Camlon Skrevet søndag kl 22:14 #21 Del Skrevet søndag kl 22:14 AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 14.37): Det var ikke han jeg kjenner til gjennom jobb som gikk der, men det var en mann som så ut som han var fra samme land. I mine tanker i natten, tenkte jeg jo da at det kunne være en kompis som skulle "hjelpe han". TS Anonymkode: 090e3...b2e Hvorfor skulle det være det? Det mest sannsynlige er at det var en tilfeldig mann på vei hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:37 #22 Del Skrevet mandag kl 11:37 AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 3.28): Som skrevet over, er han på offentlig grunn gikk han nok bare forbi. Er han på din private eiendom uten grunn kan du bli litt bekymret, men trenger ikke være onde hensikter bak. Anonymkode: 77438...670 Du hadde vel invitert han inn.... Anonymkode: b0ea6...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:43 #23 Del Skrevet mandag kl 11:43 Camlon skrev (13 timer siden): Hvorfor skulle det være det? Det mest sannsynlige er at det var en tilfeldig mann på vei hjem. Eller det kan være en kompis til kollegaen... Anonymkode: b0ea6...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camlon Skrevet mandag kl 11:58 #24 Del Skrevet mandag kl 11:58 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Eller det kan være en kompis til kollegaen... Anonymkode: b0ea6...dff Hvorfor skulle en kompis til kollegaen sjekke ut huset midt på natten. Er det noe du eller dine venner ville vært villig til å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå