AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Del Skrevet 3. januar Hvilken kanal går dette på? Anonymkode: e0399...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Del Skrevet 3. januar Prime Anonymkode: a5ae6...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Prime Anonymkode: a5ae6...6f1 Det er jo ikke i norge Anonymkode: e0399...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo ikke i norge Anonymkode: e0399...470 Hva mener du? Beast Games sendes på Prime... Det er vel spillt inn i USA, tenker jeg. Anonymkode: f56e2...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva mener du? Beast Games sendes på Prime... Det er vel spillt inn i USA, tenker jeg. Anonymkode: f56e2...f7a Så derfor sendes ikke det i Norge? Anonymkode: e0399...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Del Skrevet 3. januar Du kan se det i Norge, på Prime. Et grusomt masete gameshow, må jeg si.. Men mannen vil se det så da blir jeg med på det. Anonymkode: 96edc...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan se det i Norge, på Prime. Et grusomt masete gameshow, må jeg si.. Men mannen vil se det så da blir jeg med på det. Anonymkode: 96edc...f84 Masete? Anonymkode: e0399...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #8 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så derfor sendes ikke det i Norge? Anonymkode: e0399...470 Det sendes i Norge på Prime. Hvor vanskelig kan det gjøres... Så på det selv senest igår... Anonymkode: ba685...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #9 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Masete? Anonymkode: e0399...470 Ja. Tempoet er masete, man blir ikke kjent med folkene så man bryr seg da heller ikke om hvem som kommer videre. Det er laget i YouTube-stil der alle snakker høyest mulig og skal synes mest, koblet sammen med svimlende høye premier. Anonymkode: 96edc...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå