Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #21 Skrevet 5. mars 2006 Jeg er en av dem som overdramatiserer totalt i slike situasjoner og blir flau og tror at folk synes jeg er kjempeteit for en liten filleting... Irriterende og kan bli litt småproblematisk i hverdagen...
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #22 Skrevet 5. mars 2006 Jeg blir aldri flau, bortsett fra hvis jeg tryner på isen. I går skulle vi gå til bilen og møtte på to gamle damer som snakker med hverandre: "det er glatt, skal du holde armen min?" Psssss tenker jeg, 2 sekund etterpå har jeg trynt på ræva. Da var det rett opp igjen og overbevise alle om at de hadde sett syner!
Hu i Svingen Skrevet 5. mars 2006 #23 Skrevet 5. mars 2006 Blir veldig sjelden flau, heldigvis. Men det hender jo... Rødmer en gang annethvert år eller så.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #24 Skrevet 5. mars 2006 Jeg blir av og til flau, men tror ikke at jeg rødmer. Det verste er en venninne av meg, som er en SMULE mer frittalende enn meg, for å si det mildt. Hun har en tendens til å buse ut med ting om meg i situasjoner jeg skulle ønske hun holdt kjeft , og da kan jeg bli flau, for jeg liker ikke å miste ansikt på den måten. Men alle unntatt meg oppfatter det som spøk...
Tusseline Skrevet 5. mars 2006 #25 Skrevet 5. mars 2006 Jeg blir flau for ufortjent ros, og fortjent ris.
Abr@xas Skrevet 6. mars 2006 #26 Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jeg rødmet nok mye mer før, jeg husker iallfall at folk kommenterte at jeg gjorde det. Det er sjelden jeg får kommentarer på det nå, men det skjer at jeg kjenner at det koker i kinnene uten at jeg føler meg spesielt flau. Endret 6. mars 2006 av Abr@xas
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #27 Skrevet 6. mars 2006 Jeg blir fort flau, men det er ikke sånn kjempeflau som stikker veldig dypt. Rødmer gjør jeg omtrent hele tiden, og det har lite å gjøre med at jeg er flau, og det irriterer vettet av meg at folk sier jeg er flau når jeg rødmer, for i 99% av gangene så er jeg ikke det! ← Det er ikke spesielt kult nei. Som regel rødmer jeg fordi jeg er stressa eller nervøs, men jeg syns rødminga i seg selv er litt flaut og barnslig, så jeg kan bli flau for at jeg rødmer. Og det hjelper iallefall ikke, da blir jeg tomat da. Men det har begynt å gå over nå, kanskje fordi jeg gir mer og mer blaffen i rødminga.
Wabbit Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #28 Skrevet 6. mars 2006 Jeg blir aldri flau, bortsett fra hvis jeg tryner på isen. I går skulle vi gå til bilen og møtte på to gamle damer som snakker med hverandre: "det er glatt, skal du holde armen min?" Psssss tenker jeg, 2 sekund etterpå har jeg trynt på ræva. Da var det rett opp igjen og overbevise alle om at de hadde sett syner! ← :grine2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå