AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:54 #1 Del Skrevet torsdag kl 22:54 Altså... hvis eneste alternativet som er tilgjengelig er sukkerfritt så unngår jeg heller å spise det. Vet ikke om en eneste sukkerfri matvare eller drikke som ikke har samme ekle usmaken, og jeg har prøvd mye. Klarer ikke å fatte og begripe at noen mener det er godt 😅 Dette er ikke et emne for å rakke ned på noens preferanser, det handler mer om at det er så uforståelig for meg at noen liker det og ikke kjenner den usmaken som jeg kjenner. Så da er mitt spørsmål: spiser/drikker dere det fordi dere synes det er oppriktig godt, eller er det bare en helt middels erstatning for noe som faktisk er godt? Anonymkode: 000e3...dc7 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet torsdag kl 23:01 #2 Del Skrevet torsdag kl 23:01 Sukkerfri drikke er godt syns jeg. Dessuten får jeg ikke det ekle sukkerbelegget på tennene som jeg får av sukret drikke. Men mat med kunstig søtningsmiddel er sjeldent godt 😖 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet torsdag kl 23:01 #3 Del Skrevet torsdag kl 23:01 Tja. Litt både og. Hvis jeg drikker brus drikker jeg kun sukkerfri brus, og det er ene og alene på grunn av smak. Kunstig søtning i mat kan være litt bob bob, men jeg erstatter ofte mye sukker med stevia i mat jeg lager selv, og synes det fungerer ganske bra etter litt prøving og feiling. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:04 #4 Del Skrevet torsdag kl 23:04 Annoyium skrev (2 minutter siden): Sukkerfri drikke er godt syns jeg. Dessuten får jeg ikke det ekle sukkerbelegget på tennene som jeg får av sukret drikke. Men mat med kunstig søtningsmiddel er sjeldent godt 😖 Jdz skrev (1 minutt siden): Tja. Litt både og. Hvis jeg drikker brus drikker jeg kun sukkerfri brus, og det er ene og alene på grunn av smak. Kunstig søtning i mat kan være litt bob bob, men jeg erstatter ofte mye sukker med stevia i mat jeg lager selv, og synes det fungerer ganske bra etter litt prøving og feiling. Drikke er verst synes jeg. Vet dere hvilken usmak jeg sikter til? Den som kommer på slutten av smaken og gjerne sitter igjen på tunga en dag eller to. Anonymkode: 000e3...dc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:05 #5 Del Skrevet torsdag kl 23:05 Jeg spiser sjelden noe sukkerfritt som egentlig skal inneholde sukker men drikker en del saft. Det er rett og slett fordi det er den saften som er sukkerfri jeg liker, samme med cola hvis jeg vil ha det så vil jeg helst ha sukkerfritt for det smaker best. Anonymkode: 37bc0...c94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet torsdag kl 23:07 #6 Del Skrevet torsdag kl 23:07 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Drikke er verst synes jeg. Vet dere hvilken usmak jeg sikter til? Den som kommer på slutten av smaken og gjerne sitter igjen på tunga en dag eller to. Anonymkode: 000e3...dc7 Nope, kjenner ingen slik smak 🤷🏼♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:07 #7 Del Skrevet torsdag kl 23:07 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg spiser sjelden noe sukkerfritt som egentlig skal inneholde sukker men drikker en del saft. Det er rett og slett fordi det er den saften som er sukkerfri jeg liker, samme med cola hvis jeg vil ha det så vil jeg helst ha sukkerfritt for det smaker best. Anonymkode: 37bc0...c94 Og du kjenner heller ikke usmaken? Zeroh-saft f. eks. er for meg helt udrikkelig pga. den smaken jeg har nevnt noen ganger nå. Pepsi Max klarer jeg omsider å drikke litt av etter seks år fordi samboeren min drikker det, men det er alltid med en ufrivillig grimase på slutten. Anonymkode: 000e3...dc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:09 #8 Del Skrevet torsdag kl 23:09 Annoyium skrev (Akkurat nå): Nope, kjenner ingen slik smak 🤷🏼♀️ Klarer ikke å beskrive det helt, men mest nærliggende er nok smaken av å maule suketter. Ikke like intenst som det blir med kun suketter, men selve smaken er veldig lik, mener jeg. Kjenner du ingenting som kan minne om det? Anonymkode: 000e3...dc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:11 #9 Del Skrevet torsdag kl 23:11 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og du kjenner heller ikke usmaken? Zeroh-saft f. eks. er for meg helt udrikkelig pga. den smaken jeg har nevnt noen ganger nå. Pepsi Max klarer jeg omsider å drikke litt av etter seks år fordi samboeren min drikker det, men det er alltid med en ufrivillig grimase på slutten. Anonymkode: 000e3...dc7 Jeg drikker helst bare fun light og cola uten sukker om jeg drikker noe annet enn kaffe og vann og kan ikke si at jeg kjenner noe usmak, men jeg skjønner hvilken smak du mener for jeg kjenner det på andre merker. Anonymkode: 37bc0...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:13 #10 Del Skrevet torsdag kl 23:13 Det er bare en vanesak, alle kan lære seg å like det. Akkurat som koffeinfri kaffe osv. Anonymkode: 72ba3...7e0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:14 #11 Del Skrevet torsdag kl 23:14 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bare en vanesak, alle kan lære seg å like det. Akkurat som koffeinfri kaffe osv. Anonymkode: 72ba3...7e0 Sier hvem? Jeg har mislikt det siden jeg var barn, til tross for iherdige forsøk. Anonymkode: 000e3...dc7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet torsdag kl 23:28 #12 Del Skrevet torsdag kl 23:28 Ja, jeg synes mye av det som er sukkerfritt er godt. Er godt eksempel på det for meg er brus. Min favoritt er Cola X fra Rema. Jeg liker også Pepsi Max, men Cola X er favoritten. Sukker-brus derimot (b.l.a vanlig Coca Cola) smaker grusomt 😝 Jeg føler at jeg får et sukker-belegg på tungen, som blir værende der lenge 😝 Sjokolade er vel kanskje unntaket, der synes jeg ekte sjokolade med sukker er best. Ellers spiser jeg mye sukkerfrie produkter. Og mat med mindre fett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet torsdag kl 23:36 #13 Del Skrevet torsdag kl 23:36 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Altså... hvis eneste alternativet som er tilgjengelig er sukkerfritt så unngår jeg heller å spise det. Vet ikke om en eneste sukkerfri matvare eller drikke som ikke har samme ekle usmaken, og jeg har prøvd mye. Klarer ikke å fatte og begripe at noen mener det er godt 😅 Dette er ikke et emne for å rakke ned på noens preferanser, det handler mer om at det er så uforståelig for meg at noen liker det og ikke kjenner den usmaken som jeg kjenner. Så da er mitt spørsmål: spiser/drikker dere det fordi dere synes det er oppriktig godt, eller er det bare en helt middels erstatning for noe som faktisk er godt? Anonymkode: 000e3...dc7 Får ekkelt sukker belegg på tennene og blir kvalm av brus med sukker, smaker bare sukkervann. Drikker bare uten sukker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:49 #14 Del Skrevet torsdag kl 23:49 Jeg er lik, holder meg 100% unna. Jeg synes både smaken og ettersmaken er grusom. Anonymkode: ac790...d1e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet torsdag kl 23:55 #15 Del Skrevet torsdag kl 23:55 Den eneste sukkerfrie brusen jeg synes er god er Asina, ellers så foretrekker jeg brus fra Sverige, både Fanta og Coca-Cola inneholder mye mindre sukker i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:48 #16 Del Skrevet fredag kl 00:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså... hvis eneste alternativet som er tilgjengelig er sukkerfritt så unngår jeg heller å spise det. Vet ikke om en eneste sukkerfri matvare eller drikke som ikke har samme ekle usmaken, og jeg har prøvd mye. Klarer ikke å fatte og begripe at noen mener det er godt 😅 Dette er ikke et emne for å rakke ned på noens preferanser, det handler mer om at det er så uforståelig for meg at noen liker det og ikke kjenner den usmaken som jeg kjenner. Så da er mitt spørsmål: spiser/drikker dere det fordi dere synes det er oppriktig godt, eller er det bare en helt middels erstatning for noe som faktisk er godt? Anonymkode: 000e3...dc7 Cola uten sukker er nam nam! Anonymkode: fc399...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:06 #17 Del Skrevet fredag kl 01:06 Jeg har gått utrolig lei av både pepsi max og cola zero. Skal jeg velge en sukkerfri brus nå, så blir det fanta. Men det er det. Anonymkode: b96f7...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:54 #18 Del Skrevet fredag kl 06:54 Jeg har lyst på brus såpass hyppig at det er uaktuelt med sukker. Hadde sikkert veid 90 kg om det ikke var for Pepsi Max 🤪 Anonymkode: 0b260...de7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:23 #19 Del Skrevet fredag kl 07:23 Hvis jeg drikker brus, så er den sukkerfri. Synes det smaker bedre enn sukkerbrus. Anonymkode: 2fd14...039 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:24 #20 Del Skrevet fredag kl 07:24 Sukkerfri brus smaker absolutt best. Jeg orker ikke den søte sukkersmaken i drikke, og hater følelsen på tennene etterpå. Anonymkode: f72e5...776 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå