lørdag kl 12:11 #8 Del Skrevet lørdag kl 12:11 Katten vår på 7 år hater snø og kulde, og ligger helst bare å sover. Et rolig liv…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:16 #9 Del Skrevet lørdag kl 12:16 Vinteren er tiden for å bevare energien til vår og sommer Anonymkode: 2771c...cb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet lørdag kl 12:45 #10 Del Skrevet lørdag kl 12:45 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja..min nekter å gå ut, og vi går turer med henne for at hun skal gå på do😅 Når hun har gått på do, løper hun tilbake til huset og mjauer. Hun spør ikke om å gå ut på egen initiativ, hun som vanligvis elsker å være ute. Synes synd på henne, nå ligger hun i vinduet og ser på de som måker snø. Hun spiser mindre enn vanlig. Anonymkode: 3c2d1...55d Jeg trodde vi var de eneste som ble med pus ut for å gå på do 😄 Føler meg litt teit når jeg står der og venter (lurer hva naboene tenker) Men syns det er greit å ha oversikt over om hun får gått på do, og siden hun blånekter å bruke en av de tre dokassene hun har inne, så får det bli sånn. Vår pus har god appetitt, da. Og spiser nesten mer enn hun pleier på vår/sommer. Men hun er på ingen måte overvektig. (veier mellom 4 og 4,5kg), så jeg tenker hun får regulere det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå