AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:05 #1 Del Skrevet fredag kl 09:05 Jeg og typen slo opp for en måned siden og jeg vet ikke når det føles akseptabelt å skulle laste ned dating apper? er det 1 måned? 2? 3? 4? Anonymkode: 3630e...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:08 #2 Del Skrevet fredag kl 09:08 Når du føler deg klar 🙈 når som helst . Anonymkode: 3308c...34f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet fredag kl 09:08 #3 Del Skrevet fredag kl 09:08 Med en gang? I hvert fall ikke 4 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bippeti Skrevet fredag kl 09:08 #4 Del Skrevet fredag kl 09:08 Når du vil selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:09 #5 Del Skrevet fredag kl 09:09 I dag Anonymkode: e156b...5c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:10 #6 Del Skrevet fredag kl 09:10 Om det var ett seriøst og langvarig forhold så er det kanskje greit å vente litt. Iallefall i 2 måneder tenker jeg Jeg hadde iallefall blitt skikkelig lei meg om exen gikk videre veldig raskt. Anonymkode: 8e4f8...719 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:12 #7 Del Skrevet fredag kl 09:12 Med en gang det er slutt Anonymkode: f09ed...6d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:13 #8 Del Skrevet fredag kl 09:13 Du står jo fritt til det etter brudd uten å gjøre noe veldig galt, men når jeg selv ville følt det var ok å kringkaste at jeg var på utkikk tenker jeg avhenger av bruddet. Hvem gjorde det slutt? Gikk den som ble dumpet (om man ikke var enige) rett i kjelleren? Har man blitt dumpet av en utro korttidskjæreste som gikk rett videre er selvsagt dag 1 ok på absolutt alle vis. Var man en dritt som i tillegg dumpet den man har fire barn med ut av det blå, og man i tillegg vet at eksen strever veldig med både bruddet og annet, er det kanskje naturlig å drøye en stund. Dette handler jo bare om hvilken grad av hensyn man synes det er rettferdig og nødvendig å ta, liksom. Synes ikke det kan finnes en «regel» på det som skal gjelde alle. Anonymkode: bcd86...865 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeienVidere Skrevet fredag kl 09:15 #9 Del Skrevet fredag kl 09:15 (endret) Livets gang Endret fredag kl 09:17 av VeienVidere Måtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:24 #10 Del Skrevet fredag kl 09:24 Av respekt for de du skal møte, og for å komme i skikkelig balanse selv, ville jeg ha ventet noen måneder. Vent til du virkelig føler at nå går du videre. Det er så usjarmerende med de som stadig snakker om eksen, og som helt tydelig ikke er over ham/henne. Anonymkode: 064da...1e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:59 #11 Del Skrevet fredag kl 11:59 Tipper han er der allerede? Men kommer an på bruddet… Anonymkode: 0e668...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:02 #12 Del Skrevet fredag kl 12:02 Tenker også når du er klar. Men spørs kanskje også grunnen til at du er klar, om det er for redselen å være alene, kan det være lurt for psyken å prøve å stå litt i det. Anonymkode: 8d682...bb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:39 #13 Del Skrevet fredag kl 12:39 Med en gang dere blir enig om å gå fra hverandre. Eller før. Anonymkode: e7a5d...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:42 #14 Del Skrevet fredag kl 12:42 Med en gang det er slutt. Sørlig om han gjorde det slutt. Om du gjorde det, ville jeg ventet noen mnd, så man ikke sårer eksen unødvendig Anonymkode: a071b...aec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:45 #15 Del Skrevet fredag kl 12:45 Vel, du må jo tenke over hva du vil svare når noen spør deg om hvor lenge du har vært singel ? Ikke kult å måtte svare :» Nei, det er vel 8-9 dager ca « Anonymkode: b4d1e...aea 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:20 #16 Del Skrevet fredag kl 13:20 Tenker det spørs litt på bruddet. Var det du som dumpet ham, kan det virke rimelig følelskaldt å kjøre på med andre mannfolk umiddelbart. Anonymkode: edeae...46b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:20 #17 Del Skrevet fredag kl 14:20 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om det var ett seriøst og langvarig forhold så er det kanskje greit å vente litt. Iallefall i 2 måneder tenker jeg Jeg hadde iallefall blitt skikkelig lei meg om exen gikk videre veldig raskt. Anonymkode: 8e4f8...719 Singel er singel. Merkelig med folk som vil styre hva og når eksen skal gjøre etter et brudd. Anonymkode: 667e3...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:25 #18 Del Skrevet fredag kl 14:25 Du kjenner selv når du er klar og da er det passende å starte. Anonymkode: 32489...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:27 #19 Del Skrevet fredag kl 14:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, du må jo tenke over hva du vil svare når noen spør deg om hvor lenge du har vært singel ? Ikke kult å måtte svare :» Nei, det er vel 8-9 dager ca « Anonymkode: b4d1e...aea Ja den er lei. Da blir det mest useriøs kategorien. Anonymkode: 8d682...bb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:21 #20 Del Skrevet i går, 00:21 Når enn du føler for det. Noen folk trenger lang tid for å komme seg over brudd, imens andre er umiddelbart klare for å enten date eller ha uforpliktende relasjoner med nye mennesker. Det finnes ingen fasit. Jeg havner i den første kategorien, og brukte omtrent ett år på å komme meg over et forhold på 4 år. Eksen min lå derimot med to andre i løpet av den første uka. Folk er forskjellige. Anonymkode: 86452...736 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå