Gå til innhold

Visste ikke han var så forelsket i meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en jeg har kjent ganske lenge, vi møttes i ungdommen men gjenopptok kontakten som voksne. Vi møttes på Tinder igjen 2021 og datet litt, men ble igrunnen bare med det. Så mistet vi kontakten litt igjen men så tok vi den skikkelig opp i 2023 igjen. Vi møttes, koste , gikk turer og laget mat sammen. Likevel følte jeg at noe manglet fra hans side. Han kunne plutselig ikke treffe meg , jeg måtte mase litt på han. Han har røykt litt hasj innimellom som har fått meg til å ikke vil involvere meg med han, men han er stødig og snill for det. 

Nå fikk jeg meg nettopp kjæreste. Endelig! Vi klaffet veldig bra. Men så fikk jeg den mld av han vennen min, han hatet seg selv og angret på at han ikke tok mer tak. Nå er han dypt lei seg og sier han er glad I meg og at han visstnok har hatt følelser for meg. Er dette noe jeg kan stole på? Jeg visste ikke han hadde dype følelser, får litt vondt av han. 

Anonymkode: 315c1...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig synes han synd på seg selv. 
Folk som røyker hasj blir litt trege og mister mål og mening. Føyer seg inn i rekken sv dagens menn som roter bort livet sitt på grunn av kortsiktige distraksjoner… klarer ikke ta valg eller beslutninger før det er for sent.

Tipper det er mer tak i han du nå er sammen med. 

Anonymkode: d3c26...51c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle han tenkt på tidligere. Ikke slå opp med kjæresten din pga denne vinglete fyren. 

Anonymkode: 2dcaa...a5c

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det skulle han tenkt på tidligere. Ikke slå opp med kjæresten din pga denne vinglete fyren. 

Det er sant. Han var veldig ubesluttsom og følte røyken han hadde på kveldene var viktigere for han. Han fikk igrunnen en wake up call her, å syntes nok litt synd i seg selv. Er veldig glad jeg har han andre her, som ikke driver med verken weed eller tobakk. Selv hsr jeg aldri prøvd narkotika. Men ofte fått venner som har drevet med det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er sant. Han var veldig ubesluttsom og følte røyken han hadde på kveldene var viktigere for han. Han fikk igrunnen en wake up call her, å syntes nok litt synd i seg selv. Er veldig glad jeg har han andre her, som ikke driver med verken weed eller tobakk. Selv hsr jeg aldri prøvd narkotika. Men ofte fått venner som har drevet med det. 

Hvis du ser bort fra hasj-røykingen også, så er det klassisk at han “plutselig” finner ut hvor forelska han er når det er for sent, og han ser at du faktisk fant deg en annen. Sannsynligheten for at han dumper deg innen tre måneder er stor, hvis du skulle finne på å gi ham en sjanse. Da er han sikkert plutselig “ikke klar for forpliktelser,” “det gikk litt fort,” “jeg trenger litt tid for meg selv”… 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer du på om du kan stole på han så du skal ha litt vondt av han eller fordi du vurderer å slå opp med den nye kjæresten?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannabanna skrev (1 time siden):

Lurer du på om du kan stole på han så du skal ha litt vondt av han eller fordi du vurderer å slå opp med den nye kjæresten?

Nei jeg lurer på hvorfor han kom ut med det nå. Fordi jeg ikke er så tilgjengelig lengre sikkert. Nei jeg har ingen planer er om å slå opp med min kjæreste, det håper jeg varer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er en jeg har kjent ganske lenge, vi møttes i ungdommen men gjenopptok kontakten som voksne. Vi møttes på Tinder igjen 2021 og datet litt, men ble igrunnen bare med det. Så mistet vi kontakten litt igjen men så tok vi den skikkelig opp i 2023 igjen. Vi møttes, koste , gikk turer og laget mat sammen. Likevel følte jeg at noe manglet fra hans side. Han kunne plutselig ikke treffe meg , jeg måtte mase litt på han. Han har røykt litt hasj innimellom som har fått meg til å ikke vil involvere meg med han, men han er stødig og snill for det. 

Nå fikk jeg meg nettopp kjæreste. Endelig! Vi klaffet veldig bra. Men så fikk jeg den mld av han vennen min, han hatet seg selv og angret på at han ikke tok mer tak. Nå er han dypt lei seg og sier han er glad I meg og at han visstnok har hatt følelser for meg. Er dette noe jeg kan stole på? Jeg visste ikke han hadde dype følelser, får litt vondt av han. 

Han vil ha deg når han ikke kan få deg. Dette er klassisk

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Han vil ha deg når han ikke kan få deg. Dette er klassisk

Ja men han sov og spiste dårlig nå. Han er visst veldig betatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja men han sov og spiste dårlig nå. Han er visst veldig betatt. 

Jaja det stemmer sikkert men likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Jaja det stemmer sikkert men likevel. 

Kan du svare på om jeg burde være engstelig rundt min nye kjæreste. 

Han og jeg ble kjent i midten av desember. Han fant fort ut at han likte meg. Fortalte vennene dine om meg, han filmet seg selv og gjengen og sa skååål med mitt navn. 

Så kjøpte han julegave og skrev et langt kort, mye skryt om meg. Han så på meg og var "oppslukt". Han spurte for ei uke døden om ikke vi bare kunne bli kjærester, gjøre det offentlig osv. Jeg er livredd for lovebombing, men tillater meg selv å tenke positivt. Kan ikke få alt til å ses negativt ut. Hva tenker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du type blit du der, det er hans feil og det kan være for å holde deg på gress.

Anonymkode: 54ab0...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Han og jeg ble kjent i midten av desember. Han fant fort ut at han likte meg. Fortalte vennene dine om meg, han filmet seg selv og gjengen og sa skååål med mitt navn. 

Så kjøpte han julegave og skrev et langt kort, mye skryt om meg. Han så på meg og var "oppslukt". Han spurte for ei uke døden om ikke vi bare kunne bli kjærester, gjøre det offentlig osv. Jeg er livredd for lovebombing, men tillater meg selv å tenke positivt. Kan ikke få alt til å ses negativt ut. Hva tenker du? 

Hørtes litt vel intenst ut, men var omtrent slik min mann og jeg ble et par også. Er fremdeles sammen 15 år senere, så bare følg magefølelsen din. Føles det riktig for deg så kjør på, føles det litt rart så hold igjen.

Anonymkode: 7142e...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har kjent deg i 2 uker, dvs han kjenner deg ikke engang, selvsagt er det lovebombing.

Anonymkode: 83ddb...eaa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes litt vel intenst ut, men var omtrent slik min mann og jeg ble et par også. Er fremdeles sammen 15 år senere, så bare følg magefølelsen din. Føles det riktig for deg så kjør på, føles det litt rart så hold igjen.

Anonymkode: 7142e...3af

Okei takk 🥰 

Hvordan var magefølelsen din? 

For noen dager siden trengte han en slags bekreftelse igjen, han var ikke itvil på dine følelser men akkurat som at han haster med ting for å holde oppe gnisten. Er bare redd han plutselig skal forlate meg igjen... er så redd for å bli såra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har kjent deg i 2 uker, dvs han kjenner deg ikke engang, selvsagt er det lovebombing.

Anonymkode: 83ddb...eaa

Trenger ikke være det. Jeg vet om noen som startet så kjapt og er sammen fortsatt 4år etter. 

Hva mener han kanskje gjør her da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo livredd han plutselig ikke vil mer men jeg har valgt å gå etter det han gir meg nå, det er kjærlighet. Han gir meg alt jeg trenger av en mann. Hva kommer godt ut av den såkalte lovebombingen? Hva oppnår han med dette? Jeg stiller de spm for meg selv også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er bare redd han plutselig skal forlate meg igjen... er så redd for å bli såra.

Dere møttes første gang i desember og du er redd han skal forlate deg igjen? Så det har vært et lite opphold mellom dere allerede? 🤔

Anonymkode: 77150...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...