AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:33 #1 Del Skrevet fredag kl 12:33 Har akkurat send elektronisk søknad om Startlån til kommunen nå, men ble bekymret for at de kunne sende svar til postkassen jeg deler med samboer… Anonymkode: 36c64...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:14 #2 Del Skrevet fredag kl 13:14 Vi fikk svar inne på siden deres. Anonymkode: cf691...a96 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:44 #3 Del Skrevet fredag kl 15:44 Takk😊 Anonymkode: 36c64...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:51 #4 Del Skrevet fredag kl 15:51 Fikk svar elektronisk. Anonymkode: c3cc3...be7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:01 #5 Del Skrevet fredag kl 16:01 Ikke for å kuppe tråden din, og helt ok om du ikke vil svare, men har du søkt om startlån for kun deg selv? Jeg tenker å gjøre det samme (da jeg og samboer kommer til å flytte fra hverandre), men man må kanskje søke om vanlig lån i banken først? Jeg har såpass lav inntekt at jeg ikke vil ha sjans til å få vanlig boliglån alene, men vet ikke hvordan reglene er for dette.. Anonymkode: 769a7...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:31 #6 Del Skrevet fredag kl 17:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke for å kuppe tråden din, og helt ok om du ikke vil svare, men har du søkt om startlån for kun deg selv? Jeg tenker å gjøre det samme (da jeg og samboer kommer til å flytte fra hverandre), men man må kanskje søke om vanlig lån i banken først? Jeg har såpass lav inntekt at jeg ikke vil ha sjans til å få vanlig boliglån alene, men vet ikke hvordan reglene er for dette.. Anonymkode: 769a7...f93 Ja, jeg har søkt startlån for meg selv og samboer vet ikke om det. Det er vanskelig å bo sammen, og jeg ønsker ikke å si noe om dette før det evt blir en realitet. Søkte først lån i annen bank enn den vi begge bruker i dag, og fikk avslag, der de i avslaget skrev at jeg burde søke startlån. Antok at jeg ikke ville få lån der, men for å få startlån stod det at man måtte legge ved avslag fra annen bank i søknaden. ts Anonymkode: 36c64...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå