Gå til innhold

Hvorfor drive med sjalusi.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har opplevd at noen ekser jeg har hatt har prøvd å gjøre meg sjalu når jeg har truffet de f.eks ute på byen. Jeg har vært den som har dumpet, når de har sett meg har de gått bort til andre damer, og kysset med de, og sett på meg lenge mens de snakker med andre damer. 

Så har disse eksene tatt kontakt med meg i etterkant, og ønsker å beholde kontakten, og innrømmer at de ønsker å prøve på nytt. Er det bitterhet når dere blir dumpet? (uavhengig dame eller mann)

Anonymkode: a6558...89e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er gjennomsiktig å fiske etter å bli sett og lagt merke til ja. Så sånn kunne jeg aldri oppført meg etter et brudd der jeg ble dumpet. Ville følt at jeg var 14 år. Den ekte hevnen er å faktisk gå videre...

Anonymkode: 4ee0a...3f3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd, men nå finnes jeg ikke sjalu. Hadde eks gjort det foran meg hadde jeg bare vinket, gitt tommelen opp og smilt før jeg fortsatte med mitt🤷

Anonymkode: f9954...25e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har opplevd at noen ekser jeg har hatt har prøvd å gjøre meg sjalu når jeg har truffet de f.eks ute på byen. Jeg har vært den som har dumpet, når de har sett meg har de gått bort til andre damer, og kysset med de, og sett på meg lenge mens de snakker med andre damer. 

Så har disse eksene tatt kontakt med meg i etterkant, og ønsker å beholde kontakten, og innrømmer at de ønsker å prøve på nytt. Er det bitterhet når dere blir dumpet? (uavhengig dame eller mann)

Anonymkode: a6558...89e

Nå følger jo du også med på de. Om jeg treffer en eks på byen så ser jeg ikke etter han og noterer hva han gjør..

Anonymkode: 3d414...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...