Gå til innhold

Skal kjøpe leilighet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Her er en samling nyttige linker om hva du bør være oppmerksom på når du kjøper. Ellers synes jeg at leiligheten ser fin ut. Veldig bra med nytt bad med membran som har 5 års garanti på arbeidet. Ville sjekket litt for trafikkstøy fra de store hovedveiene rundt (åpne vinduer etc). Be også om å få se regnskap og referat fra årsmøtet i borettslaget/sameiet. Der kan det stå nyttige opplysninger som forventede utgifter fremover (ytre vedlikehold etc), evt gjentatte støyklager på naboer etc. Spør hvor lytt det er og om det er tre eller betong i etasjeskillene (betong demper bedre). Sjekk også borettslaget/sameiets vedlikeholdshistorikk.

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for link. Synes leiligheten er så fin, gleder meg til å se den i virkeligheten.

Skrevet
Takk for link. Synes leiligheten er så fin, gleder meg til å se den i virkeligheten.

Åh, den leiligheten var bare lekker. Helt etter min smak :)

Håper du får tilslaget!

Gjest ArneP
Skrevet

Leiligheten så fin ut den, men hvis det er der jeg tror det er er det et kjempestooooort borettslag. Da vil du mulignes merke at karrikaturen Narvestad ikke er så langt fra virkeligheten....

Gjest Gjest
Skrevet
Leiligheten så fin ut den, men hvis det er der jeg tror det er er det et kjempestooooort borettslag. Da vil du mulignes merke at karrikaturen Narvestad ikke er så langt fra virkeligheten....

Hm, hva mener du med dette? Ble nysgjerrig nå...

Gjest ArneP
Skrevet
Hm, hva mener du med dette? Ble nysgjerrig nå...

Har du sett "Borettslaget"? La du merke til vaktmesteren Narvestad?

Han er ikke så langt fra mange virkelige vaktmestere og borettsalgsledere.

Gjest Gjest
Skrevet

Joda, har sett Borettslaget og Narvestad. Bare lurte på om det var noe spesielt med dette borettslaget siden du nevnte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...