AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:51 #1 Del Skrevet torsdag kl 22:51 For meg, er det helt utenkelig å tvinge seg selv til å gjøre det- som jeg absolutt ikke ønsker. Altså bare tenk, det er jo overgrep mot seg selv. Med makt tvinge seg selv til å utføre en oppgave eller en jobb du ikke ønsker. Jeg vet hva jeg snakker om 😉 For noen år tilbake jobbet jeg en helsevesenet. Det var stor påkjenning. Men, jeg skulle være sterk. Jeg skulle ta de tyngste takene. Jeg skulle dekke hullene til vaktplanen. Og jeg skulle ha 0% fravær 🤩 Jeg husker at jeg måtte samle motet for å eks gjøre de oppgavene jeg var mest lei. En dag…. stod jeg opp og skulle på dagvakt. Jeg så meg selv i speilet og følte ingenting. Alt jeg ville vare bare å krype i senga igjen. Skammen tok meg. Tårene også. Huff for en tid 🙈 Jeg sluttet og startet for meg selv. Det er utrolig viktig for meg å styre min egen hverdag. Utrolig viktig at jeg gleder meg til hver en ny dag. Jo, noen dager er utfordrende og jeg har nye problemer å løse. Men det er liksom annerledes når du gjør det du vil. Så neste gang jeg kjenner den følelsen … ah det der vil jeg egentlig ikke. Neste gang jeg begynner å grue meg … da er det bare å droppe 🙂 Min anbefaling til andre der ute. Sikkert mye kritikk men iallfall ærlig sagt. Ingen får meg til å gjøre det…. jeg ikke vil 🤪 Anonymkode: 1caac...ccd 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:27 #2 Del Skrevet torsdag kl 23:27 Joda. Heier på deg Men ikke alle kan bare starte for seg selv. Anonymkode: 6c3de...b8e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:59 #3 Del Skrevet torsdag kl 23:59 Man kan få en knekk av å bare gjøre ting man liker å gjøre også, vet du. Hvor kjedelig blir ikke tilværelsen etter hvert? Vi trenger utfordringer og variasjon i tilværelsen for å føle at den har mening. Anonymkode: 21a48...611 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:05 #4 Del Skrevet fredag kl 00:05 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man kan få en knekk av å bare gjøre ting man liker å gjøre også, vet du. Hvor kjedelig blir ikke tilværelsen etter hvert? Vi trenger utfordringer og variasjon i tilværelsen for å føle at den har mening. Anonymkode: 21a48...611 Jeg har gjort det jeg gjør nå i ca fem år. Elsker min hverdag og vil aldri byttet ut mot alt i hele verden 😉 Anonymkode: 1caac...ccd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet fredag kl 00:55 #5 Del Skrevet fredag kl 00:55 Pippi Langstrømpe, er det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet fredag kl 01:37 #6 Del Skrevet fredag kl 01:37 Hvorfor ikke bare gå på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:44 #7 Del Skrevet fredag kl 01:44 De fleste av oss gjør ting vi både liker og misliker på jobb. Anonymkode: 6e384...de2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:49 #8 Del Skrevet fredag kl 01:49 Autisme eller ADHD kanskje? Vanlige folk vil aldri kunne forstå hvor sterk den følelsen er, kanskje et unntak om de er avhengig av noe som heroin eller alkohol. Anonymkode: cb970...436 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:51 #9 Del Skrevet fredag kl 01:51 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Autisme eller ADHD kanskje? Vanlige folk vil aldri kunne forstå hvor sterk den følelsen er, kanskje et unntak om de er avhengig av noe som heroin eller alkohol. Anonymkode: cb970...436 Hvilken følelse? Anonymkode: 6e384...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 03:14 #10 Del Skrevet fredag kl 03:14 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Joda. Heier på deg Men ikke alle kan bare starte for seg selv. Anonymkode: 6c3de...b8e "ikke alle"- innlegg er verdiløse, da alle aldri tenker det samme heller. Anonymkode: 426c3...a0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet fredag kl 05:38 #11 Del Skrevet fredag kl 05:38 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har gjort det jeg gjør nå i ca fem år. Elsker min hverdag og vil aldri byttet ut mot alt i hele verden 😉 Anonymkode: 1caac...ccd GJør du aldri ting i din nye jobb som du ikke liker? Eller har du andre som gjør "drittoppgavene"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet fredag kl 05:50 #12 Del Skrevet fredag kl 05:50 Jeg klarer ikke se for meg en jobb hvor jeg liker alle arbeidsoppgavene. Så da er det bare å godta å gjøre oppgaver jeg misliker innimellom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:54 #13 Del Skrevet fredag kl 05:54 Jeg er som deg, og har må to egne firmaer, jobber masse og elsker det. Det er noe helt annet å gjøre umorsomme oppgaver når det uansett er helt selvstyrt, og ikke en oppgave pålagt andre. Det er ikke alle som passer til å være ansatt, og det er ikke alle som passer til å jobbe for seg selv med alt det innebærer. Anonymkode: ec4fe...61b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:44 #14 Del Skrevet i går, 03:44 Jeg kjenner kjæresten til "din type". Hun er nå sykmeldt pga stress. Hun går til psykolog for å takle stresset. Men stresset er samboer. Som kun gjør det han selv ønsker. Han vasker ikke klær, takler ikke "mas". Hans rom i huset er kjøkkenet. Kan legge barna da, om det er for mye å gjøre i huset. Ellers sitter han på hjemmekontoret og prøver å selge sikkerhetspakker til bedrifter. Anonymkode: e7966...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 2.49): Autisme eller ADHD kanskje? Vanlige folk vil aldri kunne forstå hvor sterk den følelsen er, kanskje et unntak om de er avhengig av noe som heroin eller alkohol. Anonymkode: cb970...436 Ja, AuDHD her og jeg har samme følelse. Men jeg har også startet for meg selv, lever av hobby og investeringer. Langt flere kunne klart det om de turte å prøve. Hvis jeg av alle mennesker klarer det 😅😂 Anonymkode: fe06b...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 21 timer siden #16 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, AuDHD her og jeg har samme følelse. Men jeg har også startet for meg selv, lever av hobby og investeringer. Langt flere kunne klart det om de turte å prøve. Hvis jeg av alle mennesker klarer det 😅😂 Anonymkode: fe06b...161 Prøver du å selge noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå