Gå til innhold

Rosa på pairet og forsinket mens

Malin08

Anbefalte innlegg

Må bare høre her. 
den 20 desember, ca en uke før forventet mens fikk jeg en svaaak linje på graviditetstest. Testet igjen flere ganger for forventet mens men ingen av de hadde noen antydning til strek. Nå, 3.januar har jeg fremdeles ikke fått mens. Og har brukt over 1000kr på tester. Tok siste test den 26, og tenkte bare at nå gidder jeg ikke ta flere, jeg er jo ikke gravid. 
hadde sex den 1.januar, noen timer senere fikk jeg litt rosa på papiret, så tenkte at nå kommer mensen. Men det har enda ikke utviklet seg til ordentlig mens, fremdeles bare litt rosa på papiret når jeg tørker meg. Nå står det, ifølge appen min at jeg er 9 dager forsinket, burde jeg kjøpe en ny test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var mye penger. Anbefaler strimmeltest fra Makesure eller lignende, det er tipakning, koster ikke så mye per pakke, og fås i dagligvarebutikk. Dersom du er gravid skal testen være tydelig positiv den dagen du forventer mens, men så er det jo sånn at kroppen tuller litt av og til og eggløsning kan komme senere enn vanlig, som dermed utsetter mensen. Rosa på papiret var ett av mine tidlige graviditetstegn i første svangerskap, så jeg hadde testet en gang til i hvert fall. Men du kan være veldig sikker på at du ikke er gravid hvis den også er negativ.

Anonymkode: 5c813...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...