AnonymBruker Skrevet 4. januar #141 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du bør se litt på hvilken oppdragelse du gir ditt barn om det ikke kan bo for seg selv på hybel som 18 åring Anonymkode: 95d18...ef4 Hvor står det at det ikke kan det egentlig? Anonymkode: d7ef8...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 4. januar #142 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor står det at det ikke kan det egentlig? Anonymkode: d7ef8...e36 Hun skriver bla annet at han ikke er klar for å flytte hjemmefra på en 2-3 år.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #143 Del Skrevet 5. januar Jeg bodde alene når jeg var 17. Og jeg hadde ansvar for å feks koke poteter til familien kom hjem fra jobb, fra jeg gikk på barneskolen. Han er jo voksen. Har han gjort noe for å ikke fortjene tillit ang festing? Jeg tror ikke de fleste ungdommer finner på sånt. Jeg gjorde ikke, min bror gjorde det en gang og det gikk over styr. Men han var og er en villstyring. Anonymkode: c9306...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #144 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 11.51): Ts her. Han er langt fra klar til å flytte ut, vi diskuterer jo nå om han kan være hjemme en helg? Antar han vil flytte ut om 2-3 år, som jo er det vanlige i dag?! Anonymkode: 920a1...f6b En psykolog var veldig klar på at det er foreldres ansvar å gjøre barna klar til å klare seg selv. Og hvis ikke de gjør det er det omsorgssvikt. Du gjør ikke jobben din. Hvorfor er han ikke klar for å flytte ut? Jeg tror ikke dette er bra for han. Hopp i det og prøv det en helg. Huset kommer ikke til å brenne ned. Og det er HAN som bestemmer når han er klar til å flytte, IKKE DU. Han er 18 år. Myndig. Voksen. Anonymkode: c9306...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #145 Del Skrevet 6. januar Hjemme-alenefester som går over styr er ikke fordi 18-åringen ikke er til å stole på. Men fordi de som kræsjer festen ikke er til å stole på. Det er "kjekkere" å kræsje fester i store hus med mye plass og fullt barskap, enn en hybel med tomt barskap og 4 sitteplasser. Kamera på døren, og naboer som er obs, høres ut som en god løsning Anonymkode: 60cf7...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 6. januar #146 Del Skrevet 6. januar Herregud så overbeskyttende går det altså an å være….nesten vondt å lese. 🙄 Håper denne 18-åringen blir sendt rett i militæret etter VGS, ett år i indre Troms med hard disiplin gjør nok susen for både mor og sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå