AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:45 #1 Del Skrevet fredag kl 00:45 Hei, Har en del smerter i skuldre og armer, mistenker begynnende senebetennelse eller lignende. Er veldig redd for å bli verre, da jeg har en veldig krevende jobb som jeg vil være i. Samtidig prøver vi aktivt å bli gravide, og jeg har sannsynligvis (hatt) eggløsning i disse dager. Begynte å smøre meg inn med Voltarol Forte nå i natt, før jeg innså at dette ikke skal brukes av gravide. Det samme skal vel ikke Ibux heller. Ser at særlig Voltarol er mest kritisk mot slutten av svangerskapet, men vil selvsagt ikke ta noen risiko. Har noen erfaring med dette? Særlig interessant å høre om noen har diskutert lignende medisinbruk med lege. Anonymkode: 0ec36...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:50 #2 Del Skrevet fredag kl 00:50 Du går gå ut og kjøpe mentolkrem i stedet. Den inneholder ikke Ibux. Anonymkode: 63c89...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå