Wabbit Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Ja, hehe.. spørsmålet sier jo sitt.. Blir du lett flau? Rødmer du når du blir flau? Jeg for min del blir veldig lett flau... I de verste tilfeller rødmer jeg og da blir det ekstra ille når folk påpeker at jeg rødmer. Jeg blir for eksempel flau når jeg snubler eller at jeg stiller et spørsmål til en person som ikke hører det, men en annen i gruppen gjør det. Det finnes andre småting jeg blir kjempe flau for som jeg ikke kommer på i øyeblikket...
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #4 Skrevet 4. mars 2006 jeg blir lett småflau og rødmer lett tror jeg. Men det er en type flauhet som ikke stikker så dypt. Skikkelig flau skal litt til før jeg blir. Tar ikke meg selv så veldig alvorlig og klarer å le av meg selv, noe som tar brodden av en flause.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #5 Skrevet 4. mars 2006 Kommer an på...er det menn som sitter og "tuller" med meg kan jeg lett bli flau og rødme nokså tydelig. Når mange ler av noe jeg har sagt eller gjort også...rødmer lett. Men jeg er verken mer sjenert enn andre eller tar meg selv mer høytidelig enn normalen. Selvtilliten og selvbildet er også ganske bra, men likevel altså:
Gjest GreenSky Skrevet 4. mars 2006 #6 Skrevet 4. mars 2006 Blir sjeldent flau. Bare ler av meg selv i stdet, om jeg har gjort noe dumt.
Gjest 1111 Skrevet 4. mars 2006 #7 Skrevet 4. mars 2006 Jeg blir fort flau, men det er ikke sånn kjempeflau som stikker veldig dypt. Rødmer gjør jeg omtrent hele tiden, og det har lite å gjøre med at jeg er flau, og det irriterer vettet av meg at folk sier jeg er flau når jeg rødmer, for i 99% av gangene så er jeg ikke det!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #8 Skrevet 4. mars 2006 Rødmet veldig lett før. Men sjelden nå lenger. Det bedret seg da jeg begynte å bite tennene sammen og si til meg selv; "javel så jeg rødmer og alle ser det. Bedre å sette nesa i været og le av det enn å bli enda mere flau og forsøke å gjøre meg selv usynlig."
Brunhilde Skrevet 4. mars 2006 #9 Skrevet 4. mars 2006 Blir sjelden flau - det meste er bedre å le av... Rødmer ikke så ofte heller, men det hender øreflippene blir litt røde, men det skal veldig mye til...
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #10 Skrevet 4. mars 2006 Blir sjelden flau. klarer å ikke være så selvhøytidelig. I noen tilfeller kan jeg rødme, og det er virkelig helt grusomt. Bare kjenner at jeg blir rødere og rødere.
Gjest Aloha Skrevet 4. mars 2006 #11 Skrevet 4. mars 2006 Blir sjelden flau. Kan bli småflau iblant, men da velger jeg å le av meg selv isteden! Rødme gjør jeg så og si ALDRI.
Jaheira Skrevet 4. mars 2006 #12 Skrevet 4. mars 2006 Jeg blir og fort flau. Rødmer gjør jeg også innimellom.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 4. mars 2006 #13 Skrevet 4. mars 2006 Heldigvis har jeg selvironi nok til å le godt av meg selv. Dermed slipper jeg å bli veldig flau veldig ofte. Men jeg skulle gjerne vært mindre sjenert. I store forsamlinger er jeg ikke sjenert, men i små blir jeg fort ganske taus.
Polluela Skrevet 5. mars 2006 #14 Skrevet 5. mars 2006 Jeg blir ofte flau og rødmer, men det stikker som regel ikke så dypt hos meg heller. Har selvironi, men flauheten kommer i tillegg allikevel Skulle også gjerne vært mindre taus...
Rannva Skrevet 5. mars 2006 #15 Skrevet 5. mars 2006 Før ble jeg flau for alt, men det har bedret seg mye de siste årene. Nå skal det en del til før jeg blir ordentlig flau. Er veldig glad at jeg nå slipper den stadige rødminga.
Aeriana Skrevet 5. mars 2006 #16 Skrevet 5. mars 2006 Da jeg var i tenårene ble jeg veldig lett flau og rød . Har heldigvis "vokst" det av meg, for det var skikkelig plagsomt når alle bare måtte kommentere det.
Isabella Moon Skrevet 5. mars 2006 #17 Skrevet 5. mars 2006 Blir ikke så lett flau.. Blir oftere flau på andres vegne
Gjest Virvel Skrevet 5. mars 2006 #18 Skrevet 5. mars 2006 Jeg blir ikke så lett flau egentlig, men jeg har relativt lett for å rødme, og så blir jeg gjerne litt flau fordi jeg rødmer, for da tror sikkert folk at jeg er flau.
*melis* Skrevet 5. mars 2006 #19 Skrevet 5. mars 2006 Sporer av her litt men; hva med ting du gjør eller sier i fylla? Sliter du med skikkelig fylleanger dagen derpå eller ler du godt av det hele? For meg er det en god blanding der. Kan bli skikkelig flau dersom jeg vet at jeg har vært travel eller vet at jeg har snakket med noen jeg har et godt øye til, men som jeg ikke kjenner så godt (som helst er helt edru atpåtil), men ikke kan huske særlig mye av det jeg har sagt bortsett fra noe skikkelig idiotisk som jeg aldri ville sagt edru Ofte blir jeg så flau at jeg bare må le av det hele Når det gjelder ting jeg gjør i edru tilstand blir jeg ofte små-flau, men sjelden alvorlig flau. Tror ikke jeg rødmer så ofte.
*melis* Skrevet 5. mars 2006 #20 Skrevet 5. mars 2006 Må bare legge til at det har veldig mye med hvem jeg driter meg ut for. Er det totalt ukjente eller uinteressante folk kommer jeg fort over det, men er det derimot noen jeg beundrer og respekterer kan jeg gå å tenke over bare en liten filleting i lang tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå