Gå til innhold

Hvilke hobbyer og interesser har dere single?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke hobbyer og interesser har dere? Hva gjør dere på fritiden? 

Jeg må prøve å fylle livet mitt med ting å gjøre. For det meste ligger jeg på sofaen etter jobb og ser film/serier. 

Anonymkode: 75364...f43

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reising, turgåing, maling, lesing, hagearbeid, renovering, skriving, fotografi, sære filmer/serier, baking... the list goes on.

Anonymkode: cf95e...252

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger et spark bak ville jeg prøvd noe som kan gi deg spenning og få deg ut. Typ en tur i slalombakken, klatreveggen, isbad…

Test litt forskjellig

Anonymkode: 8d1d1...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du hvilke hobbyer single har? Det er da det samme om man er single eller i et forhold når det er snakk om hobbyer.

Anonymkode: c516c...5e4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor spør du hvilke hobbyer single har? Det er da det samme om man er single eller i et forhold når det er snakk om hobbyer.

Samme tenkte jeg, har akkurat de samme hobbyene som gift, som da jeg var singel: lese bøker, trening, fotografering, gaming og gå fjellturer. Forskjellen er at nå har jeg en partner med meg på tur og å game og trene med. 

Anonymkode: 5fa40...625

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er nok ikke det. Partnere har en tendens til å hisse seg voldsomt opp over  enkelte hobbyer noen har.

Anonymkode: e9bc1...5b6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Samme tenkte jeg, har akkurat de samme hobbyene som gift, som da jeg var singel: lese bøker, trening, fotografering, gaming og gå fjellturer. Forskjellen er at nå har jeg en partner med meg på tur og å game og trene med. 

Anonymkode: 5fa40...625

Jeg har slagverk (band), gaming, serier, sykling og paragliding som hobbyer.

Dette tar mye tid og er sjelden forenlig med en partner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sykt mye hobbyer, skulle ønske jeg var en hobby-person 😅

Jeg ser veldig mye på TV, og jeg synes det går som en grei hobby. Alt fra lett underholdning til dokumentarer.

Jeg får av og til en interesse jeg nørder veldig mye på kunnskapsmessig på, om det er 2. verdenskrig eller romerriket eller parterapi eller mat eller true crime eller star trek, kan være hva som helst. Da blir det serier, bøker, podkaster, nettsøk osv på det. Vet ikke om det kan kalles en hobby. 

Liker interiør også, pusser mye opp selv, og så går det mye tid i research, planlegging, innkjøp. Det er en slags hobby.

Men jeg har ingen hobbyer i den "tradisjonelle" betydningen som håndarbeid eller sport. Jeg trener da, flere ganger i uka, og det går litt tid og research i det også, men jeg anser det ikke som en hobby, bare noe jeg gjør. 

Liker å lære språk, DuoLingo hver dag. Er det en hobby? Og reisene mine går det mye planlegging i. Så lenge man fyller tiden med noe man liker så er det vel ikke så viktig om det går under betegnelsen hobby. 

Anonymkode: 2891a...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesing.

Gå tur.

Gitar. Piano. Sang. Låtkriving. 

Litt skriving generelt.

Klesdesign.

Vannmaling. Tegning.

Foto.

Dans.

Men alt er på et uprofesjonelt nivå og jeg gjør alt alene uten å være/ha vært med i klubber, kurs eller lignende. 

Anonymkode: 3c7e3...a3b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er turleder, hjelper litt til administrativt, og ellers engasjert i Dnt. Går mye tur ellers, minst 25 timer i uken. Gjerne mer om jeg kan 😊 Så tur og trening fyller mye av fritiden min. Er også aktiv i turmiljø, altså grupper med fokus på tur på Facebook, så tar en del bilder og deler turene mine der. Bruker også tid til å planlegge løyper og turer for både meg selv og de turene jeg er leder for.

Jeg har vært veldig glad i å lese, men leser ikke så mye nå om dagen, men det har jeg likt godt. 

Det går litt tid på Facebook, Instagram, og KG, men helt klart mest tid på ting relatert til min store lidenskap: friluftsliv 🤩 Fantastisk at det igjen er «Friluftslivets år» i år. Ser frem til enda flere flotte opplevelser i naturen, både med og uten bål 🥰 

Anonymkode: 4d0bd...b00

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filosofi, historie, psykologi/psykiatri, litteratur, kunst, sosiologi, økonomi, naturvitenskap og teknologi. Har også stor glede av  reising, gjerne til eksotiske, utilgjengelige og lite besøkte steder, samt kroppslig utfoldelse i fri natur.  Praktiske ting, som snekring, og hus-/hagearbeid gjør jeg når jeg det er nødvendig, men uten den store entusiasmen. Interiør, biler, båter, hytter osv. er jeg overhodet ikke interessert i.

Anonymkode: f4335...389

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gaming, håndarbeid, matlaging, turer/trening osv. 

Anonymkode: 34f48...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

TV-spill, brettspill, miniatyrspill, foto, hage, møbelsnekring, ski, kajakk, judo, lesing, politikk, frivillig arbeid.

Anonymkode: 6c18d...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvilke hobbyer og interesser har dere? Hva gjør dere på fritiden? 

Jeg må prøve å fylle livet mitt med ting å gjøre. For det meste ligger jeg på sofaen etter jobb og ser film/serier. 

Anonymkode: 75364...f43

Trening. Mye trening. 5-6 kvelder i uken.

Sommer og høst tilbringer jeg mye av tiden til fjells. Med bikkje, telt og fiskestang/børse.

Anonymkode: 1d434...59d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke tid til annet enn skole, jobb og trening/kosthold i hverdagene. I helgene drar jeg ut på byen og blir som regel så dårlig at jeg råtner bort hele helgen. Jeg vet; uattraktivt. Ser uansett ikke etter noe partner før jeg er ferdig å studere, har ikke tid.

Anonymkode: 1cf2f...a84

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 14.42):

Din hobby: kverulering 

Anonymkode: 7b77f...132

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 14.56):

Det er nok ikke det. Partnere har en tendens til å hisse seg voldsomt opp over  enkelte hobbyer noen har.

Da er det jo viktig å finne seg en partner som ikke er slik. For man har vel ikke tenkt å slutte med hobbyen man har som singel når man finner seg en partner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er turleder, hjelper litt til administrativt, og ellers engasjert i Dnt. Går mye tur ellers, minst 25 timer i uken. Gjerne mer om jeg kan 😊 Så tur og trening fyller mye av fritiden min. Er også aktiv i turmiljø, altså grupper med fokus på tur på Facebook, så tar en del bilder og deler turene mine der. Bruker også tid til å planlegge løyper og turer for både meg selv og de turene jeg er leder for.

Jeg har vært veldig glad i å lese, men leser ikke så mye nå om dagen, men det har jeg likt godt. 

Det går litt tid på Facebook, Instagram, og KG, men helt klart mest tid på ting relatert til min store lidenskap: friluftsliv 🤩 Fantastisk at det igjen er «Friluftslivets år» i år. Ser frem til enda flere flotte opplevelser i naturen, både med og uten bål 🥰 

Anonymkode: 4d0bd...b00

Hvor går du på tur, jeg mener - i hverdagen etter jobb eller bare i helger når du kan dra lenger bort? Jeg liker å gå tur men det må jo bli i nærområdet på ettermiddagen og det jeg jeg litt lei av. Kjenner nærområdet ut og inn.
Bruker du mye tid på å reise til og fra steder å gå tur?  Det kjennes litt ork ut, for jeg ønsker samtidig å ha tid til både slappe av, husarbeid og rekke litt frisk luft i helgene. Tiden strekker ikke til. Har også en tenåring som absolutt ikke vil være med på tur, og har ikke samvittighet til da å «støtt» reise av gårde hele dagen for å dra på tur. Så da blir det litt halvhjertet tur i nærområdet.

Men jeg ønsker ett spark bak, så opplys meg gjerne og gi meg litt nye perspektiver 🙂

Anonymkode: beec2...c8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reise, være med venner, musikk, konserter, kunst, lese, matlaging/baking (teste nye oppskrifter), prøve nye restauranter, yoga, svømming, høre på podcast. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...