AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar Noen som har prøvd? Vurderer selv. Anonymkode: 748f9...db6
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Skrevet 11. april Jeg har profhilo, Jeg er 49 år gammel, og tok første gang i fjor. Jeg følte at huden min som inntil da hadde vært ok ble litt dratt, små rynker, tørr osv. Huden på hals var blitt gammel, og alt skjedde såå fort. Profhilo har virkelig reddet meg. Det tok flere år av med en gang, jeg har følt meg så fresh, og huden er så fin og myk. Jeg anbefaler på det sterkeste. Jeg leser at noen ikke merker forskjell, og jeg vil tro at hvis du er 32 år og har grei hud, så vil du kanskje ikke merke så mye. Men for min del merket jeg så mye bra. Det var bare en fryd å se seg i speilet etter at det hadde blitt verre og verre en stund. Jeg får komplimenter for huden min..og føler meg så bra. Nå er det ca 1 år siden jeg har tatt (tok 2 behandlinger) og jeg skal først NÅ inn og ta mer., Jeg burde jo gjort det tidligere, men det kom noen uforutsette utgifter, så jeg måtte utsette. Men det virker jo enda her. Huden er mye bedre enn han var før jeg tok profhilo, så det virker som det holder i enda. Anonymkode: 1d9ae...5d3 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 11.33): Jeg har profhilo, Jeg er 49 år gammel, og tok første gang i fjor. Jeg følte at huden min som inntil da hadde vært ok ble litt dratt, små rynker, tørr osv. Huden på hals var blitt gammel, og alt skjedde såå fort. Profhilo har virkelig reddet meg. Det tok flere år av med en gang, jeg har følt meg så fresh, og huden er så fin og myk. Jeg anbefaler på det sterkeste. Jeg leser at noen ikke merker forskjell, og jeg vil tro at hvis du er 32 år og har grei hud, så vil du kanskje ikke merke så mye. Men for min del merket jeg så mye bra. Det var bare en fryd å se seg i speilet etter at det hadde blitt verre og verre en stund. Jeg får komplimenter for huden min..og føler meg så bra. Nå er det ca 1 år siden jeg har tatt (tok 2 behandlinger) og jeg skal først NÅ inn og ta mer., Jeg burde jo gjort det tidligere, men det kom noen uforutsette utgifter, så jeg måtte utsette. Men det virker jo enda her. Huden er mye bedre enn han var før jeg tok profhilo, så det virker som det holder i enda. Anonymkode: 1d9ae...5d3 Jeg er også interessert i å prøve Profihlo, samtidig som jeg er litt skeptisk til å få noe injisert i huden. Kan jeg spørre hvor du fikk utført behandlingen? Jeg lurer også på hvordan du så ut rett etterpå, fikk du blåmerker, hovnet ansiktet opp? eller er det slik at det ikke synes og man kan gå rett tilbake på jobb etter å ha fått utført behandlingen? Vil gjerne høre mer om din erfaring:) Anonymkode: 70a9a...587
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Jeg fikk utført klassisk profhilo hos Beths. Følte en viss glød i starten, men tror det kanskje var reaksjon på selve nålestikkene, der immunsystemet satte i gang. Forsvant raskt. Og det gikk 3-4 dager der huden ikke så veldig presentabel ut. Tok en behandling som inkluderte 2 ganger med en mnd mellom. Synes ikke det var verdt pengene. Har sensitiv og tynn hud. Går til andre behandlinger på samme sted som har hatt mer virkning, hudbehandlinger med fruktsyre og retinol. Rynkehals og fallende kollagen i ansikt kan kun rettes opp via kirurgisk løft, men det er uaktuelt for meg. Noe bedring synes jeg det er etter forsiktig HRT-behandling, men usikker da det er nylig. Anonymkode: eaedc...849
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Jeg tok da jeg var 33, merket null forskjell. Mulig jeg var for ung, aner ikke. Ville heller sjekket ut sculptra. Anonymkode: 423e6...96a
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tok da jeg var 33, merket null forskjell. Mulig jeg var for ung, aner ikke. Ville heller sjekket ut sculptra. Anonymkode: 423e6...96a Ikke for de over 40... Da faller bare ansiktet mer. Hos de på 30-35 kan det gi flott volum hvis det gjøres forsiktig. Men nå sies det at det ikke forsvinner, og blir liggende, og fører til mer sagging av vev i ansiktet etter 40.. Du kan egentlig se det på mange som fylte på kinn i yngre alder. Ikke pent 10 år etter... Anonymkode: eaedc...849
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ikke for de over 40... Da faller bare ansiktet mer. Hos de på 30-35 kan det gi flott volum hvis det gjøres forsiktig. Men nå sies det at det ikke forsvinner, og blir liggende, og fører til mer sagging av vev i ansiktet etter 40.. Du kan egentlig se det på mange som fylte på kinn i yngre alder. Ikke pent 10 år etter... Anonymkode: eaedc...849 Sculptra for 10 år siden er ikke det samme som i dag. Anonymkode: 469c1...762 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #8 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke for de over 40... Da faller bare ansiktet mer. Hos de på 30-35 kan det gi flott volum hvis det gjøres forsiktig. Men nå sies det at det ikke forsvinner, og blir liggende, og fører til mer sagging av vev i ansiktet etter 40.. Du kan egentlig se det på mange som fylte på kinn i yngre alder. Ikke pent 10 år etter... Anonymkode: eaedc...849 Du vet åpenbart ikke hva sculptra er 😅😅 Anonymkode: 423e6...96a 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #9 Skrevet 23. april Jeg har tatt profhilo 3 ganger, og skin booster 1 gang. Har vært fornøyd med effekten men syns kanskje ikke det varer så lenge. Tenker å prøve sculptra neste gang for å se om det er mer langvarig. Anonymkode: cd2c7...854
AnonymBruker Skrevet 23. april #10 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg har tatt profhilo 3 ganger, og skin booster 1 gang. Har vært fornøyd med effekten men syns kanskje ikke det varer så lenge. Tenker å prøve sculptra neste gang for å se om det er mer langvarig. Anonymkode: cd2c7...854 Sculptra lager arrvev, og det varer evig. Supert hvis man får en effekt man liker, men det kan jo også gå skikkelig dårlig. Anonymkode: 469c1...762
AnonymBruker Skrevet 24. april #11 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 15.16): Jeg har tatt profhilo 3 ganger, og skin booster 1 gang. Har vært fornøyd med effekten men syns kanskje ikke det varer så lenge. Tenker å prøve sculptra neste gang for å se om det er mer langvarig. Anonymkode: cd2c7...854 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Hva med blåmerker eller hovenhet i etterkant? Anonymkode: 70a9a...587
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå