Laura84 Skrevet fredag kl 09:24 #1 Del Skrevet fredag kl 09:24 Jeg får opp masse reklame for gravidforsikring i diverse apper for graviditet. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:53 #2 Del Skrevet fredag kl 16:53 Laura84 skrev (7 timer siden): Jeg får opp masse reklame for gravidforsikring i diverse apper for graviditet. Noen som har erfaring med dette? Det dekker ikke sånn veldig mye, men er greit å ha siden den varer en stund etter baby er født, og barneforsikring får man vel ikke tegnet før babyen er 3 mnd. Anonymkode: 02cda...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:30 #3 Del Skrevet fredag kl 17:30 Når jeg leste gravid forsikring tenkte jeg det var for menn som ble uplanlagt far. Sånn som dekte bidrag i 18 år😅 Anonymkode: bf5bb...ffc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:36 #4 Del Skrevet fredag kl 17:36 En bekjent av meg fikk helt uventet et barn med downs. De hadde ikke oppdaget noe på ultralyd. Heldigvis hadde de gravidforsikring (kostet rundt tusenlappen) og de fikk utbetalt rundt 200.000 kr. Hadde det da jeg selv var gravid, og selv om alt var fint så er det jo en trygghet. Anonymkode: a88de...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:41 #5 Del Skrevet fredag kl 17:41 Hvor mange forskjellige forsikringer finnes egentlig? Får alltid opp If sin reklame på gravidappen, men er det andre som er bedre? Anonymkode: 32d6a...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:42 #6 Del Skrevet fredag kl 17:42 Jeg synes det er en bra trygghet for å ha forsikret barnet, man kan ikke tegne barneforsikring før etter ca 3 mnd. Fikk noen tusen utbetalt fordi vi måtte bli lengre enn vanlig på sykehuset etter fødsel, men det viktigste var at barnet var sikret. Anonymkode: e310c...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:46 #7 Del Skrevet fredag kl 17:46 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En bekjent av meg fikk helt uventet et barn med downs. De hadde ikke oppdaget noe på ultralyd. Heldigvis hadde de gravidforsikring (kostet rundt tusenlappen) og de fikk utbetalt rundt 200.000 kr. Hadde det da jeg selv var gravid, og selv om alt var fint så er det jo en trygghet. Anonymkode: a88de...68b Glemte Å si at dette var if. Anonymkode: a88de...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå