Gå til innhold

Hvordan fikk du svar på Startlån? Elektronisk eller per post?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat send elektronisk søknad om Startlån til kommunen nå, men ble bekymret for at de kunne sende svar til postkassen jeg deler med samboer…

Anonymkode: 36c64...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å kuppe tråden din, og helt ok om du ikke vil svare, men har du søkt om startlån for kun deg selv? Jeg tenker å gjøre det samme (da jeg og samboer kommer til å flytte fra hverandre), men man må kanskje søke om vanlig lån i banken først?

Jeg har såpass lav inntekt at jeg ikke vil ha sjans til å få vanlig boliglån alene, men vet ikke hvordan reglene er for dette..

Anonymkode: 769a7...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke for å kuppe tråden din, og helt ok om du ikke vil svare, men har du søkt om startlån for kun deg selv? Jeg tenker å gjøre det samme (da jeg og samboer kommer til å flytte fra hverandre), men man må kanskje søke om vanlig lån i banken først?

Jeg har såpass lav inntekt at jeg ikke vil ha sjans til å få vanlig boliglån alene, men vet ikke hvordan reglene er for dette..

Anonymkode: 769a7...f93

Ja, jeg har søkt startlån for meg selv og samboer vet ikke om det.

Det er vanskelig å bo sammen, og jeg ønsker ikke å si noe om dette før det evt blir en realitet.

Søkte først lån i annen bank enn den vi begge bruker i dag, og fikk avslag, der de i avslaget skrev at jeg burde søke startlån. Antok at jeg ikke ville få lån der, men for å få startlån stod det at man måtte legge ved avslag fra annen bank i søknaden.

ts

Anonymkode: 36c64...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...