AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:46 #1 Del Skrevet fredag kl 00:46 Jeg er sterk teoretisk, men ikke noe praktisk anlagt. Har jeg overhodet sjans til å klare praksisen i sykepleien, eller bør jeg vurdere et helt annet studie? Anonymkode: a91ed...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:48 #2 Del Skrevet fredag kl 00:48 Se noen videoer av dusj og stell av pasienter på You Tube og tenk over om det er noe du vil greie. Ellers betyr sterk teoretisk mye fordi du ofte gjennomfører prosedyrer du må kunne Anonymkode: 2d7ff...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:55 #3 Del Skrevet fredag kl 00:55 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er sterk teoretisk, men ikke noe praktisk anlagt. Har jeg overhodet sjans til å klare praksisen i sykepleien, eller bør jeg vurdere et helt annet studie? Anonymkode: a91ed...f07 Du klarer det Anonymkode: be139...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:01 #4 Del Skrevet fredag kl 01:01 ts: Takk for oppløftende ord! ❤️ Anonymkode: a91ed...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå