AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:11 #1 Del Skrevet torsdag kl 22:11 Jeg vil ikke gjør mennesker ukomfortabel, og jeg har hørt at kvinner blir veldig ukomfortabel når menn snakker med dem. Anonymkode: 64b45...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:20 #2 Del Skrevet torsdag kl 22:20 Interessant. Nå ble jeg nysgjerrig. Som kvinne er min opplevelse at de færreste menn vil bli venner (unntak i allerede eksisterende vennegjenger jeg har blitt en del av). Hva er bakgrunnen for at du ønsker dette? Ikke kritikk bare nysgjerrighet! Anonymkode: 2ea61...807 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet torsdag kl 22:30 #3 Del Skrevet torsdag kl 22:30 Hvis du ser for deg å oppsøke og kontakte fremmede kvinner med det mål for øye å bli venner, har du i de fleste tilfeller tapt før du har begynt. Både fordi de færreste kvinner vil tro på at du ikke har baktanker og skjulte intensjoner, og fordi det ikke er sånn man vanligvis får seg nye venner. Skaff deg heller en sosial hobby hvor man naturlig kommer i snakk med folk, og ikke vær så åpenlyst opptatt av at det er kvinner du søker vennskap med - da vil intensjonene dine veldig fort virke tvilsomme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:40 #4 Del Skrevet torsdag kl 22:40 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Interessant. Nå ble jeg nysgjerrig. Som kvinne er min opplevelse at de færreste menn vil bli venner (unntak i allerede eksisterende vennegjenger jeg har blitt en del av). Hva er bakgrunnen for at du ønsker dette? Ikke kritikk bare nysgjerrighet! Anonymkode: 2ea61...807 Jeg vet ikke helt hvordan kvinner er, så jeg har lyst til å prøve å være venn med en. Jeg likte jenter bedre enn gutter på barneskolen, jeg vet gutter og jenter forandrer seg etter barneskolen, men jeg har ikke fått opplevd hvordan jenter forandrer seg, for jeg har isolert meg. Jeg er fortsatt ikke vandt til at kvinner er lavere enn meg selv om jeg er i 20 årene. Anonymkode: 64b45...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:06 #5 Del Skrevet fredag kl 04:06 Jeg vil tro at de fleste kvinner vil lure på hvorfor du ikke heller ønsker å ha mannlige venner/kamerater. Tror også at de fleste damer vil tenke at du sier du ønsker å bli venn, men at tanken er at det vennskapet skal lede til noe mer. Du får prøve deg forsiktig fram, og kanskje fokusere på at dere har felles interesser. Et vennskap må utvikle seg sånn helt naturlig, ved at begge synes det er gøy å snakke sammen, og kanskje finne på noe på fritiden, delta på aktiviteter som begge liker. Anonymkode: eca87...202 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:14 #6 Del Skrevet fredag kl 22:14 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg vil tro at de fleste kvinner vil lure på hvorfor du ikke heller ønsker å ha mannlige venner/kamerater. Tror også at de fleste damer vil tenke at du sier du ønsker å bli venn, men at tanken er at det vennskapet skal lede til noe mer. Du får prøve deg forsiktig fram, og kanskje fokusere på at dere har felles interesser. Et vennskap må utvikle seg sånn helt naturlig, ved at begge synes det er gøy å snakke sammen, og kanskje finne på noe på fritiden, delta på aktiviteter som begge liker. Anonymkode: eca87...202 ja, tror de fleste kvinner er ganske klok av skade på dette punktet. Anonymkode: 47a92...560 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:21 #7 Del Skrevet fredag kl 22:21 Oppfør deg bare vennlig, ikke mas f eks Anonymkode: 9dbbf...1a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå