AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:06 #1 Del Skrevet fredag kl 14:06 Vi som familie har stått i en krevende situasjon i det siste (pga eksterne faktorer), og i den forbindelse har min mann vært en helt. Jeg har vært satt ut av spill pga hyperemesis og vi har i tillegg et barn på halvannet år. Min man har fikset og ordnet og styrt på for at ting skal ordne seg og for at vi andre skal ha det så godt som overhodet mulig. Nå begynner vi å komme ovenpå igjen og jeg har så lyst til å vise mannen at jeg setter utrolig stor pris på alt han har gjort for oss. Men usikker på hvordan. Jeg sier det hele tiden, og uttrykker masse takknemlighet, men har lyst til å gi noe ekstra denne gangen. Noen som har noen tips? Han er aktiv løper, friluftsinteressert, handymann. Ikke interessert i gaming, dyre og fancy klokker/ting/klær/mat osv. Hvordan ville dere vist mannen at dere setter ekstra stor pris på han?❤️ Anonymkode: 28e2a...531 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:07 #2 Del Skrevet fredag kl 14:07 Smøre niste hver dag ❤️ Anonymkode: ff53b...96b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:14 #3 Del Skrevet fredag kl 14:14 Aktiv løper så hadde jo en løpeklokke fra Garmin vært noe, hvis han er interessert. Eller noen nye løpesko. Hvis det er gave du tenker på. Jeg er aktiv løper selv og hadde satt pris på det. Anonymkode: 0ef99...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:25 #4 Del Skrevet fredag kl 14:25 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Smøre niste hver dag ❤️ Anonymkode: ff53b...96b Det var et veldig godt forslag!❤️ Men han er en kantinemann som foretrekker å kjøpe fresh mat på jobb fremfor matpakke😅 (jeg derimot er matpakkefan, så jeg hadde blitt superglad for noe sånt😃) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aktiv løper så hadde jo en løpeklokke fra Garmin vært noe, hvis han er interessert. Eller noen nye løpesko. Hvis det er gave du tenker på. Jeg er aktiv løper selv og hadde satt pris på det. Anonymkode: 0ef99...580 han har allerede en av toppmodellene til garmin som han kjøpte ny i høst. Og to par nye løpesko ble med hjem da han var ute å handlet julegaver her før jul😅 men veldig gode forslag, tusen takk ❤️ Er vanskelig med en mann som har alt. I hvert fall innenfor de områdene han har interesser. Jeg har vurdert å alliere med med besteforeldre slik at han kan få en frihelg til å gå på toppturer på ski. Men føler samtidig det blir litt gave til meg også som får frihelg alene hjemme. Jeg kan ikke være alene med lille når jeg er i så dårlig form nemlig. Så usikker på om jeg synes det er godt nok 🤔 Anonymkode: 28e2a...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:07 #5 Del Skrevet fredag kl 16:07 Det høres ut som en mann som har alt, og kan kjøpe det han har lyst på. Hvis du ikke kjenner ei som vil bli med på trekant, så kan du kanskje betale for det? Men seriøst; noe som skaper en spenning, vil gi et mye større inntrykk, enn å passivt motta en gave. Sånne gaver er kanskje ikke hans språk i det hele tatt? Anonymkode: e2243...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:53 #6 Del Skrevet fredag kl 16:53 Deltakelse i et renn eller løp, type Wasaloppet? Anonymkode: be7a3...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:20 #7 Del Skrevet fredag kl 18:20 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det høres ut som en mann som har alt, og kan kjøpe det han har lyst på. Hvis du ikke kjenner ei som vil bli med på trekant, så kan du kanskje betale for det? Men seriøst; noe som skaper en spenning, vil gi et mye større inntrykk, enn å passivt motta en gave. Sånne gaver er kanskje ikke hans språk i det hele tatt? Anonymkode: e2243...d7e Hahaha trekant er nok verken hans eller min greie, så det utgår ja😂 nei du har helt rett, gaver er ikke hans (og forsåvidt ikke mitt) kjærlighetsspråk. AnonymBruker skrev (1 time siden): Deltakelse i et renn eller løp, type Wasaloppet? Anonymkode: be7a3...3e2 Ja!! Dette var en veldig god idé. Skal sjekke terminlisten og se om det er noe i nærheten som kan være aktuelt. Kanskje alliere meg med noen av kompisene hans så de kan ta seg en helaften med middag og øl etterpå. Tusen takk for godt forslag❤️ Anonymkode: 28e2a...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet fredag kl 18:27 #8 Del Skrevet fredag kl 18:27 Vi har hatt en tøff høst selv, mannen har virkelig stilt opp. Har tenkt det samme som deg om en oppmerksomhet men han kjøper alt han ønsker seg selv 😅 Så jeg har bestilt massasje til han og overrasker han på dagen. Vet ikke om din mann er fan av massasje da, min elsker det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet fredag kl 18:30 #9 Del Skrevet fredag kl 18:30 Guttetur til en eller annen destinasjon? Hør med kompisene hans, kanskje de kan hjelpe deg å planlegge. Trenger ikke reise til andre siden av kloden, kan være Oslo😂 Men Stockholm, Kjøbenhavn ol. Dette forutsetter at du selvsagt er i god nok form til å ta deg av barnet deres mens han er borte, eller at dere får hjelp av besteforeldre. Å at du selvsagt føler deg komfortabel med at han reiser på en sånn tur når du er gravid. Men han ville nok satt pris på en liten stund for seg selv, å kunne kose seg med kompisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:47 #10 Del Skrevet fredag kl 18:47 Mannen min er ikke en gave-person. Vi kjøper det vi ønsker/trenger. Særlig når det gjelder egne interesser, det er et minefelt å kjøpe innenfor et felt den andre har full innsikt i. Han elsker imidlertid matopplevelser, og Spa hotell, eller spesielle overattingssteder. Så når jeg overrasker han er det gjerne barnevakt + en eller annen vri med god mat og overnatting. Poenget er vel uansett at det bør være noe du vet han liker. Anonymkode: 7a48b...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:19 #11 Del Skrevet fredag kl 23:19 TulleJenny skrev (4 timer siden): Vi har hatt en tøff høst selv, mannen har virkelig stilt opp. Har tenkt det samme som deg om en oppmerksomhet men han kjøper alt han ønsker seg selv 😅 Så jeg har bestilt massasje til han og overrasker han på dagen. Vet ikke om din mann er fan av massasje da, min elsker det 😊 Det er så fint med disse mannfolka som er så flinke til å stille opp❤️ håper dere har kommet dere ovenpå igjen. Takk for godt forslag, men han er ikke glad i massasje😅 avent skrev (4 timer siden): Guttetur til en eller annen destinasjon? Hør med kompisene hans, kanskje de kan hjelpe deg å planlegge. Trenger ikke reise til andre siden av kloden, kan være Oslo😂 Men Stockholm, Kjøbenhavn ol. Dette forutsetter at du selvsagt er i god nok form til å ta deg av barnet deres mens han er borte, eller at dere får hjelp av besteforeldre. Å at du selvsagt føler deg komfortabel med at han reiser på en sånn tur når du er gravid. Men han ville nok satt pris på en liten stund for seg selv, å kunne kose seg med kompisene. Ja, guttetur har jeg tenkt på. Han er ikke storby-typen. Men toppturhelg på ski at vært midt i blinken for han. Han har nok syntes det har blitt alt for lite av det etter vi fikk barn. Har tenkt å høre litt med besteforeldre om de kan ta mini, men føler jeg vinner litt på det også siden jeg også får en frihelg da😅 så usikker på om det er godt nok. Så lenge det blir i god tid før termin og vi har avtalt med besteforeldre, så er jeg helt komfortabel med det😊 tusen takk for forslag❤️ AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mannen min er ikke en gave-person. Vi kjøper det vi ønsker/trenger. Særlig når det gjelder egne interesser, det er et minefelt å kjøpe innenfor et felt den andre har full innsikt i. Han elsker imidlertid matopplevelser, og Spa hotell, eller spesielle overattingssteder. Så når jeg overrasker han er det gjerne barnevakt + en eller annen vri med god mat og overnatting. Poenget er vel uansett at det bør være noe du vet han liker. Anonymkode: 7a48b...f98 åh dette er sånn som er midt i blinken for meg, men ikke for min mann😅 merker han virker litt sær når han ikke liker noe av det som blir foreslått😅 og du har helt rett, jeg skal finne noe som jeg vet han liker. Foreløpig blir det enten et løp eller en toppturhelg - eller begge deler hvis vi rekker det før min termin nærmer seg 😄 Anonymkode: 28e2a...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:32 #12 Del Skrevet i går, 00:32 Er han en sånn person som takker ja til gaver? eller er han en som bryr seg ikke om gaver eller noe bare at dere har det fint? Hvis den andre så tror jeg ikke gaver kommer han til å få han til å skjønne at du setter stor pris! gjør noe som betyr sinnsykt mye for han! for meg er jo småe ting som betyr stort og ser at du har forstått min krets at hva jeg liker mest. Kanskje begynn å løp med han? dra ut på det naturen som norge har? Altså alt det han er interessert i og ser at du er der for han betyr det MASSE enn gaver som han kan kjøpe selv hvis han liker det eller ikke? Anonymkode: 13a80...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:27 #13 Del Skrevet i går, 07:27 AnonymBruker skrev (8 timer siden): åh dette er sånn som er midt i blinken for meg, men ikke for min mann😅 merker han virker litt sær når han ikke liker noe av det som blir foreslått😅 og du har helt rett, jeg skal finne noe som jeg vet han liker. Foreløpig blir det enten et løp eller en toppturhelg - eller begge deler hvis vi rekker det før min termin nærmer seg 😄 Anonymkode: 28e2a...531 En gang ga jeg han helg på høyfjellshotell - med lovnad om at han kunne være så mye han ville i løypene, uten noen klaging fra meg, eller forpliktelser 😂 Men er mulig en del mer verdt etter nummer to, så du kan jo spare den. Anonymkode: 7a48b...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hahaha trekant er nok verken hans eller min greie, så det utgår ja😂 nei du har helt rett, gaver er ikke hans (og forsåvidt ikke mitt) kjærlighetsspråk. Ja!! Dette var en veldig god idé. Skal sjekke terminlisten og se om det er noe i nærheten som kan være aktuelt. Kanskje alliere meg med noen av kompisene hans så de kan ta seg en helaften med middag og øl etterpå. Tusen takk for godt forslag❤️ Anonymkode: 28e2a...531 Birken 🤩 Siden han er løper så er kanskje en distanse under løpebirken i juni en ide. Anonymkode: 868e4...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden Takk for flere bra tips! Dere er gode❤️ Vi løper mye sammen til vanlig, og deler både denne interessen og interessen for friluftsliv. Men siden jeg nå er gravid med hyperemesis (som nevnt i hi) så må han klare seg selv på trening en stund til fremover. Birken blir for nærme etter termin, og jeg kan av ovennevnte grunner ikke være med på tur sammen på en stund 😅 Tror nok det blir en toppturhelg med gutta litt tidlig i sesongen som er det beste alternativet. Den muligheten vet jeg han vil bli veldig glad for❤️ Anonymkode: 28e2a...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå