AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:12 #21 Del Skrevet fredag kl 13:12 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): De vil bli sett på. Man klarer helt fint å trene i en enkel t-skjorte og shorts eller tights. Må ikke være bh. Anonymkode: dadca...e9a Mange som bruker tights kun fordi de vil se deilige ut og liker oppmerksomhet. Som de som går i slike tights der det går inn i rumpa eller går med tights rundt i butikker og til hverdags. Jeg ler inni meg når jeg ser jenter går med det. Anonymkode: 6f611...c5b 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet fredag kl 13:15 #22 Del Skrevet fredag kl 13:15 Hva mener du med undertøy? Det er ikke lov å trene i undertøy så hadde noen gjort det så blir de kastet ut. Ser du noen gjør det så si i fra til de som jobber der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:17 #23 Del Skrevet fredag kl 13:17 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange som bruker tights kun fordi de vil se deilige ut og liker oppmerksomhet. Som de som går i slike tights der det går inn i rumpa eller går med tights rundt i butikker og til hverdags. Jeg ler inni meg når jeg ser jenter går med det. Anonymkode: 6f611...c5b Samme her. Og de samme gjerne med gedigne fillers i leppene også. Mega Harry og stygt. Anonymkode: 85f2e...135 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:19 #24 Del Skrevet fredag kl 13:19 Det er jo fordi de selv syns de er så deilige. Hva ellers egentlig? Det finnes masse treningsklær som er like gode, men dekker litt mer. Men er jo det samme som den rævtightsen som så mange damer drar på seg. Grøss. Ser baew umåtelig uhygienisk ut. Anonymkode: 84612...311 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet fredag kl 13:20 #25 Del Skrevet fredag kl 13:20 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Behov? Hvorfor er du så redd for kropp? Anonymkode: e7cf9...b7a Jeg er ikke redd kropp, men et treningssenter er ikke rett sted for å vise seg frem på den måten. Blir bare flau av de som argumenterer med at de gjør det for komforten. Hvor mye svetter man egentlig hvis noen cm med lett bomull gjør det så forferdelig varmt at man må av med t-skjorta? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet fredag kl 13:21 #26 Del Skrevet fredag kl 13:21 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg trener hjemme i garasjen der jeg har mølle og fullt sett med benk og plater. Jeg orker virkelig ikke bruke t-skjorte når jeg trener. Det er alt for varmt. Hvem mener du jeg vil bli sett på av inne i garasjen siden jeg trener like lettkledd som de på senter? Anonymkode: 72493...398 Diskusjonen omhandler ikke hva folk har på seg hjemme. Hjemme kan du trene naken. Idc. På et senter kler man på seg. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:26 #27 Del Skrevet fredag kl 13:26 jeg syns det er en uting ute blant folk, harry, rett og slett. Og ja, jeg trener gjerne i sportsbh hjemme, men har ikke behov for å vise meg frem til folk på senter. Det er det dog mange som har. Er jo masse jenter som trener uten truse under og, så om man er "heldig" ser man hele ræva. Skulle ønske kleskodene var litt strengere, jeg syns det blir så mye posering. Anonymkode: f9f18...14a 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:39 #28 Del Skrevet fredag kl 13:39 Det er morsomt med de som hevder de har på seg kun en sportsBH og en tights som har sånn rumpestrikk som er dratt høyest mulig opp i skrittet fordi det liksom er så komfortabelt 🤣 Sikkert superkomfortabelt med stringtrusa de har på under som gnager dem langt inni rattata også 🙈 Anonymkode: ddd46...0c2 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:13 #29 Del Skrevet fredag kl 15:13 Det er kleskode på treningssenteret, men ettersom det er ubemannet går folk ofte med altfor lite klær. Stort sett kvinner, men også en del menn. De vasker heller ikke etter seg. Jeg synes man kan ha på litt klær der man må omgås andre og "dele" på fasilitetene som seter på bussen, apparater på treningssenter, benker og stoler på spisesteder og så videre. Vis deg frem på stranden, internett eller andre egnede steder. Ts Anonymkode: 00158...34a 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:22 #30 Del Skrevet fredag kl 15:22 advent skrev (1 time siden): Diskusjonen omhandler ikke hva folk har på seg hjemme. Hjemme kan du trene naken. Idc. På et senter kler man på seg. Du er litt kort mellom øra eller? Jeg nevner at jeg trener hjemme og bruker samme type klær det klages på at brukes på senter for å vise til at det handler om komfort, ikke om å bli sett. Anonymkode: 72493...398 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:37 #31 Del Skrevet fredag kl 15:37 Jeg mener å ha lest at i antikken var romerne helt uten klær når de trente eller konkurrerte. En fin kropp er vakker kunst. Alle har forskjellige formål med hva de kler seg i, praktiske eller estetiske, men alle trener. Er ikke det det viktigste? Som mann synes jeg det er helt flott med kvinner som viser mye, det kan rett og slett ikke bli for mye. Jeg velger å tenke at de er fornøyde med seg selv, glade, og ønsker å vise det. Det er ikke galt, for de har god grunn til det. Alle burde ha det. Og derfra forsøke å bli enda litt bedre trent. Eneste jeg ikke liker på senter er sur gammel svettelukt, tåfislukt fra tenåringer som trener i bare strømper, eller parfyme. Anonymkode: e348f...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet fredag kl 16:16 #32 Del Skrevet fredag kl 16:16 Det er mye som kan provosere meg, men dette må være noe av det minst provoserende jeg kan bli utsatt for: Sunne jenter som holder seg i form i komfortabel bekledning og som ikke skammer seg over egen kropp. For meg er det både en ekstra motivasjon for å gi mer selv, og en liten belønning i seg selv, en eye candy. (Stirrer ikke, altså) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:25 #33 Del Skrevet fredag kl 16:25 MiaW. skrev (8 minutter siden): Det er mye som kan provosere meg, men dette må være noe av det minst provoserende jeg kan bli utsatt for: Sunne jenter som holder seg i form i komfortabel bekledning og som ikke skammer seg over egen kropp. For meg er det både en ekstra motivasjon for å gi mer selv, og en liten belønning i seg selv, en eye candy. (Stirrer ikke, altså) I så fall syns jeg det hadde vært en glimrende ide med egne treningssenter for de som liker å trene i den type bekledning. Anonymkode: 77faa...1c6 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet fredag kl 16:28 #34 Del Skrevet fredag kl 16:28 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I så fall syns jeg det hadde vært en glimrende ide med egne treningssenter for de som liker å trene i den type bekledning. Anonymkode: 77faa...1c6 Det kunne vært en ide. Ellers finnes det sentere med litt strengere regler allerede. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:28 #35 Del Skrevet fredag kl 17:28 Hva mener du med undertøy? At kvinner og menn tar av seg tightsen når de kommer til treningssenteret og går rundt i bare trusa mens de er der? Tar de på seg tightsen når de skal dra igjen, eller kjører eller går de hjem i bare trusa også? Aldri sett folk gå i bare trusa på noe treningssenter. Anonymkode: f66c8...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:32 #36 Del Skrevet fredag kl 18:32 MiaW. skrev (2 timer siden): Det er mye som kan provosere meg, men dette må være noe av det minst provoserende jeg kan bli utsatt for: Sunne jenter som holder seg i form i komfortabel bekledning og som ikke skammer seg over egen kropp. For meg er det både en ekstra motivasjon for å gi mer selv, og en liten belønning i seg selv, en eye candy. (Stirrer ikke, altså) Hva med de som ikke er interessert i å se nesten oppi rattata til folk og at de skal svette rundt på apparater med minimalt med bekledning? Hvorfor ikke hensynta det? ALLE vet at de går i det for å vise seg frem. Kan de ikke vente med det til sommeren og stranda? Kan for noen fremstå litt patetisk. De som er interessert i å se lettkledde trene kan se det på IG osv. Anonymkode: 84612...311 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:39 #37 Del Skrevet fredag kl 18:39 Fordi de enten vil vise seg fram, eller bare gir faen. Uansett er det ganske rart. Anonymkode: ebf89...3fc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:43 #38 Del Skrevet fredag kl 18:43 Det er vel mest ungjenter som driver med slikt, og på herresiden er det vel mest homofile menn som bruker singlet, type hot-yoga og slikt. Synes det er verre med mobil-dilling, hvor folk nesten ikke trener men sitter på apparater og ser på skjerm. Anonymkode: d0e73...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:44 #39 Del Skrevet fredag kl 18:44 Det er kun for å flotte seg for andre. Ellers hadde de ikke skjekket seg selv i speilene 25 ganger pr minutt. De med supertrange rumpetights-shorts gjør det for å vise seg frem, men de nekter jo for det. Det kan ikke være behagelig. Mange bruker bind inni tightsen for å ikke få camel toe lol Anonymkode: c9f95...0cf 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet fredag kl 18:46 #40 Del Skrevet fredag kl 18:46 Trener ofte i BH. Har ikke noe til kropp å vise fram, så det er hvertfall ikke derfor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå