AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:16 #1 Del Skrevet torsdag kl 22:16 Er 36+4 og baby ligger i tverrleie. Hun la seg i tverrleie mest sannsynlig i forrigårs, før det lå hun med hodet ned, så ja hun snudde seg til tverrleie veldig sent 😳 Jeg håper sånn hun snur seg tilbake til hodeleie snart, er det lite sannsynlig så sent? Når snudde din seg fra seteleie/tverrleie til hodeleie?? Anonymkode: 1e7a3...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:21 #2 Del Skrevet torsdag kl 22:21 Ene min ventet til uke 41 med å legge seg med hodet ned. Det er veldig forskjellig. 😅 Anonymkode: 985d3...9e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:34 #3 Del Skrevet torsdag kl 22:34 Mellom uke 37 og 38 en gang. Lovlig sent med andre ord. 😅 Anonymkode: 26d54...427 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:36 #4 Del Skrevet torsdag kl 22:36 Ene min snudde seg ikke før i uke 39, de andre lå pent med hodet ned mange uker i forveien. Men det er fremdeles tid! Anonymkode: cbcda...b00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet torsdag kl 22:39 #5 Del Skrevet torsdag kl 22:39 Min gutt lå i sete lenge, snudde seg til hodeleie i uke 38 eller 39 Det finnes øvelser du kan gjøre, jeg gjorde det 3 ganger pr dag. Husker ikke hva det het, men du finner det helt sikkert på Google! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:41 #6 Del Skrevet torsdag kl 22:41 Min snudde seg aldri, det var det heller ingen som visste før han bestemte seg for å komme ut…. Anonymkode: 3783c...9b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:46 #7 Del Skrevet torsdag kl 22:46 Jeg var på leiekontroll på sykehuset et par dager før termin pga seteleie. Det ble tatt røntgen og målt for å være sikker på at det kunne gjennomføres setefødsel. Ca ei uke seinere startet fødselen, men da hadde han snudd seg riktig vei... Anonymkode: ae1f8...046 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:55 #8 Del Skrevet torsdag kl 22:55 Min lå i hodeleie til uke 35 og snudde seg heldigvis tilbake til hodeleie igjen i uke 36. Anonymkode: 19420...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå