AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:45 #1 Del Skrevet fredag kl 02:45 Hei. Meg og min kjæreste har vært sammen i over 5 år. Vi begge er i midten av 20 årene. Elsker hun, vi er gode venner, finner på gøye ting, osv men……. Jeg elsker sex, foreplay, kyssing, klining og hele denne pakken, men hun er litt tilbaketrukket. Nesten som hun ikke vil så ofte. Jeg vil heller ikke presse, og prøver å tilrettelegge for hva hun liker, men fortsatt vannskelig. Har vært sånn i alle år. Usikker på hva jeg feil, eller vi? Respekterer selvfølgelig hun 100% og vil ikke mase eller presse til noe som helst. Hadde satt pris på noen råd. Jeg er en mann som er mye kåt og elsker sex… Har heller ikke samvittig til å f eks gjøre det slutt da jeg er så glad i henne… Må sexen ofres? Anonymkode: 736f3...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:48 #2 Del Skrevet fredag kl 02:48 Om du vet at du har mulighet til å finne noen på ditt nivå er det bare å avslutte, blir ikke bedre med tiden. Men litt sex er bedre enn ingen, om du ikke tror du finner noen er det bedre å bli. Anonymkode: e4656...029 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:51 #3 Del Skrevet fredag kl 02:51 Prat med henne om det? Det er bare å si at du føler det er mindre sex enn det du ideelt ønsker. Alle har forskjellige nivåer på hvor kåt man er og hvor mye sex man har lyst på. Og dere ''er gode venner''...? Anonymkode: e064a...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:54 #4 Del Skrevet fredag kl 02:54 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prat med henne om det? Det er bare å si at du føler det er mindre sex enn det du ideelt ønsker. Alle har forskjellige nivåer på hvor kåt man er og hvor mye sex man har lyst på. Og dere ''er gode venner''...? Anonymkode: e064a...765 Kom litt feil ut, men vi er kjærester samt samboere og «gode venner» i forholdet om du forstår hehe Anonymkode: 736f3...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 03:02 #5 Del Skrevet fredag kl 03:02 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om du vet at du har mulighet til å finne noen på ditt nivå er det bare å avslutte, blir ikke bedre med tiden. Men litt sex er bedre enn ingen, om du ikke tror du finner noen er det bedre å bli. Anonymkode: e4656...029 "Om du ikke finner noen", er det mulig... Han skriver jo at han elsker dama si, da er det ikke bare å "finne noen" for å få mer sex. Jeg har troen på at TS kan snakke med kjæresten sin, men det må gjøres veldig forsiktig, sånn at hun ikke føler seg utilstrekkelig, for det kan føre til det motsatte av hva TS ønsker, nemlig at hun blir såret og trekker seg tilbake. Dere er nok på litt forskjellig nivå hva angår sex, så det kan hende at du må leve med at det ikke skjer så ofte som du skulle ønsket. Sånt kan man ikke true seg til, hun må jo ha lyst. Den beste måten er å være en god kjæreste på alle andre nivåer, for alt henger sammen, og har hun ikke det bra ellers, så går det utover lysten. Mye krangling for eksempel, det dreper lyst. Anonymkode: f7d34...3d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 03:07 #6 Del Skrevet fredag kl 03:07 Du er i dine beste år. Ikke gå glipp av disse med noen som er kjedelig. Anonymkode: 5d48e...997 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:57 #7 Del Skrevet fredag kl 09:57 Prøv å jobbe med det i noen måneder og sett en tidsfrist for seg selv. Så går du ikke ut av det uten å ha forsøkt. Anonymkode: 0ccb2...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet fredag kl 10:19 #8 Del Skrevet fredag kl 10:19 Jeg er etterhvert mye eldre enn TS, og kan ikke annet enn å prise meg lykkelig over at jeg hadde en kåt og deilig partner i 20-årene, og deler av 30-årene. Og et par andre bra damer innimellom i årene etterpå. Å være ung, frisk og kåt mann, og samtidig være belemret med damer med lite sexlyst må jo være en jævlig miks av ørkenvandring og skjærsild...Hva er poenget med å være i forhold der et av de mest grunnleggende behov ikke dekkes? Forøvrig KAN det jo være en god ide å vurdere andre prevensjonsmetoder, om hun benytter hormonprevensjon. Jeg anbefaler varmt at mannen steriliserer seg, det er en grei metode, om han selv ikke ønsker barn da. Å få barn med dagens unge kvinner ser jo forøvrig ut til å nærmest være en garanti for enda mindre sex/ null sex...... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:23 #9 Del Skrevet fredag kl 10:23 Du må snakke med henne. Hvis hun er en reservert person med lite sexlyst vil ikke masing gjøre det bedre. Dere må finne ut om dere er på bølgelengde. Hvis ikke kommer dere til å bli miserable begge to Anonymkode: a39e5...0fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå