AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:56 #1 Del Skrevet fredag kl 09:56 Jeg møtte en tid tilbake en mann som er på slutten av 20 tallet mens jeg nærmer meg slutten av 30 årene. Vi møttes gjennom felles venner. Det var promille inne i bildet, å det skulle bare være en engangs greie. For vi lever to forskjellige liv, iom at jeg har flere barn, som jeg har ganske mange prosent av tiden, og alt som følger med å være alene med barn. Mens han ikke har barn og bor alene, godt og smått.. Jeg visste ikke hvor stor aldersforskjellen var når vi møttes. Saken er at vi har opprettholdt kontakten, og møttes jevnt når jeg har barnefri. Vi har vært veldig tydelige på at det ikke er seriøst og at vi ikke tenker at det kommer til å bli noe mer enn dette. Jeg har hatt casualle relasjoner tidligere uten at jeg har utviklet følelser, i tillegg så har jeg møtt andre parallelt med han her, siden det bare har vært snakk om casuall. Men jeg merker at jeg har begynt å falle hardt. smiler hver gang jeg får en melding, går å teller dager til jeg kan se han igjen osv. Jeg opplever det som at han liker meg godt også. Så til saken, jeg lurer på om noen har erfaring med å være i et forhold med noen som er en del år yngre, som ikke har barn selv, mens du har flere? hvordan har dere gjort det? Jeg er på der om jeg bør avslutte det, for å ikke bli enda mer knyttet. Eller om jeg skal late som ingenting, å bare kose meg så lenge det varer, eller om jeg skal ta det opp med han og se hva han tenker. Anonymkode: 259b6...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:59 #2 Del Skrevet fredag kl 09:59 Så lenge han ikke vil ha barn, kan det vel gå. Ellers har dere nok en utløpsdato. Dessuten vet du ikke om han liker deg mer enn som noe uforpliktende Anonymkode: a96cc...49c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:01 #3 Del Skrevet fredag kl 10:01 Han ser nok på deg som en MILF. Anonymkode: 5e4e2...872 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:06 #4 Del Skrevet fredag kl 10:06 Kona mi er 13 år yngre en meg. Fungerer aldeles utmerket. Anonymkode: 6ae31...8e3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:07 #5 Del Skrevet fredag kl 10:07 Hvor ofte har du sett at det varer i lengden? Anonymkode: f2b07...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:40 #6 Del Skrevet fredag kl 10:40 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Han ser nok på deg som en MILF. Anonymkode: 5e4e2...872 det må han jo gjerne gjøre. skal sies at han verken visste at jeg hadde barn eller alder når vi møttes. Det kom frem etterpå. Vi ser nokså gjevngamle ut, tolk det som du vil. Men trenger Milf være synonymt med kun ville ligge? Jeg har har jo vært med menn med barn som jeg syntes er drit kjekke (DILF) noen har jeg villet mer med andre ikke! Anonymkode: 259b6...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:41 #7 Del Skrevet fredag kl 10:41 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvor ofte har du sett at det varer i lengden? Anonymkode: f2b07...193 Jeg vet ikke, er jo derfor jeg spør! Jeg er fra et relativt lite miljø der " Alle" er lykkelig gift. Å de fleste møttes i så ung alder at det var ikke en problemstilling for dem. Anonymkode: 259b6...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:48 #8 Del Skrevet fredag kl 10:48 Jeg synes du bør prate med han om følelsene dine. Alder er ellers en bagatell så lenge begge er voksne. Anonymkode: 1d297...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:55 #9 Del Skrevet fredag kl 10:55 Jeg er ikke fan av store aldersforskjeller, men jeg tror den komboen er blant de bedre. Kjenner et to stk par med med ca 15 år eldre dame, og de har nå levd lykkelig med hverandre i 20 - 25 år. Det ene paret har felles barn, mens det andre paret hadde hun barn fra før og han ønsket ikke egne barn. Tror endel menn i 40 - 50-åra feilvurderer litt, de tror de har mer til felles med damer i 20- og 30-åra enn med damer mellom 45 -60. Anonymkode: 75df1...20a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:04 #10 Del Skrevet fredag kl 11:04 Det er vel evt. barneønske for hans del i fremtiden som kan føre til klinsj, eller? Alderen har ingenting å si, har to kompiser på 30 med damer på 40, en annen kompis på 32 dater nå en dame på 43. Skal sies at de to førstnevnte parene har vært sammen i flere år og fått barn sammen. Anonymkode: 49eb3...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:19 #11 Del Skrevet fredag kl 12:19 Si at du har fått følelser og se hva han sier, er han ikke der er det en dårlig ide å fortsette med han. Anonymkode: 0fba9...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:27 #12 Del Skrevet fredag kl 14:27 Ikke utsett deg selv for dette. Snakker av erfaring. Var sammen med en yngre mann i 6 år, jeg har barn, han ikke. Han var inneforstått med at vi kun kunne treffes i helger, og en til to dager i ukedagene. Det fungerte fint, helt til et av mine barn fikk problemer, og vi kunne ikke treffes så ofte, ble bare 2-3 ganger i mnd. Jeg merket på han at han endret seg, men jeg hadde fullt opp med barnet mitt i helsevesenet, og hadde ikke kapasitet til å ta det opp med han. Så en helg jeg måtte avlyse med han, pga barnet mitt, eksploderte han (ikke første gangen for å så det slik), og han endte forholdet pr sms. Jeg var så sliten av alt, og ble faktisk lettet, en mindre å ta hensyn til. Når jeg ser tilbake på forholdet, så angrer jeg enormt på at jeg lot meg sjarmere av han. Synes oppriktig synd på hans neste kjæreste, han er sjalu og kontrollerende, og blir veldig stygg i munnen når han er sint, og har generelt et dårlig kvinnesyn, noe han er oppvokst med og i hans kultur. Finn deg heller en mann på din egen alder TS. Like barn leker best. Jeg møtte for noen uker siden en mann på min alder, jeg går veldig forsiktig frem, men han gir meg sommerfugler i magen 😊 Anonymkode: fec6d...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:10 #13 Del Skrevet fredag kl 15:10 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ikke utsett deg selv for dette. Snakker av erfaring. Var sammen med en yngre mann i 6 år, jeg har barn, han ikke. Han var inneforstått med at vi kun kunne treffes i helger, og en til to dager i ukedagene. Det fungerte fint, helt til et av mine barn fikk problemer, og vi kunne ikke treffes så ofte, ble bare 2-3 ganger i mnd. Jeg merket på han at han endret seg, men jeg hadde fullt opp med barnet mitt i helsevesenet, og hadde ikke kapasitet til å ta det opp med han. Så en helg jeg måtte avlyse med han, pga barnet mitt, eksploderte han (ikke første gangen for å så det slik), og han endte forholdet pr sms. Jeg var så sliten av alt, og ble faktisk lettet, en mindre å ta hensyn til. Når jeg ser tilbake på forholdet, så angrer jeg enormt på at jeg lot meg sjarmere av han. Synes oppriktig synd på hans neste kjæreste, han er sjalu og kontrollerende, og blir veldig stygg i munnen når han er sint, og har generelt et dårlig kvinnesyn, noe han er oppvokst med og i hans kultur. Finn deg heller en mann på din egen alder TS. Like barn leker best. Jeg møtte for noen uker siden en mann på min alder, jeg går veldig forsiktig frem, men han gir meg sommerfugler i magen 😊 Anonymkode: fec6d...3d2 Hva har alder med dette å gjøre? Det er ikke som om folk slutter å være kjipe bare fordi de blir eldre hvis de allerede er kjipe. Anonymkode: 0fba9...813 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:17 #14 Del Skrevet fredag kl 19:17 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva har alder med dette å gjøre? Det er ikke som om folk slutter å være kjipe bare fordi de blir eldre hvis de allerede er kjipe. Anonymkode: 0fba9...813 Jeg tenker som deg, at jeg tror ikke dette har med alder å gjøre? Kommer selv fra er ikke sunt forhold med barnefar, å vi var mer jevne i alder. Men at en uten barn kan slite med å forstå at barn kommer først, kan jeg se at kan bli en utfordring i mange relasjoner der den ene har barn og den andre ikke. Anonymkode: 259b6...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå