AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:59 #1 Del Skrevet fredag kl 05:59 Hei! det er meg som sporet av i «åtteåringen min slår seg vrang»-tråden. Jeg som ikke har et barn som er sosial med andre på spilling. Hvilke spill er det barna spiller sammen med andre? Hva slags spillkonsoll må de ha? Anonymkode: 77b5b...574 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:13 #2 Del Skrevet fredag kl 06:13 Jeg tenker det kommer helt an på om de rundt spiller. Vår gutt som er tredjeklassing spiller, og vennegjengen hans, men jeg vet ikke om hele klassen spiller. Har hatt et par andre på besøk, og de spiller Roblox på iPad. Vennegjengen kommer ofte hit, så spiller de Minecraft eller Roblox på iPad. Vi har Nintendo, men den blir ikke brukt lenger. Han spiller helst på PC, ellers ser jeg andre bruker Playstation. Online spiller de ulike Roblox-spill sammen samt Fortnite. Jeg ville hørt med gutten din jeg. Han har sikkert oversikt over dette selv. Sønnen vår får bare legge til de han kjenner som venner. Vi skal ha innsikt i hva som foregår. Og det er laget en egen gruppe for de på boligfeltet som de skal bruke så ingen skal holdes utenfor. Anonymkode: e0731...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:13 #3 Del Skrevet fredag kl 06:13 Her spiller 8åringen minecraft education på skoleipad med resten av klassen.. Han spiller roblox med ett par venner, og FIFA alene. Han spiller ikke mye, men litt mer i perioder og mindre i andre. Føler det er ganske likt til resten av gjengen her. Anonymkode: 7d72c...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet fredag kl 06:14 #4 Del Skrevet fredag kl 06:14 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei! det er meg som sporet av i «åtteåringen min slår seg vrang»-tråden. Jeg som ikke har et barn som er sosial med andre på spilling. Hvilke spill er det barna spiller sammen med andre? Hva slags spillkonsoll må de ha? Anonymkode: 77b5b...574 Har i gården er det Fortnite (pc/ps5), Roblox (iPad, pc) og Brawl stars (iPad) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:17 #5 Del Skrevet fredag kl 08:17 Grandidosa83 skrev (2 timer siden): Har i gården er det Fortnite (pc/ps5), Roblox (iPad, pc) og Brawl stars (iPad) Samme her. Anonymkode: 84db2...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:17 #6 Del Skrevet fredag kl 10:17 Fortnite, roblox og Minecraft her. På pad eller switch. Anonymkode: c67f8...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:42 #7 Del Skrevet fredag kl 10:42 Fortnite, minecraft. Vi tillater ikke roblox for vårt barn. Anonymkode: 76a3a...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet fredag kl 11:46 #8 Del Skrevet fredag kl 11:46 Da våres yngre gikk det i roblox , minecraft , fortnite , farming simulering Vet og noen spilte fifa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:48 #9 Del Skrevet fredag kl 11:48 Roblox, minecraft, fornite. Jeg som voksen har foreldrefilter på roblox og full styring over de andre kontoen på Playstation. Anonymkode: f09c4...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå