Anonym01234 Skrevet torsdag kl 23:22 #1 Del Skrevet torsdag kl 23:22 Hei! Jeg måtte gjennom en kikhullsoperasjon(laparoskopi) på søndag som var. Jeg leser at det er normalt med litt blødning fra skjeden i noen dager etter. Det jeg lurer på er om mengden som er normal tilsier en lett menstruasjon, og om det er normalt nå 4 dager etter? Kan det ha seg slik at mensturasjonen min kan ha blitt fremskyndet så mye som to uker på grunn av dette? Har hatt en relativt stabil syklus før dette og blir litt nysgjerrig. Ønsker ikke oppta helsevesenet sin tid hvis det ikke er nødvendig, derfor spør jeg heller her i tilfellet noen kanskje har opplevd lignende. Takk for svar damer!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:29 #2 Del Skrevet torsdag kl 23:29 Fikk du ikke noe informasjon av stedet du opererte deg? Anonymkode: ad6fb...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym01234 Skrevet torsdag kl 23:31 Forfatter #3 Del Skrevet torsdag kl 23:31 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk du ikke noe informasjon av stedet du opererte deg? Anonymkode: ad6fb...d36 Som skrevet i innlegget har jeg lest på både nett og brosjyre jeg fikk. Svar på mengde, og hva noen dager vil tilsi finner jeg ikke like lett. Derfor jeg spør 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:33 #4 Del Skrevet torsdag kl 23:33 Anonym01234 skrev (10 minutter siden): Hei! Jeg måtte gjennom en kikhullsoperasjon(laparoskopi) på søndag som var. Jeg leser at det er normalt med litt blødning fra skjeden i noen dager etter. Det jeg lurer på er om mengden som er normal tilsier en lett menstruasjon, og om det er normalt nå 4 dager etter? Kan det ha seg slik at mensturasjonen min kan ha blitt fremskyndet så mye som to uker på grunn av dette? Har hatt en relativt stabil syklus før dette og blir litt nysgjerrig. Ønsker ikke oppta helsevesenet sin tid hvis det ikke er nødvendig, derfor spør jeg heller her i tilfellet noen kanskje har opplevd lignende. Takk for svar damer!🥰 Det er vesentlig her hvorfor du er operert og hva som er gjort. Kikkhullsoperasjoner gjøres for veldig mye i bukhulen. Er du redd fordi du blør for mye, eller ikke vil utlevere hva du er operert for, så ringer du legevakt og snakker med kyndig helsepersonell der, nå. Anonymkode: eea7d...19d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym01234 Skrevet torsdag kl 23:36 Forfatter #5 Del Skrevet torsdag kl 23:36 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vesentlig her hvorfor du er operert og hva som er gjort. Kikkhullsoperasjoner gjøres for veldig mye i bukhulen. Er du redd fordi du blør for mye, eller ikke vil utlevere hva du er operert for, så ringer du legevakt og snakker med kyndig helsepersonell der, nå. Anonymkode: eea7d...19d Var hovedsakelig en utforskende operasjon pga sterke magesmerter, men de tømte en cyste og oppdaget samtidig tegn til endometriose de har tatt prøver av. Ingen store ting og kirurgen som opererte sa jeg fint kunne gå tilbake til vanlige aktiviteter med unntak av tunge løft dagen etter. Ble likevel sykemeldt i 8 dager da jeg arbeider i barnehage Endret torsdag kl 23:36 av Anonym01234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet fredag kl 00:36 #6 Del Skrevet fredag kl 00:36 Det beste er å ta en tlf til sykehuset, da vil du få et svar på det du lurer på Her kan du få litt forskjellige svar, da operasjonene kan være ulik fra person til person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå