Gå til innhold

Finner ikke genseren!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg hadde en genser fra Cheap Monday. Tror den ble kjøpt i 2015. Den var hvit med hull i, noe a la den på vedlagte bilde, men med litt tykkere stoff. Dum som jeg var ga jeg den til Fretex, men savner den nå. Skjønner det er nærmest umulig å finne den igjen, om den enda finnes noe sted, men har noen peiling? Har Googlet. Masse 😅

207170627-1-offwhite.jpeg

Anonymkode: fa52f...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det har seg slik at jeg hadde en genser fra Cheap Monday. Tror den ble kjøpt i 2015. Den var hvit med hull i, noe a la den på vedlagte bilde, men med litt tykkere stoff. Dum som jeg var ga jeg den til Fretex, men savner den nå. Skjønner det er nærmest umulig å finne den igjen, om den enda finnes noe sted, men har noen peiling? Har Googlet. Masse 😅

207170627-1-offwhite.jpeg

Kan jo lage en sånn selv 😄 Fille kaller man det der jeg bor, hullete fille.

Anonymkode: b22cc...b8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke skrive noe om hva jeg synes om genseren, for det er ikke et tema her...

Men, hvis jeg var deg ville jeg skrevet en e-post til butikken, og spurt. De er vel de nærmeste til å kunne svare på spørsmålet ditt.

Anonymkode: ececd...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror det beste er at den er borte for godt :) 

Anonymkode: f531b...dea

Jammen faen da. La folk ha sin egen stil!!!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var veldig til svar, da 😅 Er det rart folk henger seg opp i hva andre synes og ikke tør gjøre sin greie? Skjerpings! Jeg kjører min stil og andre sin, jeg driter i hva andre har på seg 😃

Takk til dere som kom med skikkelige svar ❤️

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn, ebay, Fretex eller andre gjenbruksbutikker? Lagre søk på finn.no slike som en annen bruker foreslår? 

Jeg har flere ganger angret på at jeg kvittet meg med plagg , og i noen tilfeller har jeg funnet samme plagget på bruktsalg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...