AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:53 #1 Del Skrevet fredag kl 01:53 Det har seg slik at jeg hadde en genser fra Cheap Monday. Tror den ble kjøpt i 2015. Den var hvit med hull i, noe a la den på vedlagte bilde, men med litt tykkere stoff. Dum som jeg var ga jeg den til Fretex, men savner den nå. Skjønner det er nærmest umulig å finne den igjen, om den enda finnes noe sted, men har noen peiling? Har Googlet. Masse 😅 Anonymkode: fa52f...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:06 #2 Del Skrevet fredag kl 02:06 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det har seg slik at jeg hadde en genser fra Cheap Monday. Tror den ble kjøpt i 2015. Den var hvit med hull i, noe a la den på vedlagte bilde, men med litt tykkere stoff. Dum som jeg var ga jeg den til Fretex, men savner den nå. Skjønner det er nærmest umulig å finne den igjen, om den enda finnes noe sted, men har noen peiling? Har Googlet. Masse 😅 Anonymkode: fa52f...5f8 Kan jo lage en sånn selv 😄 Fille kaller man det der jeg bor, hullete fille. Anonymkode: b22cc...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:07 #3 Del Skrevet fredag kl 02:07 Nå skal jeg ikke skrive noe om hva jeg synes om genseren, for det er ikke et tema her... Men, hvis jeg var deg ville jeg skrevet en e-post til butikken, og spurt. De er vel de nærmeste til å kunne svare på spørsmålet ditt. Anonymkode: ececd...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet fredag kl 10:07 #4 Del Skrevet fredag kl 10:07 Ser ut som noe de kunne hatt på emp-shop kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:22 #5 Del Skrevet fredag kl 10:22 Tror det beste er at den er borte for godt Anonymkode: f531b...dea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet fredag kl 10:25 #6 Del Skrevet fredag kl 10:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror det beste er at den er borte for godt Anonymkode: f531b...dea Jammen faen da. La folk ha sin egen stil!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:41 #7 Del Skrevet fredag kl 10:41 Lagre dette søket: https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?product_category=2.71.3941.177&product_category=2.71.3941.176&q=cheap+monday Anonymkode: ed687...ad4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:30 #8 Del Skrevet fredag kl 13:30 Var veldig til svar, da 😅 Er det rart folk henger seg opp i hva andre synes og ikke tør gjøre sin greie? Skjerpings! Jeg kjører min stil og andre sin, jeg driter i hva andre har på seg 😃 Takk til dere som kom med skikkelige svar ❤️ ts Anonymkode: fa52f...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet fredag kl 13:36 #9 Del Skrevet fredag kl 13:36 Det er vel bare å kjøpe en hvit genser og klippe litt i den? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet fredag kl 16:40 #10 Del Skrevet fredag kl 16:40 Finn, ebay, Fretex eller andre gjenbruksbutikker? Lagre søk på finn.no slike som en annen bruker foreslår? Jeg har flere ganger angret på at jeg kvittet meg med plagg , og i noen tilfeller har jeg funnet samme plagget på bruktsalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet fredag kl 22:08 #11 Del Skrevet fredag kl 22:08 https://www.asos.com/cheap-monday/cheap-monday-long-sleeve-t-shirt-with-ladder-rip-detail-in-off-white/prd/207170627 jeg fant!!! 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:33 #12 Del Skrevet i går, 03:33 Ella Grisella skrev (5 timer siden): https://www.asos.com/cheap-monday/cheap-monday-long-sleeve-t-shirt-with-ladder-rip-detail-in-off-white/prd/207170627 jeg fant!!! 😇 Takk! 😍 Anonymkode: fa52f...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå