AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:58 #61 Del Skrevet søndag kl 08:58 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Av og til tenker jeg mest på å gjøre livet mitt slik at jeg kommer gjennom dagen på beste vis. Anonymkode: 5018d...0aa Hvis alle skulle tenkt kun på seg selv, hadde det blitt kaos overalt. Ts Anonymkode: dede9...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:12 #62 Del Skrevet søndag kl 10:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis alle skulle tenkt kun på seg selv, hadde det blitt kaos overalt. Ts Anonymkode: dede9...516 Hvis alle utstyrte seg med litt tålmodighet og raushet ville vi ikke få kaos Ingen andre legger til rette for meg og da må jeg gjøre det selv. Anonymkode: 5018d...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:19 #63 Del Skrevet søndag kl 10:19 AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 14.51): Jeg er i midten av 30 årene og har alltid med vannflaske om jeg skal sitte på ett venterom, utenom til tannlegen... Har vært nok på venterom til å vite at halvparten av vannautomater ikke funker eller er fri for kopper, og at man kan risikere lang ventetid.... Har jeg time tidlig på morgen har jeg med termokopp med kaffe... Mine foreldre er 65, de har også vannflasker med de fleste steder... Fordi de ikke lar de stå igjen ute på sykkelen. De sykler til og fra jobb så lenge været tillater det, og pappa har aktive jobb (de begge jobber fullt enda). Jeg tenker du er heldig som aldri har slitt med ibs eller andre avføringsproblemer, og aldri har hatt uvi eller annet som gjør det vondt eller vanskelig tisse... Hadde du gjort du gjort det, så hadde du kanskje sluttet fulgt med på hvor lang tid andre brukte på toalettet og heller hatt forståelse.... Anonymkode: 8725e...77f Oi. Hvorfor er du tørst hele tiden? Det er jo ikke normalt Anonymkode: ce879...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå