Gå til innhold

Erfaring med Hjelpende Hender sin julespleis?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det føles ubehagelig å skrive her om dette, men jeg føler jeg ble behandlet en smule urettferdig av Hjelpende Hender.

Jeg sendte inn en søknad om hjelp i jula (nettopp blitt alenemor, kronisk syk og lite nettverk) fikk raskt en e-post om at jeg måtte sende adresse og tlf nummer så skulle jeg få et gavekort i posten.  Jeg svarte på e-posten samme dag (3.desember) og hørte ikke mere. Rundt 18 desember sendte jeg en e-post på nytt og ville bare dobbeltsjekke at ikke noe var forsvunnet i posten. Jeg fikk svar ganske raskt med typ «hva mener du?» «du har ikke sendt noe e-post». Jeg sendte vedkommende en kopi av mailene vi hadde sendt frem og tilbake og et bilde som viste e-posten jeg sendte 3.desember. Jeg avsluttet e-posten med «Jeg forstår inderlig at dere ikke kan hjelpe alle, men dette ble litt leit da jeg har ventet på noe som ikke kom. 
Fikk svar omtrent umiddelbart hvor det bare stod «Vi kan ikke hjelpe alle. Nå avslutter vi denne tråden»

Mulig det bare er meg som er hårsår da jeg sitter i en skikkelig kjip situasjon, men jeg synes hele greia virker litt useriøs og rotete.

Anonymkode: 6da55...406

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke svindel, personen jeg har skrevet med er daglig leder i organisasjoner.

Anonymkode: 6da55...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit og skjønner du er skuffa. Burde i det minste fått en unnskyldning og «at det må ha skjedd en glipp», og ikke det småfrekke svaret. Synes forøvrig den organisasjonen virker litt dårlig/rotete organisert og det er mye tigging fra den organisasjonen i ulike forum på Facebook. 

Anonymkode: 6c675...86b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...