Gå til innhold

Tråden for oss som fikk kjæreste nyåret 2025!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har datet i 3år og endeliiiig traff det. Jeg har tidligere jobbet for å holde kontakten med de jeg holdt på med, men med han her går det av seg selv. Har blitt ghostet tidligere, blitt utnyttet kun for sex og hatt masse rare dater.

Man merker det klaffer på alle punkter. Vi ble sammen etter drøye to uker bare og det gikk fort i svingene. Jeg er helt klart veldig spent på hvor lenge dette vil vare. Vi er begge i slutten av 30årene. 

Hva med dere? Er dere opp i ørene forelsket eller ikke? Vi får se hvor lenge det vil vare med alle oss. Så håper dere kan oppdatere ☺️

Anonymkode: 7daae...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har datet i 3år og endeliiiig traff det. Jeg har tidligere jobbet for å holde kontakten med de jeg holdt på med, men med han her går det av seg selv. Har blitt ghostet tidligere, blitt utnyttet kun for sex og hatt masse rare dater.

Man merker det klaffer på alle punkter. Vi ble sammen etter drøye to uker bare og det gikk fort i svingene. Jeg er helt klart veldig spent på hvor lenge dette vil vare. Vi er begge i slutten av 30årene. 

Hva med dere? Er dere opp i ørene forelsket eller ikke? Vi får se hvor lenge det vil vare med alle oss. Så håper dere kan oppdatere ☺️

❤️Det var forresten han som spurte om vi skulle bli kjærester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nyåret har bare vart i to dager, så kanskje ikke så mange som har rukket å få swg kjæreste ennå? Lykke til. :)

Anonymkode: 081d0...352

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nyåret har bare vart i to dager, så kanskje ikke så mange som har rukket å få swg kjæreste ennå? Lykke til. :)

Anonymkode: 081d0...352

Her skjedde det litt før nyttårs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...