Gå til innhold

Noen klarsynte her? Trenger svar på et jobb-spørsmål🔮

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er litt desperat etter å vite hvordan jobbsituasjonen min ser ut fra mai. Jeg er i 40 - årene, og har endelig havnet i drømmejobben :)  Det er dessverre et vikariat, men jeg får svar innen et par måneder om de skal gjøre stillingen min fast. 

Jeg ELSKER jobben min, og vil være her på fast basis. Det er ikke opp til min nærmeste leder, men hun skal sette i gang med å jobbe for at jeg skal få bli🤞🤞Håper noen kan "se" for meg. Takk❤️

Anonymkode: 09e77...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva du enn gjør, ikke fortell lederen din at du konsulterer klarsynte.

Anonymkode: 672f0...5f9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei! 

Jeg er litt desperat etter å vite hvordan jobbsituasjonen min ser ut fra mai. Jeg er i 40 - årene, og har endelig havnet i drømmejobben :)  Det er dessverre et vikariat, men jeg får svar innen et par måneder om de skal gjøre stillingen min fast. 

Jeg ELSKER jobben min, og vil være her på fast basis. Det er ikke opp til min nærmeste leder, men hun skal sette i gang med å jobbe for at jeg skal få bli🤞🤞Håper noen kan "se" for meg. Takk❤️

Jeg legger tarot. Jeg ser at du får denne jobben fast, men du må ikke være redd for å kjøre på med det du føler og tror er rett, mye av grunnen til at du får denne jobben fast vil være nettopp fordi du tenket selv og du tenker raskt, er spesielt løsningsorientert og kjører på. Du har dette i deg, om du synes det er litt vanskelig å stole på seg selv helt ut, er dette tiden å fikse det på nå. Lykke til!

Anonymkode: b4cfb...ac6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha! Absolutt ikke🤣 Jeg har beina ganske så godt planta på jorda. 

Har nettopp sett en serie med Tyler Henry, et amerikansk medium, på Netflix, så jeg er vel litt i den "bobla" nå :)

Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg legger tarot. Jeg ser at du får denne jobben fast, men du må ikke være redd for å kjøre på med det du føler og tror er rett, mye av grunnen til at du får denne jobben fast vil være nettopp fordi du tenket selv og du tenker raskt, er spesielt løsningsorientert og kjører på. Du har dette i deg, om du synes det er litt vanskelig å stole på seg selv helt ut, er dette tiden å fikse det på nå. Lykke til!

Oi! Tusen takk for svar, og ikke minst KJAPT svar 😀 Og takk for at du tok deg tid til å legge kort for meg!

Jeg må være løsningsorientert, og ofte tenke kjapt, i min stilling, noe jeg ofte tviler på at jeg er god nok til. Men jeg er ofte litt for streng med meg selv, så håper virkelig du har rett! :)

Jeg synes det er veldig spennende med slike evner du har :)🙌Facinerende!

Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oi! Tusen takk for svar, og ikke minst KJAPT svar 😀 Og takk for at du tok deg tid til å legge kort for meg!

Jeg må være løsningsorientert, og ofte tenke kjapt, i min stilling, noe jeg ofte tviler på at jeg er god nok til. Men jeg er ofte litt for streng med meg selv, så håper virkelig du har rett! :)

Jeg synes det er veldig spennende med slike evner du har :)🙌Facinerende!

Ts

Jeg var tilfeldigvis innom da jeg så innlegget ditt, bare hyggelig. : ) 

jeg følte det sterkt, legg vekk tvilen om deg selv og gi jernet for fullt, dette fikser du uten problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...